Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen paras ja päivähoito

Vierailija
22.03.2012 |

Kertokaa minulle, te kotihoidon nimeen vannovat, että onko kotihoito lapselle parasta silloinkin, kun se aiheuttaa perheelle rahahuolia ja kun äiti kaipaa aikuisten maailmaan?

Mielestäni perheissä pitää tehdä päätökset aina kokonaisuutta ajatellen: mikä on mahdollisimman hyvä kompromissi tälle porukalle. En usko, että pitkä kotihoito on lapsellekaan paras ratkaisu, jos kokonaisuus kärsii siitä. Onnellisten kanojen munat on parhaita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa.....

Vierailija
2/3 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihmisiä, jotka eivät pysty järjestämään itselleen "aikuisten maailmaa" muuten kuin työhön menemällä.

Eräs tuttu totesi juhlissa, kun kerroin, että olen ollut kummankin lapsen kanssa kolme vuotta kotona, että miten jaksan homehtua kotona niin kauan. Enkö tule mökkihöperöksi jne.

En ole missään elämänvaiheessa viettänyt niin sosiaalista elämää kuin kotona ollessani. Kyläillään lähes päivittäin tai meillä käy vieraita jne. koska lapsillani on myös isä, olen aina käynyt mm. liikuntaharrastuksissa, kavereiden kanssa ulkona, kielikursseilla, opiskellut, matkustellut ja ties mitä siis ilman lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä hänhän kirjoittaa itsekin "mahdollisimman hyvästä kompromissista", vaikka otsikossa puhuu "lapsen parhaasta". Mielestäni on aivan turha jauhaa siitä, mikä on "lapselle parasta", kun pitäisi keskittyä siihen, mikä on "hyvää".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä