Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko loukkaavaa sanoa kaverille ääneen, että hän on käyttänyt itseruskettavaa voidetta?

Vierailija
24.03.2012 |

Kaverini sanoi näin minulle ja kuulijoita oli paikalla pari muutakin. Ilmeisesti hänestä toisten yksityisasioita saa levitellä ja toisen nolata. Enhän siis loukkaantunut turhasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se toinen nyt itsekin tietää että on sitä käyttänyt....sulla idiootti kaveri.

Vierailija
2/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisasia, joka näkyy naamastasi? :) Kyllä minä ainakin voin myöntää, että käytän itseruskettavaa ja kerron merkinkin, jos joku kysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki sen varmaan näkee muutenkin. Ei ole kovin yksityinen ja salainen asia.

Vierailija
4/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty riippuu vähän miten sen sanoo. Siis mitä väliä?

Vierailija
5/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin todennut, että hän meikkaa. Epäkohteliasta yksityisasioden levittelyä olisi se, jos sulle olisi sanottu että oletko Pirjo päässyt eroon niisyä peräpukamista.

Vierailija
6/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis todeta toiselle vaan että "hei sulla on itseruskettavaa"...omituinen puheenaihe :D

Vierailija
7/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oon laittanut itseruskettavaa. ap

Vierailija
8/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellette muuten puhuneet rusketuksesta/kalpeudesta/meikeistä tms.. En tajua missä yhteydessä sanoisin noin kenellekään. Voisin ehkä ihastella kaunista päivetystä, kun itsekin tykkään olla ruskettunut, mutta käytän siihen lähinnä aurinkopuuteria.

Missä tilanteessa tuo kaverisi tästä huomautti ap? ja mihin sävyyn?

Vierailija
9/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltaiset kätesi!

Kannattaa vastaisuudessa käyttää vinyykihanskojatms voidetta levittäessä ja käsitellä kämmenselät esim. sienellä levittäen.