RIVOT SANAT TUOMITAAN, TE "vitut ja pillut "ym.
Ja teille tulee tämä sana:
Ihmislapsi, oli kaksi naista, saman äidin tyttäriä.
He harjoittivat haureutta; jo nuoruudessaan he haureutta harjoittivat. Siellä heidän rintojansa likisteltiin ja heidän neitsyellisiä nisiänsä puristeltiin.
He paljastivat häpynsä ja ottivat hänen poikansa ja taholta.
Minä osoitan teissä kiivauteni, niin: he leikkaavat teiltä pois nenän ja korvat, ja teidän jälkeläisesi kaatuvat miekkaan. He ottavat poikanne ja tyttärenne, ja teidän jälkeläisenne kuluttaa tuli. Niin minä teen lopun teidän iljettävyydestä, haureudesta; enkä minä sitten luo silmiäni teille enkä enää muistele teitä.
Kommentit (5)
Siellä heidän rintojansa likisteltiin ja heidän neitsyellisiä nisiänsä puristeltiin. He paljastivat häpynsä ja ottivat hänen poikansa ja taholta.
Miten tämä liittyy rivoihin sanoihin?
Ja toiseksi, oletko juutalainen? Kristittyjä ei koske vanhan testamentin rangaistukset ja normisto. Uusi liitto, uudet kujeet.
oikeasti pillu ruma sana? Mikä on oikea nimitys aikuisen naisen sukupuolielimille?
jotenkin miellän pimperot ja pimpat pikkutyttöjen jutuiksi.
oikeasti pillu ruma sana? Mikä on oikea nimitys aikuisen naisen sukupuolielimille? jotenkin miellän pimperot ja pimpat pikkutyttöjen jutuiksi.
Ei nyt sillain syntisellä tavalla ruma, mutta mun mielestä tosi korni ja juntti. En tosin tiedä millä sitä kauniisti kutsuisi, jos on pakko, niin puhun ehkä ihan vaan alapäästä, niin kliiniseltä kuin kuulostaakin.
Nyt taidettiin kyllä johtaa ap:n ketju ihan väärille raiteille... :D
ja mulla on kyllä pillu...ahnas ja paheellinen ;)
mutta sitä ei jaeta pitkin kyliä vaan on oman miehen ja minun nautinnoksi.
Ihan tarpeeksi saan olla hyvä ihminen, nainen ja äiti mutta pillusta en luovu ;) Bad mama :)
sutkin tuomitaan, kun käytit rivoja sanoja tuossa otsikossa. Soo soo!