G: Minkä ikäisenä joit itse ekan kerran alkoholia
Kommentit (49)
Varmaankin joskus 11-vuotiaana ekat kännit kolmella kaljalla ja tupakka samoihin aikoihin. Enkä edes ikinä alkanut polttamaan, vaikka kokeiltua tuli paljon
Olen varmaan joskus ihan pikkulapsena saanut maistaa äidin tai isän juomasta tilkan. Mutta ensimmäisen kerran ihan kunnolla olen juonut 14-vuotiaana ja samoihin aikoihin on röökiäkin kokeiltu.
13-vuotiaana alkoholi ja rööki ja seksi.
Ihan kauheeta ajatellakin.
Omat 16- ja 17- vuotiaat teinit ei ole tullu vielä kännissä kotiin. Kokeiltu varmaan on, mutta ei övereitä toistaiseksi. Nuorempi polttelee kyllä röökiä jonkun verran. Viisaampia on nykynuoret!
Alkoholia sain maistaa joskus 12 vuotiaana. Itse join ensimmäisen kerran 16 vuotiaana. Tupakan polttoa joskus 9-12 vuotiaana.
14-vuotiaana saatiin kaverin kanssa jostain käsiimme yksi kalja ja siideri.
Tupakkaa maistoin 19-vuotiaana.
Nykyään juon muutaman siiderin vuodessa ja tupakkaa en ole polttanut tuon kokeilun jälkeen.
12v tuli alotettua juominen ja sitä juotiin melkei jokaviikonloppuna. Nykyää alkoholia menee 2 kertaa viikossa.
Ekan kerran maistoin 12v ja olin kännissä 13v. Muistan että tuolloin 13v oli bileet, joissa kokeilin myös tupakkaa, sekä otin suihin eräältä luokkalaiseltani. En kyllä muista paljoa siitä illasta. Voin sanoa, että hiukan harmittaa kun olin noin nuori:( Terv.34v nainen
Olin varmaan 13 kun maistoin ekan kerran alkoholia, jaffalla lantrattua viinaa, ja 15-vuotiaana ekat kännit.
16v maistoin ekan kerran päärynä siideriä. Tupakkaa en ole ikinä maistanut eikä ole tullut koskaan haluja maistakkaan. Ihan hyvä vaan. Molemmat vanhemmat kyllä polttaa ja sisko, välillä vähän liikaakin.