onko kukaan pitänyt häitään laivalla?
meillä olisi suunnitteilla saaristossa risteily hääjuhlien sijasta. Siellä ruoka ja juhlat, sitten jatkoille mihin nyt päätetään mennäkään.
Mitä mieltä?
Kommentit (5)
En ole itse pitänyt häitä enkä ollut vieraana, mutta töissä kyllä. Mikäs siinä, pienempi saaristoristeily on mun mielestä kivempi kuin laivaristeily.
siellä kapteeni vihki ja sitten buffetin kautta baariin.Oli ihan hauskaa mutta itse en menisi laivalla naimisiin.
Tuollainen saaristoristeily kuulostaa tosi kivalta kyllä!
mutta kannattaa olla varasuunnitelma. Tuollainen aika herkkä säälle, jos sataa kovasti tai jopa myrskyää niin kenelläkään ei ole kivaa. Moni tulee jo pienestäkin keikutuksesta merisairaaksi, ei kiva jos osa porukasta oksentaa jos vähän tulee...
Ja sekin hyvä huomioida, että ihmisillä voi olla menoja, eli tulevat hieman myöhässä/joutuvat lähtemään ajoissa, laivasta joka seilaa merellä ei niin vaan lähdetä/hypätä mukaan vaan ollaan sidottuja tarkkaan aikatauluun.
Toki jos kyseessä enemmän ohjelmanumero tyyppinen risteily, niin ihan ok. Osa voi tulla juhlapaikalle omin kyydein jos ei halua laivaan nousta jne.
Tosin se kannattaa miettiä miten ja milla kuljetaan satamaan/juhlapaikalle. Jos esim. satamasta A lähdetään ja laiva jättää paikkaan B missä juhlatila, niin kuinka ihmiset pääsevät hakemaan esim. autonsa paikasta A jos välimatkaa paikkaan B on. Ongelmaa ei toki ole, jos lähtö- ja paluupaikka on sama.
Kiva idea ja itsekin harkitsin vuosi sitten kun mentiin naimisiin mutta meillä tuli tuo hinta vastaan.
varmasti joku on pitänyt, tai ainakin ollut vieraana?
tai vähintään mielipide asiaan löytyy? :)