Kumman elämän valitsisit: lapset vai muu?
1. sinulla on kolme lasta, 24v, 28v ja 31v ikäisenä saatu. olet eronnut miehestäsi 35-vuotiaana ja olet nyt 40-vuotias yh. asut lähiössä pienessä rivarinpätkässä vantaalla. olet ammatiltasi pienituloinen sihteeri.
2. olet 40-vuotias ja edennyt toimitusjohtajaksi. avioiduit 31-vuotiaana ja sinulla on onnellinen parisuhde. asutte miehen kanssa kahdestaan uudessa omakotitalossa espoossa. teillä on kaksi koiraa, mutta ei lapsia.
Kommentit (28)
Mutta pakon edessä kakkosvaihtoehto.
koska mulla olisi varakas ex-mies, jonka kanssa mulla olisi toimiva suhde. Ja ainakin yksi lapsista olisi tyttö, jota mulla nyt ei ole.
Ja mä opiskelisin just it-alaa ja aikoisin vaihtaa työpaikkaa kun saan opinnot suoritettua.
Ja mä oon ihan nätti ja kivakin, niin kaippa mä tästä kivan ukon vielä löytäisin.
Juu, näin se menis :)
hoidoissa saadakseni lapsia, melkein kymmenen vuotta. Sen ajan ehdin elää kakkostyyppistä elämää, tosin toinen ammatti eikä koiria. Oli se tyhjää, kun kaipasin itselleni lapsia koko ajan ihan valtavasti.
Se on tietyissä piireissä naisen nimitys
Nyt mua kiinnostais tietää millasiin piireihin mä kuulun :)
T. Se muidun kirjoittanut
rivarissa Helsingissä enkä ole toimitusjohtaja.
Lisäksi sille sihteerille voi olla vaikka mitä kivaa vielä tiedossa: jatko-opintoja, alanvaihtoa, uusi rakkaus, vaikka se koirakin... : )
Lapset ovat minulle sen verran tärkeintä, etten missään nimessä voisi kuvitella olevani ilman heitä. Ura ei KOSKAAN korvaa lapsia minulle, vaikka olenkin kunnianhimoinen ja akateemisesti koulutettu.
ja sit on vanheneva yksinäinen uraihminen, jonka tj:n paikkakin voi mennä.
Kumpikaan ammatti ei houkuttele yhtään. Toimitusjohtaja olisi kuitenkin parempi valinta, koska siinä saa edes palkkaa ja arvostusta.
Espoossa asuisin mieluummin kuin Vantaalla, joskaan en pidä kummastakaan kaupungista.
Huonoista vaihtoehdoista on vaikea valita.