Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä ekat harmaat hiukset?

Vierailija
24.03.2012 |

Olen 36 ja mulla jo muutama. Pitäisikö värjätä ettei näy, onko noloa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin ekat harmaat. Luontainen hiustenvärini on tummanruskea/musta. Kolmikymppisenä oli jo ohimoilla laajemmat alueet hopeanharmaata ja nyt 37-vuotiaana harmaata on niin paljon että yleisilme on selvästi vaalentunut, sellainen salt-n-pepper. Harkinnassa on että jos värjäisi nuoruuden hiusväriin mutta toisaalta hiusvärien myrkyt arveluttaa, kun täytyisi varmaan värjätä kuukausittain tyvikasvun takia.

Vierailija
22/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä 42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen 32

Vierailija
24/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ne tasan 1. Ikää 41v.

Vierailija
25/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyin ensimmäinen 32-vuotiaana. Nyt melkein 40 v ja näkyy ihan selvästi varsinkin pään päällä. En värjää, koska se tuntuisi nolostelemiselta, mutta ehkä sitten, kun alkaa tulla selvästi sellainen huurteidsen näköinen pää, voi olla aika. Harmaa on kaunis väri, se siirtymävaihe on epämääräinen.

Perinnöllistähän tuo on. Ja tummissa tosiaan näkyy. Itsellä tumman puoleinen tummanvaalea hius.

Vierailija
26/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan heti väriainetta ostanut, koska ei niitä pahemmin huomannut kuin suurennuslasin kanssa :)

Nyt ole kuitenkin niitä värjännyt ja alkuun ne peittyy, mutta jo kohta ovat taas harmaat päässä. Sinänsä outoa että lisää niitä ei ole tullut ja ne yhdet ja samat harmaa hiukset ilmestyy samalle paikalle päätä vaikka mä nyppäisin ne irti!

Vierailija
27/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ekat harmaat (tai oikeastaan valkoiset) 26-vuotiaana. Ihan karmealta tuntui. Nyt olen 34 v ja löytyy jo vaikka kuinka paljon. Olen vaaleahiuksinen, joten kai aika huomaamattomia. Ja vähän kun pitää raidoitusta niin sinne värien vaihteluun ne sulautuvat ihan hyvin.

En olisi uskonut tälläisiin perusvaaleisiin hiuksiin niitä näin aikaisin alkavan kertyä, mutta geeneistähän se on kiinni.

Äidin puoleisessa suvussa löytyy esimerkkiä mm. tätini on ollut lähes harmaapää päälle nelikymppisenä. Serkkulaumastani taidan kuitenkin olla ainut, jolla on näin selkeästi sama neininki. Höh!

Vierailija
28/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytin just 42 ja olen luonnostani punapää. Kirkaisin kauhusta ja pingoin äkkiä väripulloa ostamaan!

Miehelle (joka on 38 v. ja jolla on jo suurimmaksi osaksi harmaa parta) sitten tilitin järkytystäni kotona, niin se siihen: niin kultaseni, alapäähäsi ne ilmestyi jo viime vuonna. Mulla oli muutaman viikon sheivaamatta mökkiolosuhteissa.

Kääk..

Vierailija
29/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kultaseni, alapäähäsi ne ilmestyi jo viime vuonna. Mulla oli muutaman viikon sheivaamatta mökkiolosuhteissa.

Kääk..

Mulla on myös ollut alapää- ja kainalokarvat ihan täysin harmaita noin kolmikymppisestä asti. Hiukset ovat paljon hitaammin harmaantuneet. Jotenkin tosi nolo hopeanharmaa rämemajava tuolla alhaalla kolmekymppisellä, mutta sheivailua tai muuta karvanpoistoa ei valitettavasti ihoni kestä.

Vierailija
30/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta nuoremmalla veljelläni on jo yli 50% harmaita hiuksia

Vierailija
31/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hiukset harmaantuu.

Osta sinkkitabletteja, sellasia imeskely(puru)tabletteja niin ei hiukset harmaannu.

Vierailija
32/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainuttakaan harmaata hiusta. Jos olisi, toki värjäisin.

Vierailija
33/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bongasin just ekat harmaat ja ikää 38v.

Vierailija
34/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa aika hidasta ollut tämä harmaantuminen. Tai oikeammin ne harmaat hiukset ovat valkoisia.

Onko teillä muilla ne "harmaat" sellaisia valkoisia? Mummolleni ja äidilleni kasvoi myös valkoiset hiukset, joten sieltä periytyy.

Vierailija
35/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 47v. Mulla tummahko tukka, en ole koskaan värjännyt(!).

Äidinäidillä oli vanhana ihan valkoiset hiukset, isänäidillä harmaat. Äidillä on noin puolet harmaata nykyään.

Vierailija
36/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jo alle 30v. Nyt olen 45v ja tilanne on paha, joudun ottamaan tyvivärin 6viikon välein (ja sekin on liian harvoin) ja siinä välissä värjään vielä jakauksen kohtaa pari kertaa, koska siinä selvä juurikasvu jo 2 viikon kuluttua värjäyksestä. Kauheeta. Minulla on tumma hiukset ja harmaani on todella vaaleaa.

Vierailija
37/41 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tullut hopean väristä, siis kiiltäväää hopean väristä hiusta?

Huomasin tämän pari päivää sitten ja olen miettinyt olenko jo alkanut harmaantumaan vai mitä tämä on?

Olen 25 vuotias. Muualla ei ole vielä näkynyt..

Vierailija
38/41 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v näin ekat ja oli reilusti. Olin aavistanut jo vuosia, ja päästin sit juurikasvun niin, et näky kunnolla. Värjänny siis hiuksia 11v asti. Nyt olen 42v ja ei sen enempää noita kuin 25v. Hiushan on ihan perseestä, kun lasimaista.

Vierailija
39/41 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2012 klo 04:48"]

Onko kenelläkään tullut hopean väristä, siis kiiltäväää hopean väristä hiusta?

Huomasin tämän pari päivää sitten ja olen miettinyt olenko jo alkanut harmaantumaan vai mitä tämä on?

Olen 25 vuotias. Muualla ei ole vielä näkynyt..

[/quote]

Just sellastahan on aluksi. Vanhana käpynä kiiltokin häipyy

Vierailija
40/41 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-20 vuotiaana löytyivät ensimmäiset hopeiset hiukset... Aina saisi värjäillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän