Halveksi naista, joka laittaa miehen lapsensa/lastensa edelle.
Kommentit (7)
Mut kun mikä tahansa kyrpä menee lasten edelle. Ja lapset on todellakin lainassa, miehiä tulee ja menee.
Mä oon itse sellainen nainen. Mieheni on mulle kaikkein tärkein.
Minun äitini antoi isäni hakata minua pienenä, koska isä "kasvattaa".
Naisessa on pielessä jos sen äidinvaistot eivät herää, vaan mies tulee ykkösenä.
Jos mun mies pahoinpitelisi meidän lapsia, se olisi pihalla sen jälkeen. Pieniä, heikkomassa asemassa olevia lapsia pitää suojella. Lapsissa on toivo ja tulevaisuus, ne on annettu meille lahjaksi, joten lasten hyvinvointia tulee vaalia. Aikuinen mies osaa pitää huolta itsestään jos on terve. Ylipäätään tällaist naiset jotka laittaa miehen lastensa edelle, ovat naisia jotka passaavat ja hösäävät miehen perään.
Otin itse sellaisen miehen joka ottaa vastuuta asioista ja lapsista siinä kuin minäkin vaimona. Ei meillä tarvitse laittaa minua, tai miestä ensimmäiseksi, vaan kaikki me tullaan samalla viivalla tässä suhteessa, lapsista pidetään esin kuitenkin huoli.
tuota ajatusmaailmaa että mies menee edelle. Rakastan miestäni valtavasti, mutta lapsiani täysin ehdoitta. Jos jostain syystä joutuisin valitsemaan, raskain sydämin valitsisin lapseni.
Mutta surullisin tälläinen tarina on ehkä ihan omasta lähipiiristäni, sukulaisnainen löysi uuden miehen jonka kanssa meni naimisiin. Naisella on myös 14 vuotias tytär jota mies pahoinpiteli usein, puhui todella sopimattomia, haukkui huoraksi ja käski tytön tappaa itsensä koska ei ole kelvollinen mihinkään. Herätteli keskellä yötä tekemään lumitöitä koska ne oli kuulemma huonosti tehty jne. Osa pahoinpitelyistä päätyi käräjille asti. Nainen ei ikinä sanallakaan edes puolustanut tytärtään.
jotka pistävät ison miehen tarpeet omien lasten tarpeiden edelle.
En voi käsittää näitä naisia, jotka antavat lastensa kärsiä "oman kullan" takia. Hyi hel***tti tällaisia naisia, häpeäisivät!
Kerro 5 millätavoin tämä tulee arkielämässä esille että mies on perheessä ykkönen jonka jälkeen vasta tulee lapset?
Etkö koe äitinä huonoa omaatuntoa, että sinulla on elämässäsi tärkeämpää kuin lapset?
koko elämäs. lapset on vain lainaa.