Apua SELLULIITTIIN!
Raskauden ja imetyksen yhdistelmä teki tuhojaan ja nyt on reidet yhtä höllyvää ja muhkuraista massaa :( Muilla samaa ongelmaa ja ennen kaikkea: MITEN NÄMÄ SAA POIS!!!
APUA, PLIIS!!!
Kommentit (5)
Tuota en olisi itse tullut ajatelleeksikaan! Vielä muita vinkkejä?
ap
vanha kunnon liikunta... jos nyt niin omaa silmää häiritsee...
Käyt pitkillä kävelyillä ja käyt hölkkäämässä ja nestetasapaino kuntoon ;)Terveellistä ruokavaliota unohtamatta. Yksinkertaista
Aloin juoksemaan n. 40 minuutin lenkkejä 3 krt viikossa, lisäksi käyn salilla 1-2 krt viikossa. Juon paljon vettä päivän aikana (ainakin 2,5-3 litraa), suihkussa hieron reidet aina sellaisilla pesuhanskoilla ja suihkun jälkeen olen käyttänyt nivean vartalorasvaa, sitä uutta vaaleansinistä, jonka pitäisi tehdä ihosta sileämmän (on edullista ja hyvää).
Nyt puolen vuoden jälkeen selluliittiä ei näy edes puristettaessa :) En sitten tiedä miten nuo keinot auttaa pahempaan ongelmaan, minulla kun sitä ei ollut vielä kerennyt tulemaan kauheasti. Mutta en usko että pelkkä liikunta, vedenjuonti, hieronta tai rasvaus yksinään auttaa. Kannattaa yhdistää mahdollisimman monta keinoa, jos haluaa tuloksia.
Uskoisin, että sinulla on mahdollisuus saada selliliittiä ainakin vähemmälle kovalla yrittämisellä!
-ensin meet puusepän pajalle
-otat noin 2 metriä kanttiinsa olevan levyn
-siihen noi 30 senttiä halkasijaltaan oleva reikä keskelle
-pujotat pään sen läpi
näin et itse huomaakkaan reisiäsi ja takuulla kaupungillakaan kukaan ei huomioi reisiäsi..
kotona vielä peilit piiloon niin avot.. huoli reisistä on mennyttä kamaa