Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tehdään MEILLÄ, ei välttämättä teillä!

Vierailija
25.03.2012 |

Monilla se nuin menee. Jo vuoden iässä lapsukainen osaa muka pestä itse hampaansa. Näillä kyseisillä lapsilla niitä reikiä useimmiten tulee. Ei välttämättä kaikilla vain. Tiedän kyllä nämä mammat, niillä hampaat myös pestään yleensä vain kerran päivässä. Meillä aloitetaan hammaspesu aamuin illoin heti, kun eka hammas puhkeaa. Meillä myös pestään kanssa huolella, vaikka lapsi olisi kuinka väsynyt ja huutaisi suoraa huutoa. Olen myös tarkastanut aina illoin tai toisin sanoen pessyt itse 7 vuotiaaltakin hampaat. Pesin myös pojalta yläaste ikäisenä, eikä siinä kuinkaan käynyt? Pojalla on vain nyt hyvät hampaat, ja jatkan muiila lapsilla samaa mallia. Olen antanut ekan kerran puolen vuoden iässä kiinteitä. Te olette kauhuissaan? Mitä sitten? Anoppini on pätevä terveydenhoitaja, ja suosittelee tätä näin. Vaikka lapset liikkuisi jo muutaman kuukauden iässä täyttä päätä. Korviketta ei ole tarvinnut, lapsi on syönyt niin hyvin ja kaikki mennyt niin hyvin. Imetän yli 2 vuotiaaksi saakka, ja lapset ei sairastele sen takia paljoakaan. Lapset myös oppivat potalle, ja vaipat jätetään ennen 2 ikävuotta. Tuttia ei ole juurikaan tarvinnut. Eikä tuttipullosta mehua tai tuttelia, mehun antaminen on vastuutonta vauvalle jo tuttipullosta lähtien, tunnen kyllä niitäkin äitejä. Lapset ovat terveitä ja iloisia. Kaikki on mennyt niin hyvin. Täälllä päi neuvolassa ollaan erilaisia, Hoito on jopa parempaa.

En moiti niitä äitejä, joiden lapsilla vaipat 3 vuotiaaksi saakka,annetaan tuttelia pienestä pitäen, mehua pullosta annetaan jo vauvana, tutti aina suussa, kiinteitä muutaman kuukauden iässä.

Mutta meillä on pärjätty näin? Minua ei ptkän vertaa kiinnosta, jos tulette ruikuttamaan, minä olen kanssa hyvä äiti, vaikka olenkin vastakohtasi, niin kun suurin osa äideistä on.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä ne kiinteät aloitettu tällä nuorimmalla alle 6kk iaässä. Sukulaislääkäkärit, myös lastenlääkärit, ovat suositelleen näin.

Meillä ei ole käytetty vaipan vaippaa. Vauvojen vessaviestintäkin on olemassa.

Tuo mitä kerrot lapset fyysisestä huolenpidosta on kuitenkin vain pieni osa vanhemmuutta: missä kerrot tunnesiteiden muovautumisesta jne?

Vierailija
2/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala lukea tollaista pötköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

illan parhaat naurut! X´D

Vierailija
4/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollinen samassa vuodatuksessa :-)

Vierailija
5/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue kirjoitus netistä, FLUORI-SUURI VALHE ja mieti vieläkö tunget sitä myrkkyä itseesi ja pieniin lapsiisi.

Vierailija
6/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla se nuin menee. Jo vuoden iässä lapsukainen osaa muka pestä itse hampaansa. Näillä kyseisillä lapsilla niitä reikiä useimmiten tulee. Ei välttämättä kaikilla vain. Tiedän kyllä nämä mammat, niillä hampaat myös pestään yleensä vain kerran päivässä. Meillä aloitetaan hammaspesu aamuin illoin heti, kun eka hammas puhkeaa. Meillä myös pestään kanssa huolella, vaikka lapsi olisi kuinka väsynyt ja huutaisi suoraa huutoa. Olen myös tarkastanut aina illoin tai toisin sanoen pessyt itse 7 vuotiaaltakin hampaat. Pesin myös pojalta yläaste ikäisenä, eikä siinä kuinkaan käynyt? Pojalla on vain nyt hyvät hampaat, ja jatkan muiila lapsilla samaa mallia. Olen antanut ekan kerran puolen vuoden iässä kiinteitä. Te olette kauhuissaan? Mitä sitten? Anoppini on pätevä terveydenhoitaja, ja suosittelee tätä näin. Vaikka lapset liikkuisi jo muutaman kuukauden iässä täyttä päätä. Korviketta ei ole tarvinnut, lapsi on syönyt niin hyvin ja kaikki mennyt niin hyvin. Imetän yli 2 vuotiaaksi saakka, ja lapset ei sairastele sen takia paljoakaan. Lapset myös oppivat potalle, ja vaipat jätetään ennen 2 ikävuotta. Tuttia ei ole juurikaan tarvinnut. Eikä tuttipullosta mehua tai tuttelia, mehun antaminen on vastuutonta vauvalle jo tuttipullosta lähtien, tunnen kyllä niitäkin äitejä. Lapset ovat terveitä ja iloisia. Kaikki on mennyt niin hyvin. Täälllä päi neuvolassa ollaan erilaisia, Hoito on jopa parempaa.

En moiti niitä äitejä, joiden lapsilla vaipat 3 vuotiaaksi saakka,annetaan tuttelia pienestä pitäen, mehua pullosta annetaan jo vauvana, tutti aina suussa, kiinteitä muutaman kuukauden iässä.

Mutta meillä on pärjätty näin? Minua ei ptkän vertaa kiinnosta, jos tulette ruikuttamaan, minä olen kanssa hyvä äiti, vaikka olenkin vastakohtasi, niin kun suurin osa äideistä on.

Mä en nyt saanut kiinni oikein mistään...

Vierailija
7/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla sellasta, tiedän minä kyllä. Ja on se niin näinkin. Ja on oltu kyllä helvetin hyviä ihmisiä, mutta tiedä ettei tuolla oltu. Ja vielä siellä. Siellä sun täällä olikin tuolla. Ei hyvin mennyt ei.

Vierailija
8/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
9/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettavaa :( Hae apua ap. Printtaa vaikka tuo teksti mukaasi, asiantunteva terveydenhuollon ammattilainen osaa ohjata sinut eteenpäin.

Vierailija
10/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis se ydinsanoma, jota olet kerrannut uudestaan ja uudestaan.

Sitä jäin miettimään, että kovin nuorena sai esikoisen, koska kerroit, että pesit poikasi hampaat yläasteikäisenä. Voihan kaikki olla mennyt hyvin niin, mutta minusta yläasteikäinen on liian nuori äidiksi, vaikka miten anoppi olisi terveydenhoitaja ja suosittelee tätä näin.

Vierailija
11/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettavaa :( Hae apua ap. Printtaa vaikka tuo teksti mukaasi, asiantunteva terveydenhuollon ammattilainen osaa ohjata sinut eteenpäin.

:D :D

Vierailija
12/12 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Normaali vauva kyllä ihan alusta asti liikahtelee tavalla tai toisella. Hae lapsellesi apua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme