Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko koskaan sopiiko fb-kaveri sun imagoon?

Vierailija
25.03.2012 |

Onko joku liian nolo?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä heikompaa ainesta, niin varotko kommentoimasta heille, ja toivot samalla, etteivät hekään kommentoi sulle, jottei kukaan paremman aineksen kavereistasi tulisi uteliaaksi, ja huomaisi että kavereissasi tai suvussasi tällaista ainesta on?

Vierailija
2/36 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vaimonhakkaajan (ei ole yleisesti tiedossa) karsin ts.en ottanut kaveriksi vaikka pyysi. Imagosta en tiedä, mutta oli vain liian inhottava tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen tyyppien jutuista ei kyllä kehtaa tykkäillä, ettei joku yhdistä minua heihin ja luule pohjimmiltaan samanlaiseksi juntiksi.

Vierailija
4/36 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fb-kaverina serkku, joka on tyhmä kuin saapas, ja kommentoi mun jokaista päivitystäni jotenkin urpolla tavalla ja mä häpeän joka ikinen kerta.

Vierailija
5/36 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kävi mielessä, kun hyväksyin työnantajani kaveripyynnön, että mitäköhän se ajattelee mun narkkarikavereista. Profiilikuvina pilvipäitä ja kansikuvina Bob Marleytä ja psykedeelisiä kuvia... Mutta ne on osa mua ja mun menneisyyttä, eikä kukaan tiedä mitä kautta tunnen heidät, joten unohdin koko jutun. Toisekseen, ketään tuskin kiinnostaa niin paljon, että kyylää jokaisen kaverini läpi... :)

Vierailija
6/36 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaankin. Olen joutunut peittämään statukseni muutamalta tyypiltä, etteivät ne kommentoisi sinne älyvapaasti. Luonnollisesti en koskaan vastaa itse heidän juttuihinsa.

Vierailija
7/36 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2012 klo 23:01"]

sattuu. Lisäks ne haukkuu hallitusta ym. ja kun ne ei osaa kirjoittaa niin ne päivitykset on aika säälittäviä lukea.
Lisäksi ne kuuntelee suomi-iskelmää ja linkittää fb:ssa jotain markku aroa ja kari tapioa, välillä kymmenenkin kipaletta yhdessä illassa.
Joten joo, ne ei todellakaan sovi mun imagoon, mutta kun sukuaan ei saa valita :)

[/quote]Hallitusta ei haukuta! Sen pitäisi olla JOKAISELLE selvää. Itken tälläkin hetkellä suunnattomasti kun mietin, miten joku voi olla niin alhanen että ei rakasta hallitusta. SAATANAN SAATANAN SAATANA!

Vierailija
8/36 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kouluaikana oli miesporukka, jotka naureskeli mulle ja puhui paskaa Elän takana ym. En siis mitenkään hyvissä väleissä heidän kanssaan. Useampi heistä on pyytänyt kaverikseen, ja olen hyväksynyt ne, joista on edes jotain hyviä/fiksuja muistoja. Yksi on nykyisin ja oli jo sillon kai alkkis, ei mitään tutkintoa luloin jälkeen ym. Eikä oo koskaan puhunut mulle ystävällisesti. Häntä en oo hyväksynyt. 

Vierailija
9/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun imago kärsii kun mun fb listoilla on pari looseria. Hey, kasvakaa aikuiseksi! :)

Vierailija
10/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaiset imagovalintameiningit lähinnä naurattaa. Pari tyyppiä oon silti torpannut: lapsiasiakkaan vanhemman (tässä on raja, työkavereita kyllä on listalla) sekä parhaan ystäväni veljen ex-puolison (tämän tein ystäväni pyynnöstä).

Muuten olen iloinen laajasta ja monipuolisesta ystäväpiiristä, johon kuuluu esim. aktiiveja useammasta puolueesta, muutama pappi, ainakin yhtä monta ateistia, uskonnosta ja/tai politiikasta täysin viis veisaavia, peruskouluun koulunkäynnin jättäneitä, muutama tohtoriksi väitellyt tutkija, kaupunkilaisia ja maalaisia, ikähaitarilla 13 - noin 80 vuotta. Kerran olen ennen vaaleja joutunut väittelyä hillitsemään, kun alkoi käydä nuorimpien silmille liian reippaaksi ja tulkinnanvaraiseksi.

Fb on mulle tapa pysyä ystävien elämässä mukana ja vaihtaa kuulumisia, ei imagokysymys.

Vierailija
11/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele. En ole niin nolo, että ajattelisin tuommoisia.

Vierailija
12/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vasta olisi noloa!

Vierailija
13/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä paikallista pultsaria, joka sattuu olemaan entinen koulututtu, en huolinut fb-kaverikseni vaikka pyysi.

Vierailija
14/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän ihmisiä (teini-iän ohittaneita), jotka ehkä näin voisivat tehdä. Nämä ihmiset ovat mielestäni noloja.

Vierailija
15/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti edes kysyy tällaista..sopiiko imagoon..anna mun nauraa..

Imago??? :) Ei sinulla taida oikeita ystäviä ollakaan? Imagotuttuja buahahbuah...hehhehhehehhehhehhehehheh!

Vierailija
16/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat imagolla? Olet kyllä aika nolo tyyppi :) Ps. en sovi sun imagoon :)

Vierailija
17/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhden kaverin pyytämistä mietin kyllä kauan kun hän on julkkis, ajattelin etten viitsi pyytää kun kaikki luulevat että olen pyytänyt kaveriksi vain siksi että on julkkis enkä siksi että oikeasti tunnen kyseisen ihmisen ihan henkilökohtaisesti.

Vierailija
18/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vasta olisi noloa!

vaikkapa sukulaisia tms. Ja yllätyksenähän se nolous voi tulla, jos ei ihmisen seinä ole julkinen?

Aina selitellään, jos ei kaikkia ole hyväksytty kaveriksi, että "haluan hyväksyä vain ne läheisimmät blaablaa.."

Mutta jos niitä kavereita on kuitenkin sadoittain.. Tuleeko pudotettua sillä perusteella, että tähän en nyt halua tulla yhdistetyksi, ja on vähän turhan juntti kirjoittelemaan seinälleni..

Vierailija
19/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin hyväksyin kaveriksi yhden tuttuni. Olen tuntenut hänet lapsesta saakka. Hän on mukana asuinpaikkani kunnallispolitiikassa; suuna päänä joka paikassa touhottamassa.

Ajattelin, että leimaudun hänen kaverinaan tiettyyn puolueeseen ja tietynlaisiin ajattelumalleihin..

Vierailija
20/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomillisuudella ei nykyään ole mitään rajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä