Onko loukkaavaa sanoa kaverille ääneen, että hän on käyttänyt itseruskettavaa voidetta?
Kaverini sanoi näin minulle ja kuulijoita oli paikalla pari muutakin. Ilmeisesti hänestä toisten yksityisasioita saa levitellä ja toisen nolata. Enhän siis loukkaantunut turhasta?
Kommentit (9)
Yksityisasia, joka näkyy naamastasi? :) Kyllä minä ainakin voin myöntää, että käytän itseruskettavaa ja kerron merkinkin, jos joku kysyy.
Kyllähän kaikki sen varmaan näkee muutenkin. Ei ole kovin yksityinen ja salainen asia.
tietty riippuu vähän miten sen sanoo. Siis mitä väliä?
ja näin todennut, että hän meikkaa. Epäkohteliasta yksityisasioden levittelyä olisi se, jos sulle olisi sanottu että oletko Pirjo päässyt eroon niisyä peräpukamista.
siis todeta toiselle vaan että "hei sulla on itseruskettavaa"...omituinen puheenaihe :D
että oon laittanut itseruskettavaa. ap
ellette muuten puhuneet rusketuksesta/kalpeudesta/meikeistä tms.. En tajua missä yhteydessä sanoisin noin kenellekään. Voisin ehkä ihastella kaunista päivetystä, kun itsekin tykkään olla ruskettunut, mutta käytän siihen lähinnä aurinkopuuteria.
Missä tilanteessa tuo kaverisi tästä huomautti ap? ja mihin sävyyn?
keltaiset kätesi!
Kannattaa vastaisuudessa käyttää vinyykihanskojatms voidetta levittäessä ja käsitellä kämmenselät esim. sienellä levittäen.
Kai se toinen nyt itsekin tietää että on sitä käyttänyt....sulla idiootti kaveri.