JATKA LAUSETTA: Olet roikkunut liian kauan av:lla kun...
Kommentit (57)
herää kahvia keittämään, ja hesari on jo tullut.
mies on ulkona kavereiden kanssa, viini maistuu hyvältä, telkusta tulee paskaa, mulla on tylsää, muttei huvita mennä nukkumaan.
kurkkaamatta välillä, mitä uusia aloituksia on tullut viimeisten kahden minuutin aikana.
Miksi te ihmiset nukutte öisin!? :D
Ja samaistut täysin yhteen kirjoittajaan ja sitten tajuatkin itse sen aikoinaan kirjoittaneesi.
..nakkisormijärjestelmään tulee rasitusjäykkyyttä ja silmät hohtavat tomaatinvärisinä (av:n valkoinen tausta paljastaa helposti tämän), kun silmäpussit ovat onnistuneet laskeutumaan poskia pitkin leukalijan kohdalle. Kun nenä osoittaa kohti lattialistoja ja sitä huomaa nuokkuvansa jonkinlaisessa horrostilassa kuulematta, näkemättä tai - mik äav-mammalle ilmeisintä - haistamatta mitään (syötäväksi kelpaavaa). Aivot ovat taantuneet herneenpalkotasolle, kieli on kuvana ja ääni käheänä, kun on pitänyt huutaa yksinään kaikenmaailman typerille ihmisille, joita av:lla liikkuu pilvin pimein.
Näin olen siis kuullut, omakohtaista kokemusta minulla ei tietenkään ole. Luonnollisestikaan. Nii.
mitä tästä hellalla olevasta oli tarkoitus tulla
Siis mä en tee näin, mutta joku toinen varmaan... :X
työsähköpostin allekirjoittaminen ap:nä on kyl aika paha...sanoisin että kun ei enää todella ole mitään naurettavaa ja kaikki naurattaa on vihdoin viimein aika todella mennä nukkumaan!
etkä pääse palstalle puoleen tuntiin
etteivät kaikki avaukset olisi omiasi... :D
Kun tajuat, että siitä on melko tasan 13 vuotta, kum kurkkasit eka kerran vauva onlineen!
...kun Googlen sijasta kysyt aina ensin av:lta.
jos etusivulla ei ole muutamaa hänen aloitustaan. (Eli hän saattaisi voida hyvin!)
ja mietit, että taitaa kakara olla porvoosta.
ystävälle kysyäksesi juuri mitään, vaan käännyt aina niin luotettavan av:n puoleen.
Ja kerrot palstalla ihan kaiken elämästäsi. :O
...alat availemaan ja vastailemaan niihinkin aloituksiin, joista ensin ajattelit, että "tota en ainakaan lue!"
Niinkuin mä just tein...:D