Jatkaisitko tapailua miehen kanssa, joka
sanoo olevansa väsynyt tapaamaan ja roikkuu kuitenkin chattipalstalla myöhään yöhön. Olemme vasta muutaman kerran tavanneet, ei mitään ajatuksia tai sopimuksia tulevaisuudelle siis. Vapaa mieshän hän toki on,, mutta mitä sanotte? Mua jotenkin ärsyttää. Mitä tekisin. Tykkään ja haluaisin jatkaa tutustumista kyllä, mutta voiko tämmösestä tulla mitään kunnollista suhdetta?
Kommentit (69)
kuin aiemminkin tällaiseen: jos mies on sinusta kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä viimeistään 2 päivän kuluttua, jos et tee itse mitään.
Itse en haluaisi miestä, josta minä olen reilusti kiinnostuneempi kuin hän minusta, joten en enää ottaisi yhteyttä häneen missään tapauksessa.
päivän? Oikeestiko muka? No sitten ei ole tämä äijä kyllä kiinnostunut,, ap
tehnyt asiasta niin tarkkaa tutkimusta, mutta se on ihan varma, että jos mies on kiinnostunut jostain naisesta niin hän aktiivisesti ja innokkaasti pyrkii olemaan yhteydessä tämän naisen kanssa. 2 päivän tauko tuntuu uskomattomalta, jos mies olisi ihastunut.
Joka tapauksessa tuskin häviät mitään jos jätät itse yhteydenpidon - saatpahan ainakin selville kauanko äijällä menee ennen kuin antaa mitään elonmerkkejä itsestään vai antaako.
päivän? Oikeestiko muka? No sitten ei ole tämä äijä kyllä kiinnostunut,, ap
lisää vielä. Mies ei ole kehunut tai osoittanut kiinnostustaan muuten kuin haluammalla sänkyyn. Kerran sanoi, että olen ihana ja kerran, että olen kaunis, thats it. Ei mitään kivoja viestejä.. Silloin vaan laittanut viestin, kun haluaa nähdä.
Tommoset yöchattarit on ihan runkkareita. Eikö niin, että tämäkin on jo ovekka kyrpä pystyssä tulossa ja muna kuitenkin ihan löysä, kun vetää muutamat varvit viikossa? JÄTÄ!
vaan on ikävä sitä.. ap
Ootte tavannu muutaman kerran, ootte ollu sängyssä energiaruiskeiden merkeissä ja nyt sinä kyttäät sitä chatti-/deittipalstalla ja ajattelet että sinusta tulisi sille hyvä vaimo???????????????
Minä en haluaisi jatkaa sinun kanssa, ja olen sentään nainen. Siis jos mies kysyisi minulta puolta sanaa minun netin käytöstäni muutaman tapaamisen jälkeen, niin se olisi sitten moi moi vaan moiselle kontrollifriikille.
Voithan sä kerjätä täältä mieleisiäsi vastauksia. No minäpä annan niitä.
Jatka. Jatka. Jatka. Jatka. Jatka. Jatka. Jatka.
T. Nainen nelkyt, on lapsia, pystyy normaaliin ihmissuhteeseen
ku 40-vuotiaat eronneet, etenkään just eronneet, ei todellakaan halua naimisiin.
Ne jotka ihastuu, ne ei pysty olee ihastuksestaan erossa ollenkaan. Minulla on ollut muutama suhde 8 v sitten tapahtuneen eron jälkeen, ja ne jotka on itse olleet minuun yhteydessä useita kertoja päivässä, niin niiden kanssa on hommasta rakentunut suhde. Muut on olleet sitten panoja, joissa niissäkään ei sinällään mitään vikaa ole.
t. tyttöpuolinen sinkku
No eihän täällä kukaan ole kuvitellutkaan, että ap:n tapailema mies olisi häneen ihastunut. On vain pohdittu, kannattaako jatkaa vai ei. Mun mielestä ei kannata ottaa siihen enää yhteyttä. Se ottaa yhteyttä, jos ottaa. Mieti sitten uudestaan. Sillä selvä. Todennäköisesti asia on jo tällä ratkaistu.
ei tuosta miksikään muutu. Vaikuttaa vähän samanlaiselta ku mun kohta entinen miesystävä. Ei jaksa nähdä mua, mutta jaksaa nähdä kavereita. Tai sit käy meillä iltapäivästä kahvilla ja valittaa väsymystä, sanoo menevänsä kotiinsa nukkumaan, mutta meneekin kaverilleen tai baariin.
Se tulee jatkamaan sitä chattailyä. Tai sillä on joku jo kiikarissa ja oot vain varalla.
toinen puoli sanoo, että katso vielä hetki.. Jos se käy eroaan läpi ja yrittää nyt sitten löytää sen maailman ihanimman. Kun kuitenkin näen hänestä silloin kun ollaan yhdessä, että hän nauttii ja tykkää musta. Toisaalta taas tuntuu, että pitäis heti unohtaa tommonen paska. Mutta, kun en tiedä hänen ajatuksistaan vielä kauheesti niin voisi ajatella niinkin, että haluaa edetä ihan rauhassa. Vai onko tämä vaan jotain puolustelua?? Muita mielipiteitä? ap
on useimmiten naisten suurin itsepetos. Kun mies sanoo, ettei se jaksa tavata, niin silloin et vain ole kolahtanut hänelle riittävän kovaa.
Jos jäät roikottamaan, olet hänelle vain varalla. Hän todennäköisesti pitäisi suhun yhteyttä ja antaisi ns. toivoa -ainakin silloin kun ei ole mitään sykähdyttävämpää menossa. Nettimaalima on valitettavan brutaali :(
Eli älä roikota. Mies ei selvästi ole kiinnostunut sinusta riittävästi.
kai sitä tarvitse heti olla valmis ja rakastunut. Toisilla tunteet tulee pikkuhiljaa. Minkä ikäisiä olette?
Kerrotko miehen iän. Oisko sama tyyppi, jota kans tapailen, mutta roikkuu yöt chatissa.
on 40, minä vähän yli 30. Miehellä on lapsia, joka luonnollisesti myös vaikuttaa hänen "jaksamiseensa". Lisää kommentteja. Ap
Onko sillä jo yksi avioliitto takana? Saattaapi olla ettei ole hyvää avioainesta!