Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestä kotiäitien marina töihin aikaisemmin palaavista äideistä lisää äitien pahaa oloa

Vierailija
22.03.2012 |

ja siihen pitäisi puuttua, on järkyttävää miten täällä kiusataankin työssäkäyvää äitiä joka on valinnun töihin menon ennen kuin lapsi on 3-v.

Monilla tulee tästä vain paha olo, mieti minkälainen viharyöppy on nyt kohdannut heitä teidän toimesta. Ihan turhaan kaikenlisäksi

Miettikää vähän sanoja ja opetelkaa kunnioittamaan muiden päätöksiä, ei kukaan lasta kiusallaan päivähoitoon vie, jokainen tehkööt itse valintansa.

Suomalainen nainen saa valita, sen pitäisi olla ylpeyden aihe, eikä sotatilanne jossa kaksi osapuolta syyllistyneenä solvaa toisiaan ja vihasta kostetaan ja taas on vain pahaa oloa ja masennusta ilmassa.

Rauhaa hei vähän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mielta ap:n kanssa - en myoskaan ymmarra tata jatkuvaa sotatilaa. Ja nimenomaan Suomessa. Asun itse ulkomailla eika ainakaan omassa ystavapiirissani ja tyopaikallani moralisoida tai tuomita ihmista sen mukaan, kuinka pitkan tai lyhyen ajan han hoitaa lasta kotona.

Ja todellakin suomalaiset voisivat olla ylpeita MAHDOLLISUUDESTA hoitaa lapsiaan kotona pitkaan sen sijaan, etta yrittavat saada erilailla kayttaytyvat yksilot ruotuun. Minun ystavapiirissani suurin osa naisista hoitaa lapsia kotona 3-6kk ja miehet 0-2 viikkoa. Mutta emme hauku niitakaan vanhempia, jotka paattavat ja joilla on varaa olla kotona pitempaan.

Vierailija
2/2 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystavapiirissani suurin osa naisista hoitaa lapsia kotona 3-6kk ja miehet 0-2 viikkoa. Mutta emme hauku niitakaan vanhempia, jotka paattavat ja joilla on varaa olla kotona pitempaan.

Ja todella meita on laidasta laitaan - pari ystavaani on paattanyt ottaa useamman vuoden pois tyoelamasta hoitaakseen lapsiaan kotona. Muutama on hoitanut toita kotoa kasin heti synnytyslaitokselta kotiuduttuaan ja yksi on loytynyt tyopaikalta selvittamasta muiden sotkuja muutaman paivan ikaisen vauvan kanssa.

Itse taisin ottaa toista melkein kuukauden tauon ennenkuin aloin osallistua kokouksiin skypen valityksella lappari ja vauva sylissani. Kokopaivaisesti palasin toihin lapseni ollessa 6kk, mutta sita ennen tein paljon kirjoitustoita kotoa kasin. Meita on niin moneksi ja jokainen tekee omat valintansa. Se meille sallittakoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi