Huoh! Mies. jota olen tapaillut vasta vähän aikaa, haluaa
kanssani LAPSEN!!!
Olemme molemmat jo kohta 42v. Miehellä vain yksi lapsi edellisestä liitosta.
Toistaiseksi en ole suostunut...
On kyllä aika riskaabeliä "tehdä" lapsi näin iäkkäänä, ja vieläpä kun suhde on niin tuore.
Vai mitä sanoo AV:n mammat:)?
Kommentit (6)
ei se lasta halua :)
Mutta siis, oikeasti, haluatko sinä vielä lapsia?
En tajua miksi naiset ei osaa pitää päätään tässä asiassa.
Jos mies päättäkin, että ei halau jatkaa kanssasi tai ei jaksa vaikkapa vammaista lasta, niin sinulla taas ei ole vaihtoehtoja. Sinulle voi pahimmillaan jäädä koko hoitotaakka, univelat, rahahuolet jne. Asunto käy ahtaammaksi, sotkuisemmaksi, pyykkiä enemmän, tiskiä enemmän, autossa ahtaampaa. Et voi enää lähteä isompien lasten kanssa samalla tavalla elokuviin, kylpylään, hiihtämään, luistelemaan jne. Meillä 9v sanoi, että ei enää lisää vauvoja, kun minä en voisi enää viettää niin paljon kahdenkeskistä aikaa ja tehdä yhdessä juttuja. Meillä siis kaksi lasta (6 ja 9) ja minulla 10v. vähemmän ikää kuin sinulla.
Toki kaiken sujuessa voitte saada terveen ja tyytyväisen vauvan ja kaikki menee kivasti ja teillä on suhde vailla ongelmia.
Kuitenkin tämä asia sisältää paljon jossitteluja. Jos uskallat olla sitä mieltä, että haluat vauvaa niin paljon, että olet valmis myös yksin vastuun kantamaan(jos mies häipyykin) niin tottakai. Tuoreessa suhteessa iltatähti on muuten minusta aika iso riski. Kukaan muu ei voi tietää minkälainen tämä sinun nykyinen miehesi on. Kerran eronnut voi ehkä tehdä sen taas uudestaankin. Jos mies rakastaa lapsia niin paljon, niin pyytäisin suuntaamaan sen jo nykyisiin lapsiisi ja omaansa. Pian tulee jo lapsenlapset jne. Nauttikaa tuoreesta suhteesta! Koiranpentu voisi olla parempi kaikille. :-)
Koiria meillä jo on, joten ei kiitos niitä lisää;)
Antaa ajan tässä nyt kulua. Jospa mies unohtaisi vauvahaaveensa:)
ap
jos on, jätä väliin
jos ei ja haluat, tee ihmeessä...