Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ystävyyttä, mitä tämä pn?

17.11.2005 |

Ystäväni asuu monen sadan kilometrin päässä ja hän ei ole ottanut puoleen vuoteen mitään yhteyttä. Sain kesällä kolmannen lapsen ja minkäänlaista onnittelua, ei edes tekstaria ole saanut vastaukseksi. Keskimmäisellä lapsella oli synttärit ja ystäväni on kummi. Ei ole minkäänlaista korttia tullut. Näemme muutenkin tosi harvoin, mutta on laspuuden ystäväni. Nyt ihmettelen, että onko joku todella kova kriisi vai mitä ihmettä hänen elämässään tapahtuu, kun ei edes esim. tekstaria lähetä. Otanko häneen yhteyttä ja kysyn, että oletko hengissä, kun ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään. Olen todella ymmällä ja asia vaivaa minua. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syyllistävää sanoa ettei hänestä ole kuulunut mitään. Ota sinä yhteyttä.

Vierailija
2/4 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteydenpitoonhan tarvitaan aina kaksi, mitä jos ystäväsi ajattelee samoin sinusta....

tai hän ei ole uskaltanut soittaa jos vaikka häiritsisi...

selityksiä löytyy. itsekkin voit varmaan ottaa yhteyttä jos on ikävä.

Itse ainakin ottaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari kouluaikasta " ystävää" , joista ei kuulu mitään. Vielä pari vuotta sitte, ennen ekan lapsen syntymää pidettiin tiiviisti yhteyttä, mutta nykyää ei kuulu mitään kenestäkään.

Oon näille ihmisille soitellu ja tekstaillu ja lähetelly sähköpostia, mutta aina se yhteydenpito on mun harteilla: jos mä en soita ni eipä nekään ota yhteyttä. Se on hyvin rasittavaa!

Nyt oon ajatellu et jos yhteydenottoa ei viiden soiton jälkeen tule, ni ei sitte tarvii ottaa yhteyttä ollenkaan. Mä en jaksa olla aina se joka muistaa jos toista ei kerran kiinnosta.

Vierailija
4/4 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ilmoittelit lapsesi syntymästä, niin kohteliasta olisi ollut kyllä lähettää jonkinlainen onnittelu. Sitten tuo keskimmäisen lapsenne synttäreiden osalta jos ilmoittelit niistä hänelle ja pyysit synttäreille, niin olisi pitänyt jotenkin vastata. Mutta jos oletat että ystäväsi muistaa automaattisesti synttärit, niin silloin ehdottaisin että ei kannata loukkaantua jos hänestä ei mitään kuulunut.

Ota itse yhteyttä ystävääsi ja kysele hänen kuulumisiaan. Eiköhän se selviä miten halukas on sitten olemaan yhteydessä kanssasi.