Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä ekat harmaat hiukset?

Vierailija
24.03.2012 |

Olen 36 ja mulla jo muutama. Pitäisikö värjätä ettei näy, onko noloa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päästä yli puolet harmaata, olen 46v.

Värjännyt olen jo noin 10 vuotta, näytän ihan 55-vuotiaalta, jos en värjää.

Muutamaa en peitellyt.

Vierailija
2/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt piirun verran alle 40-vuotiaana on ehkä kolmasosa päästä harmaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt melkein kymmenen vuotta myöhemmin harmaiden hiusten määrä ei yllättäen ole juurikaan kasvanut. En värjää hiuksia ja odotan aikaa, jolloin sukuni tapaan pitkät hiukseni ovat lumivalkoiset.

Vierailija
4/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli vuotta sen jälkeen kun olin täyttänyt 40v. Nyt kyllä värjään jatkuvasti, mutta jos en värjäisi, olisi noita harmaita jo helposti kymmenenkin. Siis juurikasvun seassa tuon verran näkyy.

Vierailija
5/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita voinut olla pidempäänkin, mutta olen aina värjännyt hiuksia joten en ole huomannut aikaisemmin.

Vierailija
6/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 vuotiaana olin kampaajalla jolloin kampaaja oikein innostui kun löysi päästäni ekat harmaat hiukset. Nyt vuosi myöhemmin niitä on tullut muutama lisääkin. On niitä saattanut jo aikaisemminkin olla, mutta ennen värjäsin hiuksiani niin ahkeraan että eivät näkyneet. Nyt olen pitänyt 1,5 vuoden tauon värjäyksistä ja johan harmaatakin näkyy.

Vierailija
7/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiitkiä (siihen aikaan hiukseni ulottuivat vyötärölle) joten olivat jonkun vuoden ainakin kasvaneet.

Nyt olen 42 eikä harmaita ylättäen vieläkään ihan kauhean paljon ole.Että hidasta tämä harmaantuminen on ollut vaikka aikaisin alkoi.

Vierailija
8/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaaleat hiukset, eikä yhtään harmaata, ikää 41.

Vierailija
9/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo kuoli 78v:na, ilma yhtään harmaata:) Miehellä ekat harmaat 31v:na.

Niin ja olen tummahiuksinen

Vierailija
10/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näköjään olekaan mikään kummajainen kun muillakin alkanut samassa iässä. Ehkä tämä on vain aihe josta ei työpaikan kahvipöydässä puhuta kun olen luullut ettei kenelläkään ala tyyliin alle 50v. Olen tummatukkainen itse mutta äitini on blondi eikä yhtään harmaata vieläkään vaikka jo 60v. Myöskään isälläni ei harmaita ole vaikka hän on tumma. Toinen isoäitini harmaantui varhain, ehkä olen perinyt hänen geeninsä tässä asiassa. t:ap

Vierailija
11/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja blondi. Ei varmaan kauheesti harmaita erota tästä vaaleasta pehkosta;)

Vierailija
12/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummahko olen ja 49 v, ei vielä harmaita ole löytynyt. Mutta isäni on 75v eikä ole hänelläkään kuin pari hassua haiventa, joten ehkä tässä vielä joku aika menee.

Vierailija
13/41 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytys oli suuri, mutta nyt 35-vuotiaana niitä on ehkä 10 enemmän.

Olen tummahiuksinen ja meidän suvussa harmaannutaan, mutta ei kaljuunnuta.

Vierailija
14/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löysin tiedon, että epänormaalina pidetään sitä, jos valkoihoinen harmaantuu alle 20-vuotiaana ja jos tummaihoinen alle 30-vuotiaana.

Vierailija
15/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan ei näy toisin kuin tummissa

Mulla ekat harmaat n 25 v, nyt 38 ja alkanut olla n vuoden ajan enenevässä määrin. Mulla tosi tummat hiukset.

Vierailija
16/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppisenä löysin ekat. Meinasin kuolla. Nyt kun olen kolmevitonen, ja en raskausaikana värjännyt, enkä sen jälkeen puoleen vuoteen, on päässä hirvittävä määrä värittömiä kiiltäviä viissenttisiä. Eli siis harmaantumassa kovaa vauhtia.. Olen tummatukkainen. Vaaleassahan nuo eivät luonnollisestikaan edes näkyis.

Vierailija
17/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää tai ei, minun mielestäni aivan jokaisen oma asia. Kaikki vanhetaan, kukin tavallaan.

Vierailija
18/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla jotain 26-vuotias, joka tapauksessa aika reilusti alle kolmenkymmenen, kun löytyi ensimmäiset harmaat. Nyt 36-vuotiaana niitä on vain muutamia enemmän. Eivät haittaa minua, ehkä jos niitä olisi huomattavasti enemmän, tekisivät minusta vanhemman näköisen kuin olen.

Vierailija
19/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ikää 39 ja bongaan useita päivässä. En värjää eikä vielä harmaat erotu (ainakaan omasta mielestäni) päästäni.

Vierailija
20/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt todella paljon harmaata (45v) ja värjään.Olen ajatellut värjätä tonne 60v saakka ainakin, katsotaan sitten miltä se näyttää.

Mun mielestä jokainen saapi tehdä kuin haluaa, mutta muutama harmaa ei vaikuta mihinkään.Sitten taas jos 40-50 vuotiaalla on harmaja pää niin se tekee niin mummomaisen näköiseksi.