Jatkaisitko tapailua miehen kanssa, joka
sanoo olevansa väsynyt tapaamaan ja roikkuu kuitenkin chattipalstalla myöhään yöhön. Olemme vasta muutaman kerran tavanneet, ei mitään ajatuksia tai sopimuksia tulevaisuudelle siis. Vapaa mieshän hän toki on,, mutta mitä sanotte? Mua jotenkin ärsyttää. Mitä tekisin. Tykkään ja haluaisin jatkaa tutustumista kyllä, mutta voiko tämmösestä tulla mitään kunnollista suhdetta?
Kommentit (69)
on useimmiten naisten suurin itsepetos. Kun mies sanoo, ettei se jaksa tavata, niin silloin et vain ole kolahtanut hänelle riittävän kovaa.
Jos jäät roikottamaan, olet hänelle vain varalla. Hän todennäköisesti pitäisi suhun yhteyttä ja antaisi ns. toivoa -ainakin silloin kun ei ole mitään sykähdyttävämpää menossa. Nettimaalima on valitettavan brutaali :(
Eli älä roikota. Mies ei selvästi ole kiinnostunut sinusta riittävästi.
Itse olen todella vihainen itselleni hukattuani monta vuotta kärsivällisyyteen, kaikenlaisiin tunteisiinvetoaviin ymmärtämisiin. Jälkeenpäin ajatellen erittäin yksipuolista, omahyväistä 'p*****toiselta osapuolelta. Jos susta tuntuu et toinen ei anna sulle mitään, niin älä roiku. Mustakin tuntuu et niin moni nainen yrittää vaan ymmärtää kaikkea, eikä tajua et toinen ei anna itse, vapaaehtoisesti mitään, sen sijaan odottaa koko ajan saavansa ilmaiseksi, pyytämättä, eteen kannettuna vaikka mitä. Äitiensä pilaamia idiootteja riittää. Jos mies on oikea, hän haluaa antaa itsestään ja ilahduttaa sua, jos et saa ylimääräisiä "energiaruiskeita" -hehhe kuullostaa härskiltä:)- niin olet altavastaajana
Laitanko sille viestin, että en halua enää tavata. Enkö laita mitään. Vai seuraavan kerran kun viestittää, laitan, että ei kiinnosta enää. Kuinka sen sitten teen?
Katso alkaako sitä kiinnostaa. Ja missä chatissa se siis on? Toi chat-koukkuun jääminen on nykyään niin yleistä. Koko ajan haetaan parempaa.
yhdellä treffipalstalla. Odotan siis.. ap
nyt se ukko laitto viestin, että miksi ei ole kuulunut minusta mitään.. Laitoin, että en halua susta enää mitään. Vastasi, että mitä on tapahtunut, johon minä, että olet pelkkä panomies. Kysyi, että kuinka niin. En viitsi vastata enää mitään kahteen päivään.
jatkaisin, jos mies olisi kiinnostava. Tuo ei kerro mitään, varsinkin jos lapsiakin miehellä on. Tsemppiä ap.
Jos on kerran lapsiakin. Eikö siellä kotona saa kun nukkua? Helvetti!