Jatkaisitko tapailua miehen kanssa, joka
sanoo olevansa väsynyt tapaamaan ja roikkuu kuitenkin chattipalstalla myöhään yöhön. Olemme vasta muutaman kerran tavanneet, ei mitään ajatuksia tai sopimuksia tulevaisuudelle siis. Vapaa mieshän hän toki on,, mutta mitä sanotte? Mua jotenkin ärsyttää. Mitä tekisin. Tykkään ja haluaisin jatkaa tutustumista kyllä, mutta voiko tämmösestä tulla mitään kunnollista suhdetta?
Kommentit (69)
vaan, ei tuo vielä kerro mitään..
yrittää saada huomiota mutta et taida viitsiä kuunnella!
No, äkkiää nyt sitten yhteenmuutto ja lapsi alulle. Eikös se ole niin, että se lapsi saa kaiken muuttumaan saduksi kun aikuiset ei siihen pysty! Pakoon siitä!
vittuilijoita sikiää? Jatkaisin kyllä tuon perusteella tutustumista.
Olen itsekin nettitreffaillut joskus, ja minusta tuo ei kyllä hyvältä kuulosta. Seurustelinkin yhden kanssa muutaman kuukauden, lue: roikuin siinä toivoen, että sen "tunteet heräisivät" ja se tajuaisi mikä aarre minä olen. Jätkä väitti, että hän ei tiedä mitä rakkaus on, ja ehkä hän on hitaasti syttyvää tyyppiä. Ei mitään halukkuutta hänen puoleltaan ajatella edes muutamaa kuukautta eteenpäin, saati yhteistä tulevaisuutta.
Ei siinä mitään, opin kyllä tosi paljon tuollaisista miehistä. Ei ollut vielä päässyt eronsa yli, ja minä olisin tehnyt elämäni virheen jos olisin asettunut pitempään suhteeseen sen kanssa!
Ja sitten kun tapasin nykyisen mieheni, niin ei voi uskoa sitä eroa tähän toiseen peluriin. Miehelläni oli heti tunteet pelissä, ei arastellut sanoa suoraan, että tykkäsi minusta hirveesti eikä halunnut menettää. Teki ja tekee vieläkin kaikkensa, että minulla olisi turvallinen ja onnellinen olla hänen kanssaan. Minun ei ole ensi hetkistä lähtien tarvinnut miettiä, että onko tämä mies tosissaan minun suhteeni. Ei varmasti olisi chattaillyt silloin alussakaan toisten naisten kanssa, kun minut oli tavannut.
Ehkä kannattaa ajatella tarkkaan minkälaisen miehen perään haikailee, voi nimittäin olla, ettei se vuosien saatossa miksikään muutu. Seksiähän voi harrastaa kenen urpon kanssa vaan, mutta ei se välttämättä tarkoita mitään.
vaikeaksi menee., kun on niin paljon erilaisia mielipiteitä. Miehestä ei ole kuulunut mitään.. enkä edes ihmettele. Mua alkaa itseäni ärsyttämään koko tyyppi. Tunteiden tilalle tulee vaan lisää negatiivisia tunteita. Jos me vielä nähdään niin se saa olla kyllä aika vakuuttava, jos vielä itse haluan jatkaa. Toisaalta, kun en tiedä hänestä juuri enempää ja meitä on niin monenkaisia niin en haluaisi tehdä mitään virhearviotakaan... Sanokaas vielä jotain:)
todellakaan haluaisi tavata tommosta miestä enää.
Olen itsekin nettitreffaillut joskus, ja minusta tuo ei kyllä hyvältä kuulosta. Seurustelinkin yhden kanssa muutaman kuukauden, lue: roikuin siinä toivoen, että sen "tunteet heräisivät" ja se tajuaisi mikä aarre minä olen.
Itsekehu on kyllä komeeta kun se hallitsee :)
"oksennus"
vaikeaksi menee., kun on niin paljon erilaisia mielipiteitä. Miehestä ei ole kuulunut mitään.. enkä edes ihmettele. Mua alkaa itseäni ärsyttämään koko tyyppi. Tunteiden tilalle tulee vaan lisää negatiivisia tunteita. Jos me vielä nähdään niin se saa olla kyllä aika vakuuttava, jos vielä itse haluan jatkaa. Toisaalta, kun en tiedä hänestä juuri enempää ja meitä on niin monenkaisia niin en haluaisi tehdä mitään virhearviotakaan... Sanokaas vielä jotain:)
Eihän täällä kukaan tiedä siitä kaverista mitään, kertoillaan vain mitä itsekullekin on sattunut. Se on selvä juttu, ettei sitä kauheasti näyttäisi kiinnostavan. Ehkä parempi unohtaa koko tyyppi toistaiseksi, siitä kuuluu vielä tai ei kuulu.
mä näitä luen, mä vihaan sitä paskaa kokoajan enemmän. En ota enää mitään yhteyttä. Mulkku!! ap
aina menee tolleen, mies ei ole sitoutunut vaan pitaa hauskaa ties kuinka monen kanssa samaan aikaan kun nainen huokailee ja odottelee sita YHTA ainutta miesta? Alkaa nyt ihmeessa olettako etta jotkut NETISSA TAVATUT miehet ovat ilman muuta yksiavioisia! Hiukka maalaisjarkea, ei ole kiellettya kayttaa nettideittailussakaan.
Katsot mitä tapahtuu. Ei se tällä hetkellä näytä kovin innostuneelta, mutta voihan tilanne muuttua, kun/jos tutustutte paremmin. Ei se tapailu niin dramaattista jssap ole kuin palstamammoilla on taipumus ajatella.
Hyvä suhde ja kiintymys voivat todellakin kasvaa pikkuhiljaa, etenkin jos on ero tms. taustalla.
Rakastuin omaan mieheeni vähitellen sitä mukaan kun tutustuimme toisiimme paremmin, ja nyt, 2 lapsen jälkeen olen edelleen todella rakastunut häneen ja olemme onnellisia.
Ei rakkaus syty aina ensisilmäyksellä, ja pyyhkäise jalkoja alta.
Minusta rakkaus on jopa syvempää, kun rakastuu siihen sisimpään eikä ensivaikutelmaan.
Kun jää kiinni johonkin ihmiseen, niin ettei toinen jääkään kiinni sinuun... Jos koet ettei sinulla ole kiirettä löytää miestä, eikä pelota ottaa sitä riskiä, että tuo ei onnistukaan, niin odota ja katso.
Neuvoni on, ettet antaisi itsestäsi liikaa, vaan elät omaa elämääsi ja tapailet miestä siinä sivussa. Älä anna hänelle kaikkeasi, jos hänkään ei anna sinulle. Miksei voisi kysyä suoraan, että voiko hän ajatella sinua vakavemmin, vai onko tämä hänelle vain hupia? Kerro, että itse haet vakavempaa suhdetta, etkä halua tuhlata aikaa, jos mies tietää jo alussa ettei tästä mitään tule, vaan on mukana vain "viihdesyistä".
Seksi muuttaa asioita, ainakin itse kiinnyn mieheen silloin helpommin, vaikka järki sanoisi ettei tuo ihminen ole minua varten...
Kiitos toisenlaisistakin näkökulmista.. Lisääkin saa sanoa.
Kun jää kiinni johonkin ihmiseen, niin ettei toinen jääkään kiinni sinuun... Jos koet ettei sinulla ole kiirettä löytää miestä, eikä pelota ottaa sitä riskiä, että tuo ei onnistukaan, niin odota ja katso.
Neuvoni on, ettet antaisi itsestäsi liikaa, vaan elät omaa elämääsi ja tapailet miestä siinä sivussa. Älä anna hänelle kaikkeasi, jos hänkään ei anna sinulle. Miksei voisi kysyä suoraan, että voiko hän ajatella sinua vakavemmin, vai onko tämä hänelle vain hupia? Kerro, että itse haet vakavempaa suhdetta, etkä halua tuhlata aikaa, jos mies tietää jo alussa ettei tästä mitään tule, vaan on mukana vain "viihdesyistä".
Seksi muuttaa asioita, ainakin itse kiinnyn mieheen silloin helpommin, vaikka järki sanoisi ettei tuo ihminen ole minua varten...
Tämä on järkevä neuvo, allekirjoitan täysin. Sitä paitsi kun kaveri on eronnut, se saattaa yhä olla vaiheessa erostaan tai vaikka haikailla jonkun muun perään, joka ei ollut kiinnostunut ja lähti. Mulla on ollut tällaisia tapauksia ja jotkut niistä on ruikuttaneet mun perään siinä vaiheessa, kun mun puolelta ihastus on jo haihtunut. Myöhäistä se sitten on, mutta minkäs teet.
Olen ylipäätään sitä mieltä, että ei kannata olla mustavalkoinen. Minä löysin mieheni työkuvioista ja kyllä me aika monta vuotta ehdittiin istua samoissa kokouksissa ennen kuin edes huomattiin toisemme. Ei ihastus aina syty ensisilmäyksellä vaan voi vaatia tutustumista ennen kuin toisen näkee uusin silmin.
sika paska, älä jatka.