Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette käytä alkoholia;

Vierailija
25.03.2012 |

onko helppoa kestää elämää aina selvinpäin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi miettiä millä ja miten kulkee, kun voi ajaa autoa. Puskaan ei bussit kulke enkä halua vaivata miestäni kyyditsemään minua vain siksi että saisin vähän ottaa. Mikä siitä alkoholista tekee niin hienoa ja käyttämisen arvoista? Kännissä oloakin on nuorempana kokeiltu, joten tiedän miltä se tuntuu, mutta mikä ihme siinä niin viehättää!?

Vierailija
2/13 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyttiin, onko helppoa nimenomaan kestää elämää selvinpäin: jos tarkoitat huonoja filiksiä ja niiden kestämistä, niin eihän ne huolet juomalla vähene. Parempia ratkaisuja ongelmiin keksii vaikka lenkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaakse?

Vierailija
4/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampaa on kestää sekaista päätä, rahanmenoa ja krapulaa.

Vierailija
5/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen tekee siitä vaikeaa. Selvänä pystyy hoitamaan kaiken.

Vierailija
6/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen ollut kuivilla vasta muutaman viikon. Sen kyllä tiedän varmaksi että elämä alkoholistina ainakin oli yhtä helvettiä, uskon että selvinpäin on parempaa.

Vierailija
7/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ole mitään aavistustakaan siitä, mitä onnen auvoa alkoholin käyttäminen elämääni toisi. Ei se elämä noilla alkoholisteilla ainakaan näytä kovin helppoa olevan. Siis selvinpäin. Kyllä mä väitän selvinpäin selviäväni huomattavasti paremmin.

Vierailija
8/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan tullut tilannetta, että "Nyt täytyy saada paukku tai muuten..." tai jotain.

Miksi muuten ihmset juo alkoholia?

En ole absolutistikaan eli jossain kissanristiäisissä voin hyvin ottaa lasin viiniä tai kaksikin mutta kotiin en ikinä osta mitään ja lahjaksi saatujakaan en osaa juoda :)

Vierailija
9/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti helpompaa kun kännissä/ krapulassa :) Juomattomuuteen ei muuta syytä, kun että pienestäkin määrästä tulee huono olo.

Vierailija
10/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti helpompaa kun kännissä/ krapulassa :) Juomattomuuteen ei muuta syytä, kun että pienestäkin määrästä tulee huono olo.

Vierailija
11/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sillailla helppoa, ettei koskaan krapulaa, ei koskaan tee alkoholia mieli, viinalla ei oo mitään roolia mun elämässä, olen aina työ- ja ajokunnossa jne.

Vierailija
12/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia en (enää) käytä siksi, että pienestäkin määrästä tuleva krapula on jotain niin kamalaa..

Vierailija
13/13 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomuusvuodet olivat todella rankkoja, mutta en mitenkään usko että viinalla olisin voinnut "nollata" tilanteen.

t. 7 tuhatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme