Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa antamalla mielipide! Facebook ja kaverippyyntö; hyväksyä vai ei

Vierailija
22.03.2012 |

Eli vanha ystäväni, olimme todella hyvät ystävät, pyytää minua kaveriksi.

Olen heidän kuopuksensa kummitäti.

Meille tuli välirikko noin 10 v sitten. Hän petti miestään toisen miehen kanssa ja käytti minua alibinaan. Pidän hänen miehestään siis kaverina ja en hyväksynyt pettämistä.

en voinut miehen nähdessäni enää katsoa häntä silmiin, olin kuitenkin hiljaa.

Lopulta pyysin ystävääni valitsemaan minun ja tämän toisen miehen väliltä. Hän valitsi tämän toisen miehen.

Tällä miehellä oli perhe.

Suhde loppui aikanaan ja tämä ystäväni on lastensa isän kanssa edelleen.

He asuvat nyt runsaan 100 km päässä.

Meillä on fb:ssä yhteisiä kavereita ja nyt kun menin naamakirjaan, oli häneltä kaveripyyntö.

Poistuin naamakirjasta ja nyt en tiedä, mitä tehdä.

Antakaa näkökulmaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset osaa enää tehdä MITÄÄN päätöksiä ihan itse.

Vierailija
2/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvetti kuinka pitkävihaisia jotkut voi olla. Ja mitä se sun kaverisi rakkauselämä sua noin helkkaristi liikuttaa? Vaikka tykkäsitkin miehestä ni ethän sä voi pakottaa ketään olemaan sen kanssa :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh.

Vierailija
4/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuviasi, niin siitä vain hyväksyt. Ja jos sinulla on aika ajoin asiaa hänelle, vaikka kysellä kuulumisia tms. Itse en ota kaverilistalle ketään vain "pölyttymään" eli sellaista jonka kanssa ei kiinnosta olla yhteyksissä.

Vierailija
5/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä sinua hetkauttaa jonkun ystävän seksielämä? Miksi ihmeessä ystävän olisi pitänyt valita sinun ja tämän miehen välillä? Halusitko siis itse rakkaussuhteen ystäväsi kanssa vai mikä oli vikana?

Ja ystäväsi mies on siis antanut anteeksi ja he elävät perhe-elämää, sinä vain kannat kaunaa (itseasiassa mistä) ja käyttäydyt kuin teini-ikäinen..

Tämän on pakko olla provo, ei normaali ihminen voi olla noin pakkomielteinen ystävästään.

Ja jos ei ollut provo niin hyväksy nyt hyvä ihminen se kaveripyyntö ja unohda ystäväsi seksielämä ja pettämiset, ne eivät loppujen lopuksi kuulu sinulle.

Vierailija
6/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä niin miksi nyt olisit?

Toisaalta, eikö ole 10 vuoden jälkeen aika haudata vanhat riidat?

Menetitkö kummilapsesi myös tässä älyttömässä valinnassa? Miksi pyysit valitsemaan miehen ja itsesi välillä? Olithan ystäväsi ystävä, et ystäväsi miehen.

Vierailija
7/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos taas et tahdo, niin et hyväksy.

Itselläni meni aikanaan välit poikki ystävääni, ja elimme lähes kymmenen vuotta tietämättä toisistamme mitään. Välien korjaaminen alkoi nimenomaa fb:ssa ja nyt hän on kuopuksemme kummi.

Vierailija
8/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en olisi alun alkaenkaan tuominnut ystävääni tuosta asiasta. Väärin hän teki tietysti. Mutta jos olet muutenkin "lopettanut" ystävyytenne tuon asian takia niin miksi ihmeessä hyväksyisit?

Itse voisin kuvitella, että olisin viilentänyt välini ystävään, joka olisi syyllistynyt esim. vakavaan pahoinpitelyyn tai tappoon. Jos tällainen ystävä haluaisi myöhemmin fb-kaveriksi niin luulen, että en hyväksyisi. Eli siinä mielessä sinuna en hyväksyisi (rinnastan nämä tilanteet, koska sinulle tuo teko oli ystävyyden kannalta ilmeisesti samanarvoinen kuin minulle nuo väkivaltarikokset).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä