Laihdutuslääkkeet! Kokemuksia!
Onko kokemuksia laihdutuslääkkeistä? Niin reseptillisistä kuin reseptivapaista.
Kerro mitä söit, kuinka kauan ja tehosiko. Entä mitä tapahtui, kun et enää syönyt ko. lääkettä?
Kommentit (8)
eikös nimenomaan hiilarit muutu kehossa rasvaksi ja allin pitäsi tehota niihinkin?
Mulla on se käsitys, että Alli tehoaa vain siihen rasvaiseen ruokaan, jota syö heti Allin ottamisen jälkeen. Ainakin apteekissa varoiteltiin että älä syö liian rasvaista kun otat tällaisen.
Moi! Mä olen käyttäny Orlistat Sandozia ja mulla se ainakin toimi luvatusti. Söin kolmesti pivässä monipuolisesti ja väärasvaista ruokaa ja otin laihdutuskapselin ennen ateriaa. Varmaan sen takia mulla pysy sivuoireetkin kurissa. Mä laihduin noin kilon viikossa ja paino oli alunperin 56kg. Kannattaa syödä lääkkeiden kanssa esim grillattua kanaa,uuni kalaa, marjoja ja hedelmiä. Kaikesta hyvästä ei mun ainakaan tarvinnut luopua ja kun yhdistin vielä lääkkeen laihduin tehokkaasti :)
Paino pudonnut rasvansitojatyyppisen laihdutusvalmisteen kanssa nyt 5 kiloa kolmessa kuukaudessa syömällä hieman paremmin ja käymällä lenkillä. Nyt on siis toinen kuuri menossa. Vuosi sitten käytin Sanaexpertin figur aktivia ja jäi vain hyviä kokemuksia. Neljän kuukauden käytön jälkeen olin laihtunut jo 7kg. Lipsuin kuitenkin pahasti elämäntavoistani ja sittemmin seitsemässä kuukaudessa on tullut noista seitsemästä kilosta 4 takaisin, jotka nyt kuitenkin olen melkein jo pudottanut. Tuota Figur aktivia myydään Saksassa (mies on saksalainen) apteekeissa, mutta ilmeisesti saa netistä tilattua Suomeen.
eikös nimenomaan hiilarit muutu kehossa rasvaksi ja allin pitäsi tehota niihinkin?
kaloreihin, samoin ei esim. alkoholin, vaikka toki niistäkin saatava liikaenergia joka ei mene heti käytttön varastoidaan elimistöön rasvaksi. Allin vaikutusmekanismi on nimenomaan estää vatsasta rasvan imeytyminen elimistön käyttöön, eli jos siinä itse syödyssä ruoassa ei ole juuri rasvaa niin ei se Alli silloin painoonkaan vaikuta. Toisaalta jos sitä rasvaa on liikaa, tulee rasvaripuleita, eli melkoista tasapainoilua tuo on.
yhdistämällä ruokavalion ja liikunnan. Acomplia vei ruokahalun. Sitä vain ei saa enää, vedetty markkinoilta.
Allia (käsikauppalääke) eli Xenicalia (reseptilääke) olen kokeillut vain jonkin aikaa, en huomaa tulosta. Se tosiaankin perustuu syödyn rasvan imeytymisen osittaiseen estoon. Noin 1/3 suuhun laitetusta rasvasta jää imeytymättä. Se EI sulata kertynyttä läskiä.
Olen kokeillut Allia. Kokeilin sitä en niin rasvaisen ruuan kanssa ja ripuli tuli. Olen kuullut, että lähes kaikki Allin käyttäjät ovat kakkineet housuihin. Elikkä varoituksen sana!
Loppuviimeksi en hyötynyt Allista, koska rasva ruuassani ei ole ongelma vaan hiilarit. En ole karppaaja, mutta omalla kohdallani näin on, en syö kovin rasvaisia ruokia. HIilareihin olen kokeillut Tohtori Tolosen Kilostopia ja Glugosanolia. En osaa sanoa niiden todellisesta vaikutuksesta, koska käytän vain jos aion syödä runsaasti huonoja hiilareita eli niin pienissä määrin, että vaikka nyt olen laihtunutkin, tuskin noiden ansiosta.