Miten saa koulukiusaamisen loppumaan?
Koulu ei tee mitään, vaikka kiusaaminen tiedossa.
Kommentit (25)
Koulu ei tee mitään, vaikka kiusaaminen tiedossa.
uhkaa vaikka tappaa se ....mutta tee se niin, ettei kukaan muu kuule.
uhkaile sitä kaikin tavoin, ja myös: toteuta. mutta salaa, ettet jää kiinni.
helppohan niiden vanhempia on alkaa kiusaamaan. Ei muuta kun spämmäät meiliä meilin perään ja käyt ovella aina kun olet lähettyvillä. Soittelet vielä puhelimella perään. Johan on kumma jos ei pian ala näillä vanhemmilla löytyä halukkuutta lastensa kasvattamiseen - kuka sitä nyt haluaa olla ahdisteltavana jatkuvasti. Jos vanhemmat ovat täyskusipäitä, aina voit siirtää ahdistelusi opettajaan, rehtoriin ja muihin vastuullisiin.
Tämä ihan vaan ehdotuksena jos itselläsi on vapaa-aikaa.
Meijän koulussa on yks kusipää joka sanoo kaikkee pahaa kaikille. Ja ei sille voi sanoo mitään takasin ku se alkaa heti arvoselemaan ja se kaveriporukka nauraa mukana. Opettajat tietää ja on pitäny paljon kokouksia että mitä pitäisi tehdä mutta ne odottaa et me tehtäis jotain. Ei me voida tehdä mitään. Se poika on 180 cm pitkä ja ei oo itsetuntoo tai katumusta. Sen pojan kaverit haluis lopettaa ja on ihan kivoi mut se poika haluu jatkaa. Mulle se on sanonu pari viis kertaa jotain ja kerran sanoin takasin ja luulin et se lopettais ku se ei vastannu mitään mut sitte se alko nauraa. En haluu mennä kouluun vaikka tiiän et se ei oo niin paha mun kohalla koska se on arvostellu mua vaan pari kertaa.
No eikö ole aikalailla oletus että jos on luokallinen 7 vuotiaita ja joku riisuu itsensä niin melkein kaikki voi alkaa nauraa? Kyseisen pojan äidin pitää olla kyllä aikamoinen kukkahattutäti.
- vaihda koulu ja tee asiasta julkinen- kirjoita lehteen