Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä jäynää tekisit ärsyttääksesi tähtöset viidakossa raivon partaalle? ;)

Vierailija
24.03.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa heistä on niin tempperamenttisiä, että ärsyyntyisi kyllä ihan ilman sitä ärsyttämistäkin..

Sitten on tosi vaikea keksiä, miten kiltin Sara Siepin saisi raivon partaalle..

Vierailija
2/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuisivat olemaan siellä Bootcampissa ilman hiusföönejä, hiuslakkaa, meikkejä, ripsenpidennyksiä, geelikynsiä, koruja.

Eivät saisi myöskään sheivata itseään.

Joutuisivat tekemään itse kaikki ruokansa, pesemään itse pyykkinsä, tekemään tulet

... Ja eräät viidakontähtösäidit hoitamaan omat lapsensa :) Tyyliin ilman mummoa kaksi kuukautta.

Sit menis niiden hermot. Ainiin ja ilman shoppailua kolme kuukautta. Tekis hyvää niiden luottotileille, maksaisivat ensin verorästinsä tälle yhteiskunnalle pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuisivat olemaan siellä Bootcampissa ilman hiusföönejä, hiuslakkaa, meikkejä, ripsenpidennyksiä, geelikynsiä, koruja.

Eivät saisi myöskään sheivata itseään.

Joutuisivat tekemään itse kaikki ruokansa, pesemään itse pyykkinsä, tekemään tulet

... Ja eräät viidakontähtösäidit hoitamaan omat lapsensa :) Tyyliin ilman mummoa kaksi kuukautta.

Sit menis niiden hermot. Ainiin ja ilman shoppailua kolme kuukautta. Tekis hyvää niiden luottotileille, maksaisivat ensin verorästinsä tälle yhteiskunnalle pois.

Vierailija
4/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sidukat pois :D

Vierailija
5/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva herätä aamulla, kun vieressä öllöttäisi tuhatjalkainen:) Sitten sanoisin, että pitäkää hyvää huolta otuksista, sillä joudutte ehkä syömään niitä, koska muuta ei ole luvassa lähimpään viikkoon:)

Vierailija
6/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan katsoisi ko. ohjelmaa.

Jokainen näistä on julkisuusriippuvainen tyrkky, joten pahinta mitä heile voi tehdä, on jättää katsomatta heidän ohjelmansa.

Vierailija
7/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tehoaa BB-talossakin. Nälkään noi kuikelot on vissiin tottuneet. Tosin Martina vissiin syö laadukkaasti.

Vierailija
8/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäisin hiusvärit, meikit ja ripsenpidennykset. Uskoisin, että moni sekoaisi totaalisesti.

Vierailija
9/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha

Vierailija
10/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin vaikka Sieviselle, että Sara Sieppi sanoi, että sun pojat on ihan homon näköisiä. Tms. Jotain ehkä uskottavampaa kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä