Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman elämän valitsisit: lapset vai muu?

Vierailija
25.03.2012 |

1. sinulla on kolme lasta, 24v, 28v ja 31v ikäisenä saatu. olet eronnut miehestäsi 35-vuotiaana ja olet nyt 40-vuotias yh. asut lähiössä pienessä rivarinpätkässä vantaalla. olet ammatiltasi pienituloinen sihteeri.

2. olet 40-vuotias ja edennyt toimitusjohtajaksi. avioiduit 31-vuotiaana ja sinulla on onnellinen parisuhde. asutte miehen kanssa kahdestaan uudessa omakotitalossa espoossa. teillä on kaksi koiraa, mutta ei lapsia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näemmä ole tyrkillä :D

Vierailija
2/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kakkosvaihtoehto ehdottomasti. Haluan vapautta. Jos olisin tuo kakkosvaihtoehdon muidu, jossain vaiheessa myisin kaiken pois ja lähtisin kiertelemään maailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yhden lapsen akateeminen äiti (muita ei tulossakaan omasta tahdosta)

Vierailija
4/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vaihtoehdoista mielummin kakkosvaihtoehto kuin ykkönen.

Vierailija
5/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin haluaisi olla toimitusjohtaja.

Vierailija
6/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kakkosvaihtoehto ehdottomasti. Haluan vapautta. Jos olisin tuo kakkosvaihtoehdon muidu, jossain vaiheessa myisin kaiken pois ja lähtisin kiertelemään maailmaa.

Mikä on muidu? En koskaan kuullut tuota sanaa.

Vierailija
7/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä uusista taloista.

Vierailija
8/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en haluaisi kyllä olla toimitusjohtaja enkä pidä koirista. Mutta näin lähtökohtaisesti, en luopuisi lapsistani (2kpl) koska minulla on jo heidät. Mutta jos olisin lapseton, voisin ihan hyvin kuvitella eläväni onnellisena ilman heitäkin. Kyllä elämässä on monia muitakin hyviä asioita kuin lapset.

Vierailija
9/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin kakkosen, koska ykkösvaihtoehto on vieläkin pahempi.

Vierailija
10/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos pakko olisi valita, niin kakkonen. Ensimmäinen vaihtoehto on suoraan sanoen kauhea.

Vierailija
11/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on muidu? En koskaan kuullut tuota sanaa.

Vierailija
12/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noista kahdesta mielestäni 1. on tavallaan valinnut enemmän valitessaan tehdä ensimmäisen lapsen noin nuorena, tyytyessään vähemmän haastavaan (sori kaikki sihteerit!) työhön ja ryhtyessään yksinhuoltajaksi. Kakkostapauksesta ei selviä, olisiko hän "valinnut" ruveta lapsettomaksi. Näin ollen hänen elämässään on kaikki muu hyvin paitsi, ettei niitä lapsia ole siunaantunut.

Onneksi itse olen saanut sekä palkitsevan perhe- että työelämän osakseni.

Vierailija
13/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en haluaisi sellaistakaan elämää, pidän mieluummin omani.

Vierailija
14/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin omia kuin vieraitakin

Vierailija
15/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se paikkakunta saa olla joku muukin kuin Vantaa?

Mulla toi on kai vähän toteutunutkin, tosin lapsia ei ole kuin yksi... syntyi, kun olin 28 ja erosin lapsen isästä, kun lapsi oli vuoden...

Nyt asun siis rivarissa lähiössä lapsen ja koiran kanssa... ja olen erittäin onnellinen :)

Vierailija
16/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi olla toimitusjohtajakaan, enkä asua Espoossa, mutta se olisi pienempi paha kuin sihteeri ja Vantaalla.

Vierailija
17/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähellä oli ettei tullut 2, mutta lapsettomuus teki meidät molemmat onnettomiksi. Vaikka ero sitten tulisikin myöhemmin niin parempi lapsilla kuin ilman.

Vierailija
18/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ammatitkin ovat minulle vastenmielisiä. Kakkonen on kuitenkin parempi vaihtoehto, koska siinä olisi hyvä parisuhde.

Vierailija
19/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluumin ilman lapsia eli kakkonen.

Vierailija
20/28 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ainakin ihanat lapset ja uusi rakkauskin voi löytyä nurkan takaa. Se et ei oo lapsia niin mikään ei korvaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi