Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkaisitko tapailua miehen kanssa, joka

Vierailija
25.03.2012 |

sanoo olevansa väsynyt tapaamaan ja roikkuu kuitenkin chattipalstalla myöhään yöhön. Olemme vasta muutaman kerran tavanneet, ei mitään ajatuksia tai sopimuksia tulevaisuudelle siis. Vapaa mieshän hän toki on,, mutta mitä sanotte? Mua jotenkin ärsyttää. Mitä tekisin. Tykkään ja haluaisin jatkaa tutustumista kyllä, mutta voiko tämmösestä tulla mitään kunnollista suhdetta?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Luulen, että hänellä on vielä eroprosessi hiukan kesken. Asiasta ei ole kummemmin puhuttu, mutta olen aistivinani sellaista. Mulla on aina ihana fiilis hänestä ja tuntuu, että hänelläkin olisi minusta. Kyllä mä yleensä vaistoan, jos toinen ei tykkää tms. Mutta katselen nyt varmaan rauhassa. Voisihan sitä vähän samalla pitää silmät auki muillekin:) Lisääkin saatte kommentoida.

Vierailija
42/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalilta kuullostaa, jatkaisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella monelta sydänsurulta vältyttäisiin, kun naiset lopettaisivat selitysten etsimisen ja loputtoman ymmärtämisen miesten huonoon käytökseen.

Jos miestä kiinnostaisi, hän ei etisisi tällä hetkellä lisää seuraa treffipalstalta. Lisäksi hän haluaisi tavata, vaikka väsyttäisikin. Tai ainakin vakuuttaisi, että todella haluaa tavata jne. Miehet harvoin ovat niin moniselitteisiä kuin naiset, vain suorat teot puhuvat puolestaan.

Voithan ap jatkaa tapailua, kun kerran olet ehtinyt jo ihastua. Pidä kuitenkin mielessä, että pahasti voi nyt käydä. Lisäksi en sinuna pyytäisi miestä treffeille tai soittelisi, vaan antaisin miehen hoitaa yhteydenpidon sinuun päin ainakin muutaman seuraavan kerran. Ja eihän sinunkaan tarvitse aina olla valmiina tapaamaan. Sinuakin voi väsyttää joskus, silloin et vaikuttaisi yli-innokkaalta.

Vierailija
44/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tarvitse aina pelätä niitä sydänsurujakaan. Muistaa vain itsekin ottaa jutun vähän rennommin eikä kuvitella asioita, joita ei (vielä) ole. Jos tulee takkiin, tulee takkiin. Noin varhaisessa vaiheessa on ehtinyt ihastua vasta omiin kuvitelmiin toisesta, ei todelliseen ihmiseen. Ei siihen kukaan kuole ja uusia tulee aina vastaan.

Vierailija
45/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette ihania! Mun ajatukset ovat kerrankin jotenkin selkiintyneet av:n avulla. Kaiken ei tosiaan tarvitse olla niin mustavalkoista. Mun ei tarvitse heti tehdä mitään. Vaikka mä olenkin niin kärsimätön luonne,, sen takia varmaan tännekin olen jo ehtinyt kirjoittaa. Koitan pitää ajatuksit vähän muualla nyt kuin tässä miehessä. Musta on vaan niin ihanaa rakentaa niitä pilvilinnoja:) Lisää saatte vielä vastailla..

Vierailija
46/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota miehen yhteydenottoa ja tapaamisehdotuksia. Aika pian huomaat, riittääkö kiinnostus hänen puoleltaan.

Vierailija
47/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan. Ap

Vierailija
48/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko, en katselis yhtään tommosta. Jätä se!!!!

Vierailija
49/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä tahansa alkaisi ärsyttää tuollainen innokkuus.

Älä laita mitään viestiä, odottele miehen aloitetta. Lisäksi voit yrittää olla hiukan etäinen, laita se äijä juoksemaan perässäsi!

Vierailija
50/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin innokkuus? Mitä innokasta mä olen tehnyt?

Vierailija
51/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, miten niin ap yli-innokas??

Vierailija
52/69 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatana, en jatkaisi. Äijät, jotka notkuu tuolla treffipalstoilla ovat vain ja ainoastaan pillun perään. Jos olet nätti saat munaa montakin kertaa, et muuta!

Vierailija
53/69 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatana, en jatkaisi. Äijät, jotka notkuu tuolla treffipalstoilla ovat vain ja ainoastaan pillun perään. Jos olet nätti saat munaa montakin kertaa, et muuta!

Mä löysin aviomieheni suomi24.n kautta, kunnollisen, sosiaalisen tyypin. seksiä harrastimme muistaakseni viidennellä tapaamisella kun mies jäi mun luo yöksi. omasta mielestä olen ihan nätti ja hyvää seuraa, ja mieskin on monessakin suhteessa "hyvä saalis".... Ei ne kaikki ole pelimiehiä, osa hakee ihan oikeaa suhdetta!

Mutta hyvä jos ap olet tehnyt valintoja. Älä lannistu, kyllä se oikea jostain vielä tulee vastaan!

Vierailija
54/69 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa yhdessä oleminen ja chattailu on vireystilan kannalta ihan eri asioita. Minäkin saatan usein illalla ajatella, että toivottavasti ei vain miesystäväni ehdota että tulisin hänen luokseen ja silti saatan kirjoittaa sähköpostikirjeen ystävättärelleni tai hengailla vauva.fi:ssä.

Vierailija
55/69 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiselle vastaajalle. Ehkä mun täytyy jatkaa. Se on ihana ja olisin sille hyvä vaimo.. Kyllä se sen vielä tulee ymmärtämään:) Muuta? ap

Vierailija
56/69 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mtn tulevaisuudensuunnitelmia. Sitten viimeks ap on sitä mieltä, että hänestä tulisi hyvä vaimo. Ap:han ON tosissaan pariutumassa, ehkä miehellä ei kolahtanut ja iski jarrut päälle.

Itse 40+ ikäisenä ja kerran pitkästä liitosta eronneena haluan edetä hitaasti ja samanikäiset miehet myös, varsinkin jos myös ovat eronneita ja heillä lapsia. Tällä iällä ei ole kiire perheenperustamiseen, kun useimmiten se perhe jo on. Ja kovalla hinnalla hankittua vapautta ei halua menettää

Vierailija
57/69 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se chattailee? Jossain treffipalstalla, ja näet sen onlinessa?

Näköjään haluat vain yhdenlaisia vastauksia. Mutta muista, sua on varoitettu..

Vierailija
58/69 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin olla hänen vaimonsa. Tunteet on vähän ristiriitaiset joo. Mutta haluaisin, että tästä tulisi jotain. Välillä vihaan sitä ja välillä kaipaan ja haluan nähdä. ap

Vierailija
59/69 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja milloin siellä on sallittua käydä?

Vierailija
60/69 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna itsellesi mahdollisuus tutustua johonkin mukavaan, sinusta oikeasti kiinnostuneen mieheen.