Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako hallitus, että yhä useampi perhe tuhoutuu?

Vierailija
23.03.2012 |

Miksi taas vähennetään lapsilisistä. Eiköindeksikorotuksen pois jättäminen olisi voinut koskea vain suurituloisia? Hehän eivät kok rahaa edes tarvitse.

Jo nyt työttömyydestä, sairaudesta tai muusta vastaavasta kärsivät perheet elävät hirveässä ahdingossa.

Tulee vaan mieleen kuinkahan moni perhe päättää päivänsä tämän takia.

Ymmärtävätköhän Jutta Urpilainen, Jyrki Katainen ja muut hallituksen jäsenet ottaa vastuun tästä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille muutamille,tunnistatte varmaan ittenne!

Vaikka mä "olen"pienituloinen niin en odota että jos suurituloisilta otettaisiin enempi pois niin ne tulis meidän lompakkoon. Toi on vaan teidän oma näkemys siitä minkä takia luulette monen sanovan tosta asiasta. :P Ja toiseksi, niin kyllä se lapsilisä on meille kuiteskin suht iso raha-varsinkin jos on useampi lapsi.Joten kyllä se tuntuu jos se lähtisi kokonaan pois.Vielä viimeinen asia johon halusin vastata on se että joku täällä puhui töistä tyyliin et menkää töihin siitä valittamasta jne. (ei juuri näillä sanoilla mutta kummiskin) niin sulle haluan sanoa että oletkohan ajatellut sitä että moni ei välttämättä pysty työskentelee.esim.MINÄ HALUAISIN mennä töihin mielellään MUTTA KUN EN OLE työkykyinen niin se on hiukan hankala silloin mennä töihin!!! Toki odotan sitä päivää kun taas olen työkykyinen eikä tarvii istuu kotona päivästä toiseen vaan saa muuta tekemistä!

Vierailija
42/43 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom.se asia että vaikken ole töissä niin MAKSAN SILTI VEROJA!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus näyttää persettä kansalle! Osa kansasta pitää tästä salaa ja sanoo, että syy on kepussa. On niin ikävä tunnustaa itselleen, että poliitikko valehteli ja petti lupauksensa saatuaan hölmöltä äänen. Mukavampi sanoa, että edellisen hallituksen vika ja itse äänestin tietenkin oikein. Hahahaha!