Eipä se Victoria kauan vaiva-arkea jaksanut
Nyt jo edustushommissa ja vauva jätetty hoitajalle. Eikös se pieni ole vasta about 1 kk :-(
Muistan lukeneeni että Vickan aikoi pitäävuoden äitiysloman mutta ehkä vauva-arki ei sitten prinsessaa kiinnostakaan. Surullista.
Kommentit (32)
aloituksesi kuulostaa?
Sille nauraa naurismaan aidatkin niin lujaa, että kuuluu Ruotsissa asti :DDDDD
No kyllä minä kävin n. 1 kk synnytyksestä ystäväni kanssa lounaalla ja vauva oli kotona isänsä kanssa. Olin pumpannut maitoa valmiiksi jääkaappiin. Että kyllä varmaan tein niin väärin, niin väärin. Pitäisi vähintään hävetä..
Ja mutenkin, t aidatte unohtaa, että on pikkasen eri asia olla kruununprinsessa, kun perus av-mamma.
Lilla Estelle var inte med på själva lunchen.
– Men hon var hela tiden i närheten av sin mamma, säger Annika Sönnerberg.
Tämän saa ottaa vaikka kielitestinä.
koska pakkoruotsi on saatanasta.
Itse olet ap surullinen tapaus.
Siis äitiyslomalla ei saa syödä kuin kotona itsetehtyä ruokaa! Ja ITSEKERÄTTYJÄ marjoja välipalaksi OMASTA pakkasesta!!
Kyllä äidin pitää olla vauvaan kahlittuna (mielellään jollain järeällä, mutta kantoliinakin käy) 24/7 vähintään ensimmäiset 15 vuotta. Vessassa tai suihkussa pitää olla vauva mukana myös. Saati tunnin parin lounailla. Vaikka vauva nukkuisikin päiväunia, ei hetkeksikään lähdetä hänen viereltään, saati anneta isälle syliin (tietenkään ei myöskään hoitoon). Pitäisi istuttaa ulkoinen napanuora kaikille äideille ja vauvoille heti laitoksella. Rippikoulun jälkeen sitten otettaisiin pois.
vauvan isälle tai isovanhemmille. Sitten paheksuvat Vickania joka jättää vauvan päivällä tunniksi tai kahdeksi isälleen tai hoitajalle ja syö lounaan arvovieraiden kanssa. On se niin kauheeta.
Baarissa istuminen ei muutenkaan kuulu harrastuksiini. ap
kun Maddea ei tunnetusti edustaminen kiinnosta ja jonkun täytyy. Itse kunkun julkisuuskuva on niin huono että Victoria alkaa olla ainoa...
kun Maddea ei tunnetusti edustaminen kiinnosta ja jonkun täytyy. Itse kunkun julkisuuskuva on niin huono että Victoria alkaa olla ainoa...
Kts. vaikka Svensk Damtidning.
ja vauva oli mukana, vaikka ei läsnä itse lounaalla.
Ja ehkä pari kertaa kevään aikana saattaa Victoria esiintyä muuten sanotaan hovista.
Että onhan se nyt äitiysloma loppu kerrassaan jos käy kerran tai pari lounaalla äitiysloman aikana :)
http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-kronprinsessan-tillbaka-i-tjanst/
Lilla Estelle var inte med på själva lunchen.
– Men hon var hela tiden i närheten av sin mamma, säger Annika Sönnerberg.
Tämän saa ottaa vaikka kielitestinä.
ja kauhistelee samalla, kun Victoria käy perhetuttujen kanssa lounaalla. "Kun ei sitä Victoriaa yhtään kiinnostanut vauva-arki, miten surullista".
Lisää, tämä menee vaan hauskemmaksi koko ajan :DD