Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitteleeko teidän miehet kaupasta montakin kertaa teille ja kyselevät

Vierailija
23.03.2012 |

lisäohjeita? Hupaisaa kerrassaaan :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina joskus käy. Nykyään kyllä mies useimmiten kieltäytyy ostamasta mitään erikoista. Ostaa vain tuotteita, joiden tietää varmasti kelpaavan. Mutta ei, en mä mikään hirmuhallitsija ole. On vaan asioita, joihin pitää kiinnittä huomiota esim. taaperon tai raskaana olevan ruuassa.

Vierailija
2/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikkapa näkee jonkun mielenkiintoisen vaatteen lapselle. Viimeksi osti tytölle välikausihaalarin kun löysi kivan alennuksesta.

Ruoan suhteen haluaa yksityiskohtaisen listan, muuten ei osaa ostaa mitään.

Vierailija
4/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ehkä silloin kun oon kirjottanut kauppalapun ja kirjottanut sinne esim. että

"maito, tomaattia, kanafileitä, tuitui, sipulia, rakastan sinua, juusto, pari hilavitkutinta.."

Sit nauretaan. Kivaahan se. Muuten osaa kyllä tuoda kaupasta kaiken tarvittavan siinä missä minäkin.

Vierailija
5/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ehkä silloin kun oon kirjottanut kauppalapun ja kirjottanut sinne esim. että

"maito, tomaattia, kanafileitä, tuitui, sipulia, rakastan sinua, juusto, pari hilavitkutinta.."

Sit nauretaan. Kivaahan se. Muuten osaa kyllä tuoda kaupasta kaiken tarvittavan siinä missä minäkin.

taidanpa pöllästä idean!

Vierailija
6/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysele. Kirjoitan aina kauppalapun tai laitan tekstiviestin. Jos se yksin pääsee kauppaan, ostaa aina myös ostoslistan ohi itselleen herkkuja :D

Vierailija
7/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos soitan sille töihin et ku pääset nii käytkö ostaa esim maitoo banaaneja vessapaperii ja mulle niitä pirkan ohuen ohuita broilerleikkeitä nii eiköhän joku noista unohdu ja broilerleikkeitten tilalla jotain tyyliin pekonii... no ei se mua haittaa, enemmänki naurattaa et miten sen muisti välillä niin huono:D mut rakas se silti on :)

Vierailija
8/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa osaa soittelematta tuoda. Kuopuksen vaipan koko aina mysteeri, kissan ruuan merkki ym. Eikä auta jos kirjottaa tarkan listan, se katoaa tuon 10 minsan matkan aikana. Helpompi käyä ite, kuin päivystää puhelimen ääressä ja luetella tuotteiden ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän