Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan käytettyjä vaatteita tarjolla oikeasti tarvitsevalle

Vierailija
23.03.2012 |

Minulla olisi Tampereen alueella pojalle (0,5-2v) käytettyjä (myös kuluneita) vaatteita tarjolla noin muovikassillinen. Ihan pätevää sisävaatetta joka kelpaa vaikka hoitovaatteeksi, ei "ykkösiä" siis. Toimituskin saattaa onnistua Tampereen sisällä tai Lempäälässä. Haluaisin antaa nämä oikeasti tarvitsevalle, jolla haastava elämäntilanne tai muuten hankalaa/tiukkaa. Kerro minkä ikäinen/kokoinen vesseli sinulla on niin katsotaan voinko auttaa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Kyselee typertynyt AP :( Olenkos nyt tehnyt jotain tyhmää vai?

Vierailija
2/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ja olen sinne vienyt joitain vaatteita, neuvolantäti siitä puhui että ohjaa aina tiukilla olevat perheet myös katsomaan mitä sieltä kierrätyspöydästä löytyisi. Uskon että ne menee sieltä aika tarpeeseen, kovin monen en ole nähnyt edes käyvän katsomassa pöytää, ilmeisesti kehtaus kysymys, ei kehtaa jos pärjää ilmankin ettei ihmiset luule että on köyhä tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ja olen sinne vienyt joitain vaatteita, neuvolantäti siitä puhui että ohjaa aina tiukilla olevat perheet myös katsomaan mitä sieltä kierrätyspöydästä löytyisi. Uskon että ne menee sieltä aika tarpeeseen, kovin monen en ole nähnyt edes käyvän katsomassa pöytää, ilmeisesti kehtaus kysymys, ei kehtaa jos pärjää ilmankin ettei ihmiset luule että on köyhä tms..

Kiitos :) Tuli kyllä aika paska fiilis tosta kakkosen kommentista, en ymmärrä mikä tässä nyt oli niin varottavaa kun vaan halusin auttaa. Ehkä on parempi viedä vaateet neuvolaan. Itsekin voisin sielä jotain ottaa, en tajua mitä hävettävää tms. siinä olisi.

Vierailija
4/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalliseen HOPE yhdistykseen he jakavat tarvitseville!

Vierailija
5/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vielä kertoa mitä tarkoitit, jäi vaivaamaan. Ap