Kyllä mun sympatiat on välillä Reinonki puolella
Pettämistä en nyt tässä alkaisi puolustamaan. Mutta siis kyllähän tosta aika selvästi näkee miten piipussa toi mies on.
Ihmeen herkkähipiäisiä mammat kyllä täällä ootte, jos tuosta Reinon mussuttamisesta olette niin herkkinä.
Ajatelkaa nyt että toi mies on ollut edellisen yön töissä, asuu anoppinsa nurkissa, on just vissiin ottanut jättilainan pankista, että vaimonsa voi toteuttaa unelmaansa itsensä suunnittelemasta talosta.
Sitten siinä on vielä toinen lapsi tulossa siihen. Toinen on itsetuhon partaalla ja Maria vain virnuilee. :O
Kommentit (49)
Itse kuvaamalla ei voi valita, mitä ja milloin kuvaa? Ei voi valmistautua? Okei..
Reinon rankat yötyöt taitaa käsittää pari keikkaa kuukaudessa. Tunnin veto jossain pubissa ja sitten voi mennä kotiinsa nukkumaan. Ei ole pakko jäädä dokaamaan aamuun asti. Levytyskiireitä sitten varmaan. Levy julkaistu vuonna 2008. Onhan se kovaa duunia joo.
ihmisiä(myös miehiä), jotka osaavat käyttäytyä sivistyneesti ja kohteliaasti myös riitatilanteissa...
Minulla on sellainen mies, enkä itsekään voisi kuvitella huutavani hänelle tai nimitteleväni häntä tms.
Eri mieltä toki olemme välillä, mutta emme saa siitä riitaa aikaiseksi.
Käyköhän sarjan tyypit itse täällä av:lla?
"— Julkisuuden sääntö numero yksi on ”älä välitä”. Sitä Reino on hokenut minulle. Reino on neuvonut, ettei kannata käydä netissä lukemassa, mitä siellä kirjoitetaan, Maria kertoo."
http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2012/2012-03-08/paivaelamaa/maailma-…
Itse kuvaamalla ei voi valita, mitä ja milloin kuvaa? Ei voi valmistautua? Okei..
On ihan eri asia jos se kamera on siinä koko ajan ilman kuvaajaa, äänittäjää, ohjaajaa. Kameraa operoi oma vaimo, se on mukana koko ajan monen viikon ajan. Siihen turtuu. Jo se, että kuvaustilanteessa on mukana ns. vieraita ihmisiä saa kyllä aika monen ihmisen skarppaamaan ihan eri tavalla.
Ihan varmasti alkuun noissakin kuvaustilanteissa on ns. skarpattu mutta taatusti se kyllä sitten unohtuukin aika nopeasti. Vähän kuin BB-talossa. Ei elämäänsä voi elää kovinkaan pitkään niin että koko ajan ajattelee, että "nyt mua kuvataan".
On ihan eri asia jos se kamera on siinä koko ajan ilman kuvaajaa, äänittäjää, ohjaajaa. Kameraa operoi oma vaimo, se on mukana koko ajan monen viikon ajan. Siihen turtuu. Jo se, että kuvaustilanteessa on mukana ns. vieraita ihmisiä saa kyllä aika monen ihmisen skarppaamaan ihan eri tavalla.
Ihan varmasti alkuun noissakin kuvaustilanteissa on ns. skarpattu mutta taatusti se kyllä sitten unohtuukin aika nopeasti. Vähän kuin BB-talossa. Ei elämäänsä voi elää kovinkaan pitkään niin että koko ajan ajattelee, että "nyt mua kuvataan".
BB-talossa nimenomaan huomaa, miten se kamera ei unohdu. Koko ajanhan keskustelut alkavat "Tätä ei varmaan kannattaisi kertoa, mutta.." tai "Tämä on tyhmää tehdä, mutta..".
Jos tuo on puolen vuoden jakson alussa skarppaamista, mitähän meno on Nordineilla parin kuukauden päästä.
Hänessä on jotain mistä en pidä, vaikea selittää, ehkä se on vaan "vaisto" joka sanoo niin. Olen hyvä ihmistuntija IRL ehkä ohjemien ym. esiintymisien kautta Reinosta on välittynyt "karvat pystyyn nostava" olemus.
Saman tapaan en ole pitänyt siskostaan Siiristä, ja samaa kastia on moni muukin julkkis esim. Oskari Karajisto jne.
Minusta tuollainen huutaminen EI OLE ASIALLISTA! Miettikään kun lapsensa ovat isompia, varsinkin tytölle on tärkeää se että kotona saa hyvän miehen mallin isältä. Isän pitää olla läsnä ja arvostaa äitiä ja kehua omaa tyttöään, ettei tämän teininä tarvitse hakea ties miltä juipeilta hyväksyntää. Millainen on tulevaisuus, jos pienestä pitäen isä HUUTAA ja haukkuu kiroillen "V*tun kakaroiksi!" sitten on äidillä paha mieli mutta hän vaan hymyilee "koska lasten edessä ei saa olla surullinen". Aivan sairasta, en voi muuta sanoa.
Ja kyllä: on normaalia riidellä, se kuuluu elämään. Mutta riidellessäkin on pidettävät tietyt rajat yllä. Jos ihminen hyväksyy sen että "pahana päivänä" voi huutaa mitä sylki suuhun tuo ja esim. haukkua omia lapsiaan, niin käytännössä tuollainen ihminen hyväksyy myös väkivallan käytön jos on "paha päivä".
Totuushan on se, että sanat ovat kuin pieniä puukkoja, niillä voi vaihongoittaa ihan samanlailla kun hakkaamalla toisen päätä seinään. Ja yleensä henkisen väkivallan uhrin on vaikeampi toipua mitä fyysisen väkivallan uhrin, koska mustelmat ja murtumat näkyvät ja ne katoavat hetken päästä/ne voi kipsata. Latensuojelussakin on helppo havaita fyysiset vammat, mutta henkisiä ei on vaikeampia nähdä, varsinkin jos lapsi kannattelee hymy huulilla kulisseja sen sijaan että sulkeutuisi tm.
Jokaisella saa olla "pahoja päiviä", mutta silloin pitää (vaikka terapeutin avustuksella) kuitenkin osata hillitä vähän itseään. Esim. jos joku asia v*tuttaa ja lujaa, niin katsoo esim. puolisoa/lasta silmiin tiukasti ja sanoo "mun on nyt ihan pakko mennä päästään höytyjä ulos" ja tekee vaikka pienen lenkin ulkona ja/tai hakkaa nyrkkeilysäkkiä, tm. kunnes niin väsy ettei enää jaksa ja paha olo laantunut.
Miksi muuten Maria herätti siellä autossa nukkuvan lapsen kesken sen riidan? Ei se sitä limanuljaskaa näytä kuitenkaan hillitsevän, vaikka lapsi kuulee kaiken.
kunhan vain haluaa lisätä toisen syyllisyyden ja riittamättömyyden tunteita. Ap ei taida tuntea kyseistä ihmistyyppiä.
Enkä ole vielä nähnyt missään jaksossa Marian virnuilevan.
Maria ei saa sanoa mitään ilman että Reino on oikomassa tämän sanomisia. Reino tekee vaimolleen koko ajan selväksi että tämä ei tee mitään oikein eikä riitä hänelle.