Kaksi viikkoa vähähiilarista takana, -4,5 kg.
Mukaan mahtuu myös pari repsahdusta lähtien isosta vehnäsämpylästä ja pikkuleipäkasasta mutta siitä olen ruotuun takas luovinut itseni. Eka etappi 6,5 kg:n päässä, siitä hienosäädöllä joitain kiloja vielä pois. Mahtaisikohan onnistua ennen heinäkuuta edes tuo ensimmäinen tavoite, 60 kg? Pituutta alle 160 cm.
Kommentit (33)
Karppaushan poistaa finnit ja panee SI-nivelen paikalleen ja poistaa mielenterveysongelmat. Tavallisessa eläjällä ei voi olla kaikki kunnossa ja veriarvot ja muut kunnossa vaan sen täytyy kyllä vähintään sairastaa jotain salaista tautia, minkä karppaus pelastaisi :D
Mutta onneksi ei ole ikinä tarvinnut huuhentoida näiden tuulien mukaan. Olen 49v ja olen nähnyt samojen ihmisten olevan painonvartioissa ja syövän kananmuna-greippidiettiä ja lentoemodiettiä ja kaalikeittoa ja nyt karppaavan. Ja aina se juuri dietti on ollut se oikea, millä se paino saadaan kuriin ja elämä muuttuu paremmaksi.
Ja aina on minulle kitisty, että miten se sinä pystyt syömään mitä tahansa, etkä liho. No en liho kun syön sen, mitä tarvitsen ja harrastan liikuntaa. Joskus mässään ja joskus en. En ole koskaan diettaillut, enkä laihduttanut kun ei ole ollut tarvetta.
karpapus, hörppäys, lörppäys yms. Mikä lie se seuraava, mitä karppaajat alkavat vouhkaamaan muutaman vuoden päästä
ei ole tarvinnut ikinä laihduttaa ja miettiä höpöhöpödiettejä, eikä miettiä, mitä syö.
Elämä on ihan kivaa kiitos kun voi käydä kavereiden kanssa pizzalla kun haluttaa ja syödä illalla voikkareita läjän jos tuntuu siltä ja jäätelöä ison kulhon jos namistuttaa.että miten sä voit tehdä itelles jotain tommosta ja omapa on valintas mitä elämälläs teet :-D
joka neljässä päivässä pudottaa 1,4kg?
Nestettähän se suurimmalta osin on, mutta muutenhan pudotus ei kai voi kovin paljon suurempi olla kuin se vähennys, mitä sisään tulevan kaman määrässä on...
Ja se on aivan äärettömän hyvää, kun täytteissäkään ei tarvi säästellä! ;)
Ole (sinä, joka et ole lihonut) tyytyväinen siihen, mutta meillä kaikilla ei ole noin hyvä tuuri. Puhun nimenomaan tuurista, sillä joillekin meistä syöminen vain on ongelma. Kyse ei ole itsehillinnästä, sen on jo moni ravitsemusterapeutti ja lääkäri todennutkin.
Karppaus on helppo heittää hömppädieettien kanssa samaan kategoriaan, mutta kyse ei kuitenkaan ole dieetistä vaan ruokavaliosta.
Vaikka karppaan, ei minua muiden syömiset hetkauta. Jokainen kroppa on erilainen ja se, mikä minulla toimii ei välttämättä sovi kaikille.
Olet selvästi niin paljon parempi kuin minä kun olet osanut elää kunnolla. Tiedätkö, en minäkään aina tämmöinen ole ollut, joitain vuosia sitten jopa hoikka. Elämä heitteli, jostain piti lohtu saada ja minulla se oli liika ruoka. Nyt haen hyvän olon hyvällä, terveellisellä ruualla ja liikunnalla. Jospa minäkin tästä vielä nousisin edes vähän ylemmälle tasolle. ap
ihan tavallinen vain. Mutta minulla on ollut terve suhtautuminen ruokaan, enkä ole koskaan mättänyt sitä kaksin kourin yms. sekä olen liikkunut paljon koko ikäni.
Ja olen nähnyt todella sen, kuinka samat ihmiset jojolaiduttaa ja aina se on joku juuri oikea ruokavalio. Ja se muuttuu viiden vuoden päästä ja samat ihmiset hurahtavat siihen.
Ihmettelen aina, miksi nämä ruokavaliolihavat eivät ala liikkua ja syödä tavallisesti sen kummemmin olematta aina jollain kuurilla tai "ruokavaliolla"
Olen seurannut, että kyllä ihmiset laihtuu, mutta kaikki näkyy lihovan 5 vuoden sisällä takaisin ja yleensä korkojen kanssa. ja sitten on taas uusi hulivilidietti kehissä. Ostetaan kirjoja ja ainoa, joka hyötyy, on sen uuden ja hassun dietin keksijä kun se laihtuu sillä.
10 vuoden päästä karppaus on vanhanaikaista ja te samat ikuiset laihduttajat olette jollain uudella atkinssillä tai monteskuella tai paneskelulla tai hörpyllä tai muulla, millä on hieno nimi ja luvataan ikuinen laihuus ja onni.
se 49, joka ei ole koskaan ymmärtänyt näitä ihmediettejä
Olet selvästi niin paljon parempi kuin minä kun olet osanut elää kunnolla. Tiedätkö, en minäkään aina tämmöinen ole ollut, joitain vuosia sitten jopa hoikka. Elämä heitteli, jostain piti lohtu saada ja minulla se oli liika ruoka. Nyt haen hyvän olon hyvällä, terveellisellä ruualla ja liikunnalla. Jospa minäkin tästä vielä nousisin edes vähän ylemmälle tasolle. ap
oli kyllä hyvää. Ja parasta oli se, että ei tarvitse koskaan kärsiä huonoa omaatuntoa herkuttelusta.
s 49v
ihan tavallinen vain. Mutta minulla on ollut terve suhtautuminen ruokaan, enkä ole koskaan mättänyt sitä kaksin kourin yms. sekä olen liikkunut paljon koko ikäni.
Ja olen nähnyt todella sen, kuinka samat ihmiset jojolaiduttaa ja aina se on joku juuri oikea ruokavalio. Ja se muuttuu viiden vuoden päästä ja samat ihmiset hurahtavat siihen.
Ihmettelen aina, miksi nämä ruokavaliolihavat eivät ala liikkua ja syödä tavallisesti sen kummemmin olematta aina jollain kuurilla tai "ruokavaliolla"
Olen seurannut, että kyllä ihmiset laihtuu, mutta kaikki näkyy lihovan 5 vuoden sisällä takaisin ja yleensä korkojen kanssa. ja sitten on taas uusi hulivilidietti kehissä. Ostetaan kirjoja ja ainoa, joka hyötyy, on sen uuden ja hassun dietin keksijä kun se laihtuu sillä.
10 vuoden päästä karppaus on vanhanaikaista ja te samat ikuiset laihduttajat olette jollain uudella atkinssillä tai monteskuella tai paneskelulla tai hörpyllä tai muulla, millä on hieno nimi ja luvataan ikuinen laihuus ja onni.
se 49, joka ei ole koskaan ymmärtänyt näitä ihmediettejä
nyt mennyt 3,5vkoa ja -5kg.että hidastunut on,pitäis ruveta lisää liikuntaa.mutta en siis karppaa,lasken vaan kaloreita.tietysti leipää oon vähentänyt,syön nyt n.2siivua päivässä ja aamulla puuron.ruoaksi nutri keitoja tai oma tekemiä kasvissosekeittoja ja vihersalaatteja.hedelmiä myös.kerran viikossa herkkupäivä.mun lähtöpaino oli 66kg,nyt siis 61kg ja tavoite olis 56-58kg.silleen et pysyis myös.pituutta 169cm.
Siis te pizzan ja suklaan ahmijat. Hyvin näkyy teidänkin fiksuutenne tässä jutussa: mitä väliä, mitä moskaa kroppaansa tunkee, kunhan vaan EI LIHO.
Niin ja se 1,4kg ei kyllä ollut nestettä. Pudotin näet 5kg ennen tätä karppausta syömällä proteiinipitoisesti mutten kuitenkaan rasvaisesti. Sitten tuli kunnon jumi ja kyllästyneenä aloin karppaamaan, paino lähti alas heti.
Ei tippaakaan tsemppiä vaan kaikkitietävää itsensäkorostamista. Hohhoijjaa, eipä jaksais tuollaista ihmistä livenä.
Ei tippaakaan tsemppiä vaan kaikkitietävää itsensäkorostamista. Hohhoijjaa, eipä jaksais tuollaista ihmistä livenä.
Minä elän vvh-elämää ihan oman terveyteni vuoksi (en ole ap). En kuuriluontoisesti. Tällainen ruokavalio, joka sisältää paljon hyvälaatuista proteiinia, kasviksia, hapanmaitotuotteita ja terveellisiä öljyjä pitää oloni energisenä, vatsani kunnossa ja ihon kuulaana. Lisäksi se on hyvää maultaan!
ihmisiä jotka eivät saa nautintoa ruuasta. joille ei voi tulla muuuta kuin alipaino-ongelmia. sitten on me joilla jo geenit määräävät ylettömän persouden ruokaan ja muuhunkin addiktoivaan. sitten ei auta kuin taistella lihomista vastaan kaikin keinoin tai vaan antaa mennä ja lihoa, sairastua. se kellä onni on se onnen kätkeköön?
mutta siihen kului 3-4 kk.
Ai niin - kaikki tuli takas. Korkojen kera ) :
ja nyt haluan pois siitä. Tämä ruokavalio sopii minulle, kuten jo sanoin senkin ja aion jatkaa sitä. Terveellisempi tämä on kuin aikaisempi, ja kyllä sitten normaalipainoisena aion käydä pizzalla jos siltä tuntuu, mutta en tee sitä samaa tahtia kuin ennen tätä. ap