Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RASKAANA! Kipuja!

Vierailija
24.03.2012 |

Testi näytti plussaa pari päivää sitten. Mahakipuiluja ollut muutaman päivän,nipistelyä ja lähinnä supistelevan/menkkojen tuntuista päivässä pari kolme kertaa, mut neuvolantäti varasi vain ultraan ajan jonnekkin parin kolmen viikon päähän. Onko jotain aihetta huoleen? Eli onko kellään samanalaisia kokemuksia? Voisko monen päivän pakotukset olla tavallisia kipuja? Ei ole ensimmäinen raskaus. Vuotoa ei ole ollut!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tällä hetkellä samanlaisia kipuiluja.

Mulla alkoi jo ennenkuin plussasin oudot menkkamaiset kivut. Välillä kivut saattaa olla tosi koviakin.. Mulla on yksi keskenmeno takana ja pelottaa kyllä ajoittain tosi paljon.

Jotenkin yritän ajatella niin, että kivut johtuvat kohdun kasvamisesta tms. Mula on rv 4+2 nyt.

Mä en tosin ole edes soittanut neuvolaan, ajattelin ensiviikolla soittaa, jos kivut eivät mene ohi tai vähene.

Välillä iskee kamala paniikki.

Tsemppiä sulle ja mulle :)

Vierailija
2/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa vähiten, tokassa pelkäsin, koska tiesin olevani raskaana, kolmannessa luulin menkkakivuiksi, olinkin yllätyksekseni raskaana. :D loppuivat kummassakin rv7 pintaan. luultavasti vain kohdun kasvukipuja, mutta tokassa raskaudessa olin kyllä varma, että menee kesken, kun sattui niin kovasti. mutta siis normaalisti sujui raskausaika ja vauvat on syntyneet lähellä laskettua.

mulla myös menkkakivut on tosi kovia.

tsemiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakin alkoi ennen plussaamista oudot nipistelyt. On ollut aiemmankin raskauden kohdalla kyseisiä kipuiluja, mutta ei näin paljon, siksi vähän huolestuinki :/

Itselläkin on vasta aluillaan (tod.näk. kun en sata varma nyt viime menkoista ole) ja käy toisinaan mielessä, että toivottavasti ei keskenmenoa tule, kun neuvolantäti vielä hienovaraisesti tokaisi "Ehkäpä se ei sitten välttämättä kunnolla ala, tai meneekin ehkä kesken" eli ei paljon lohduttanut hänenkää tieto asiasta, mutta toivotaan parasta, että on vaan siitä kohdun kasvamisesta rajumpia kipuja :) Tsemppiä sullekkin!

Vierailija
4/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sullekkin 3, helpottavaa kuulla, että ne kivut siis voi olla pahempia mitä enemmän raskauksia takana, ei siis tarvii niin paljon enää panikoida keskenmenosta :) Tosiaan ekassa raskaudessa kivut ei ollut mitään tätä luokkaa, nyt on välillä jotain sellasta, että pitää ihan pitkälleen käydä kipuilemaan. Toivottavasti nää siis loppuvat muutaman viikon sisällä :)

T: Ap

Vierailija
5/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juuri tuollaisia kovia kipuja monta päivää. Plussasin ja aina vaan kivut jatkui. Muakin hämmensi ja varsinkin kun oli eka raskaus ja yritetty jo jonkin aikaa. Mutta ilmeisesti nuo kivut ovat siis ihan asiaan kuuluvia. Tietisti jos menee ihan sietämättömäksi tai jos rupeaa tulemaan kirkkaanpunaista vuotoa pitää soittaa heti lääkäriin. Mutta uskon, että teillä on kaikki ihan hyvin masun kanssa :)

Tsemppiä!! Ja Onnea :)

Vierailija
6/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juuri tuollaisia kovia kipuja monta päivää. Plussasin ja aina vaan kivut jatkui. Muakin hämmensi ja varsinkin kun oli eka raskaus ja yritetty jo jonkin aikaa. Mutta ilmeisesti nuo kivut ovat siis ihan asiaan kuuluvia. Tietisti jos menee ihan sietämättömäksi tai jos rupeaa tulemaan kirkkaanpunaista vuotoa pitää soittaa heti lääkäriin. Mutta uskon, että teillä on kaikki ihan hyvin masun kanssa :)

Tsemppiä!! Ja Onnea :)

On onneksi kivut lieventyneet pikku hiljaa,eikä enää niin usein tule, joten ehkä uskallan jo vähän huokasta :) En muista että kummassakaan raskaudessa olisi ollut näin paljon ja näin voimakkaita kipuja, mutta kai ne sitten tosiaan kuuluu asiaan! Huh! :)

Vierailija
7/7 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa kohtu kasvaa todella nopeasti ja raivaa itselleen tilaa. Jomotukset on normaaleja ja kuuluu asiaan. Voi supistella rajustilin ja kaikki on silti ok. Itsellä takana kolme loppuun mennyttä raskautta ja lukuisia alkuraskauden keskenmenoja ja joka raskaudessa ollut alussa menkkamaista jomotusta. Ajoittain kovaakin ja jatkunut kuuden ja yhdeksän viikon väliltä ja ekat neljä tai viisi kuukautta jomotellut etenkin lähellä menkkojen oikeaa aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän