Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähettääkö vanhan kotikunnan tk mulle sairaskertomukseni jos pyydän?

Vierailija
26.02.2012 |

Kaipailen lapsuudenaikaisia terveystietojani. Miten voin tilata ne? Vituttaako sairaanhoitajia tälläset ylimääräset työt ja suostuuko ne niitä mulle lähettämään? Kai mulla on oikeus saada ne? En asu enää lähelläkään sitä kuntaa, hakeminen ei ole vaihtoehto.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä oli myös tk-tiedot lapsuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerääkö ne vanhat tiedot uuteen kuntaan muuttaessa? Olen muuttanut tosi usein, joten tietoja olisi sitten vaikka mistä.

Mistä tätä kannattaa kysyä?

Kiitos vastauksesta! ap

Vierailija
4/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa. Olen kans muuttanut ympäri Suomea moneen kertaa ja tietoja on siellä ja täällä. Samoin hammaslääkärin tiedot olis kiva saada yhteen paikkaan kun jotkut vanhat juurihoidot pitäs varmaan tehdä uudestaan ja olis kiva näyttää lääkärille mitä on tehty ja milloin kun itse en muista.

Vierailija
5/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihoitoja ei tehdä kuin kerran. Siis jos onnistuu, mutta ei enää uudestaan vuosien päästä.

Vierailija
6/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät nämä työt pyynnöstä ja allekirjoitusta vastaan. olen tuota työtä tehnyt.

Vierailija
7/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydetään kopiot itselle siitä laitoksesta, jossa on ollut hoidossa, ilmaiseksi. Sairaanhoitajat eivät tätä palvelusta tee, vaan arkistossa työssä olevat työntekijät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi