Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä? Yöllä kun (avo)mieheni nukkuu

Vierailija
23.03.2012 |

menen usein peiton alle ottamaan siltä suihin sen nukkuessa? Nyt aloin miettimään että onko se seksuaalista hyväksikäyttöä? Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun kerran kokeilin niin säikähti raukka ihan tosissaan.. :D Havahtui yht´äkkiä unesta ja alkoi huitomaan, onneksi nopeasti tajusi kuka se siellä peiton alla oli.

Mutta joo, meillä ei toiminut.

Vierailija
2/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tykkää eikä koe sitä hyväksikäyttönä, niin ei ole.

Jos se taas kokee tuon hyväksikäyttönä, sitten se on sitä. Joten kantsisi ehkä kysyä mieheltä itseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä!!!

Vierailija
4/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tykkää eikä koe sitä hyväksikäyttönä, niin ei ole. Jos se taas kokee tuon hyväksikäyttönä, sitten se on sitä. Joten kantsisi ehkä kysyä mieheltä itseltään.

kyllä se on rikos jos tajuttomalle, nukkuvalle tai muuten tiedostamattomalle henkilölle tommosta tehdään. Rikos on jo tapahtunut.

Voi jeesus mikä parku täällä olisi jos ton olisi kirjottanut mies, joka vähän käy tökkimässä vaimoaan sen nukkuessa. Miettikää ny vähän!

Vierailija
5/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nopeasti tekemässä voikkarin ja mieheni tuli silläaikaa koneelle ja olin vahingossa jättänyt siihen sen "aloita uusi keskustelu" sivun auki. Mieheni raivostui totaalisesti se huusi että ei voi enää luottaa minuun ja että ties mitä muuta olen sille tehnyt ja kaikkein pahinta sanoi että olen varmaan samalla tavalla hankkiutunut raskaaksi silloin aikoinaan. (oli tilanne kun mä halusin lasta ja mieheni ei, tulin kuitenkin vahingossa raskaaksi) Mieheni sanoi vielä ennen kun lähti ovet paukkuen että harkitsee rikosilmoituksen tekoa ja että syy ei tule näyttämään hyvältä huoltajuuskiistassa. Mitä ihmettä teen? Voinko menettää mun lapsen tän takia? AP

Vierailija
6/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään menetä, älä nyt niin pitkälle mieti! Anna miehesi rauhoittua, jos vain säikähti sitä että paljastelet tuollaista yleisellä foorumilla.

Vierailija
7/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
8/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään menetä, älä nyt niin pitkälle mieti! Anna miehesi rauhoittua, jos vain säikähti sitä että paljastelet tuollaista yleisellä foorumilla.

En ole iknä nähnyt häntä näin vihaisena:/ puhelimenkin on laittanut pois päältä.

AP

Vierailija
9/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai me uskotaan :)

Vierailija
10/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole iknä nähnyt häntä näin vihaisena:/ puhelimenkin on laittanut pois päältä.

AP

Vierailija
11/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysyn silti;

mitä sä sait tosta?

väärin teit kyllä!

Vierailija
12/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysyn silti;

mitä sä sait tosta?

väärin teit kyllä!

rakastan suihinottoa ja niin miehenikin (silleen että siltä otetaan suihin siis) joten en nähnyt siinä mitään pahaa. Mutta kävikin ilmi että olikin paha asia:/ olen myös ollut siinä uskossa että mieheni on välillä ollut hereilläkin kun ääntelee kun pikkupossu, mutta hän sanoi että ei ole kyllä kertaakaan semmoiseen herännyt tai sit ei vaan muista sitä. AP

Vierailija
13/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että huonosti suunniteltu provo. Jos sulla jää av auki niin ei mies voi tietää mikä aloitus on sun kirjoittama. Jos olet aloittanut uuden keskustelun, ei se "aloita uusi keskustelu"-sivu enää sen jälkeen siinä näy.

Vierailija
14/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että huonosti suunniteltu provo. Jos sulla jää av auki niin ei mies voi tietää mikä aloitus on sun kirjoittama. Jos olet aloittanut uuden keskustelun, ei se "aloita uusi keskustelu"-sivu enää sen jälkeen siinä näy.

olin kirjoittanut tän aloituksen lähettänytsen ja painoin hiiren takaisin nappia. Silloin jää teksti näihin ruutuihin ihan samalla tavalla kun ennen kun ois lähettänyt kokeile jos et usko. Ihan sama vaikka luulette provoksi mua ei vois tällä hetkellä kiinnostaa mikään muu kun mieheni mielentila ja etten menetä mun lasta:(

Vierailija
15/15 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä et tee tuota, kun miehesi on hereillä? Voisi hänkin nauttia asiasta. Eli olet kyllä syyllistynyt häirintään, ap. Ei muuta kuin lusikka kauniiseen käteen ja pyytämään anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä