Kyllä mun sympatiat on välillä Reinonki puolella
Pettämistä en nyt tässä alkaisi puolustamaan. Mutta siis kyllähän tosta aika selvästi näkee miten piipussa toi mies on.
Ihmeen herkkähipiäisiä mammat kyllä täällä ootte, jos tuosta Reinon mussuttamisesta olette niin herkkinä.
Ajatelkaa nyt että toi mies on ollut edellisen yön töissä, asuu anoppinsa nurkissa, on just vissiin ottanut jättilainan pankista, että vaimonsa voi toteuttaa unelmaansa itsensä suunnittelemasta talosta.
Sitten siinä on vielä toinen lapsi tulossa siihen. Toinen on itsetuhon partaalla ja Maria vain virnuilee. :O
Kommentit (49)
asettua toisen asemaan ja tiedostaa sen, että kaikki ei nyt kaikilla mene aina niin hienosti elämässä kuin ehkä heillä itsellään.
kuin jos tekee niitä töitä joka yö ja toimii freelancer periaattella, eli rahantulokaan ei ole aina yhtä varmaan kuin ehkä sinun hienolla hellanlettas väitöskirja miehelläsi.
Kukaan ei ole täällä tarjoutumassa Reinolle lohduttajaksi.
Peräänkuulutan vain sitä, että ihmiset voi olla joskus ihan oikeasti paskapäitä stressin vuoksi.
Ehkä teidän perheessä ei ole tarvinut kokea vielä mitään äärimmäisiä tilanteita, mutta ehkä tekin vielä joskus. Ymmärrät sitten ehkä todellista elämää paremmin.
Sulla ei näköjään ole mitään hajua apurahoista, niiden pienuudesta ja niiden saamisen vaikeudesta ja väitöskirjojen kirjoittamisesta! :D Siinä on kuule joku yötyö aika vähäistä stressiä rinnalla! :D "Todellista elämää", voi jesus! :D Pitää olla duunari, että voi kokea todellista elämää, vai? :D No jos se siitä on kiinni, niin ollaan sattumalta nuorempana tehty duunarinhommiakin, kolmivuorona. ;)
Usko pois, helmiä on miesten joukossa olemassa!
Ja tuota noin, ihan ite se sun Reinosi on sen duuninsa valinnut ja mukulansa tehnyt, ei edelleenkään ole vaimon syy.
vielä syntymätöntä lastaankin "vitun kakaraksi".
Heillähän on vain yksi lapsi entuudestaan? Ja mies sanoo että vaimon aika menee "vitun kakaroille jotka on ihan kivoja mutta..."
Mistä se tietää kuinka kiva se syntyvä lapsi on?
En tajua.
Ollut julkisuudessa ennen tätä sarjaakin varsin kusipäisen oloinen. Ja viimesillään raskaana olevan vaimon pettäminen on kyllä ihan pahinta paskaa, mitä voi toiselta parisuhteessa saada niskaansa.
MUTTA silti minäkin nyt viimeisen jakson jälkeen jollain tasolla ymmärrän paremmin sitä Reinoa. Tuntuu olevan ihan nurkkaan ajettu tuon talo-projektin kanssa. Ja kun täällä taas kirjoittelee näitä enkeleitä, jotka eivät ikinä hermostu, kiroile, säti kumppania, niin tiedoksi vain teille, että ihmiset todellakin reagoivat eri tavalla stressiin ja väsymykseen.
Minusta itsestäni tulee univelkaisena ja liian stressaantuneena todella vittumainen ihminen. Olen varmasti kiroillut lasten kuullen, miestänikin olen sättinyt, haastan riitaa pienimmästäkin asiasta jne. Mutta ne ovat poikkeuksellisia olosuhteita. Miehelläni ei ole yhtä lyhyt pinna väsyneenä ja stressaantuneena mutta kyllä sieltäkin tiuskimista irtoaa kun sellainen on tilanne.
Jotenkin naurattaa kun täällä sädekehä sädehtien jeesustellaan, että ikinä en ole ja ikinä en tee. Ei varmasti kaikki noin rumasti puhu kuin Reino kumppanilleen mutta älkää nyt viitsikö. Kylläpä on av taas täynnä esimerkillisiä ihmisiä.
toinen "perhe"ohjelma. Siinä parivuotias oli vakavasti sairas ja vanhemmat joutuivat hoitamaan 24/7 letkuruokinnan, jatkuvasti vaanimassa lapsen menetyksen pelko. Perheen isä oli tosi rauhallinen ja suhtautuminen perheeseensä ihanaa. Rakensi samalla perheelle kotia, lasta ajatellen lähelle sairaalaa, koska tulevat tarvitsemaan sitä tulevaisuudessa paljon, vaikka lapsi hengissä pysyisikin. Reinon kiukuttelu vaikutti aika lapselliselta kypsempään mieheen verrattuna. ainakin näytti olevan selvää tuossa toisessa perheessä, mikä tässä elämässä on tärkeää...
toinen "perhe"ohjelma. Siinä parivuotias oli vakavasti sairas ja vanhemmat joutuivat hoitamaan 24/7 letkuruokinnan, jatkuvasti vaanimassa lapsen menetyksen pelko. Perheen isä oli tosi rauhallinen ja suhtautuminen perheeseensä ihanaa. Rakensi samalla perheelle kotia, lasta ajatellen lähelle sairaalaa, koska tulevat tarvitsemaan sitä tulevaisuudessa paljon, vaikka lapsi hengissä pysyisikin. Reinon kiukuttelu vaikutti aika lapselliselta kypsempään mieheen verrattuna. ainakin näytti olevan selvää tuossa toisessa perheessä, mikä tässä elämässä on tärkeää...
Joo mutta ethän sinä tiedä miten tämä toinen perheenisä käyttäytyy kun ei ole kamerat paikalla. Tuota Iholla-sarjaa on kuvattu pitkän aikaa ja ihan eri intensiteetillä kuin jotain dokkaria, jossa päähenkilöt ovat aina voineet varautua kuvaustilanteisiin ja näyttää parhaat puolensa. Ja sen lisäksi dokkariinhan on voitu valkata vain ne positiiviset puolet jos jotain kiukuttelua olisikin ollut näkyvissä.
tahansa mitattuna. Ei tuollainen kutale mitään ymmärrystä ansaitse todellakaan, rankkaa on monilla muillakin mutta silti osataan kohdella perhettä ihmismäisesti. Hetkellisesti voi pinna palaa keltä tahansa mutta tuollainen Reinon kaltainen jatkuva sairas vittuilu on merkki narsismista tai muusta luonneviasta.
Tällaiset miehet löytävät silti aina heitä ymmärtäviä naisia, kumma juttu.
Jotenkin naurattaa kun täällä sädekehä sädehtien jeesustellaan, että ikinä en ole ja ikinä en tee. Ei varmasti kaikki noin rumasti puhu kuin Reino kumppanilleen mutta älkää nyt viitsikö. Kylläpä on av taas täynnä esimerkillisiä ihmisiä.
Mutta ei meillä kotona vittuilla. Eikä se ole jeesustelua, vaan normaalia käyttäytymistä. Ja muiden ämmien paneminen kun vaimo on viimeisillään kotona niiden vitun kakaroiden kanssa, sekö on vaan oire stressistä?
Sanoisin pikemminkin, että ihme ymmärtäjiä tämä palsta on täynnä. Ei kaikkea tarvitse kestää ja ymmärtää. Se yliymmärtäminen tässä mun mielestä on pahemman luokan jeesustelua.
Mutta ei meillä kotona vittuilla. Eikä se ole jeesustelua, vaan normaalia käyttäytymistä. Ja muiden ämmien paneminen kun vaimo on viimeisillään kotona niiden vitun kakaroiden kanssa, sekö on vaan oire stressistä?
Sanoisin pikemminkin, että ihme ymmärtäjiä tämä palsta on täynnä. Ei kaikkea tarvitse kestää ja ymmärtää. Se yliymmärtäminen tässä mun mielestä on pahemman luokan jeesustelua.
Kirjoitin juurikin, että pidän itsekin Reinoa kusipäänä ja raskaana olevan vaimon pettäminen on pahinta mitä tiedän mitä voi toiselle parisuhteessa tehdä. En siis millään tasolla hyväksy sen touhuja.
Lähinnä yritin korostaa sitä, että kun ihmiset kuitenkin reagoivat eri tavalla eri elämäntilanteissa. Se että joku pystyy olemaan viilipytty vaikka maailma kaatu päälle, niin ei tarkoita sitä että se kaikilta onnistuu.
Täytyy kuitenkin muistaa, että kuvattua matskua on varmasti tuntitolkulla tuostakin parista. Jos se heidän käytöksensä on aina tuollaista, niin se on sairasta. Mutta huolimatta inhostani Reinoa kohtaan pystyisin silti myös kuvittelemaan tilanteen, että sinne leikataan juuri ne kusipäisimmät pätkät. Ja juuri siksi, että sarjalla olisi katsojia ja ihmiset pääsisivät kauhistelemaan keskustelupalstoilla.
Ei ne äärimmäiset olot (joita tuossa ei edes ole, terveitä nuoria ihmisiä) tee kenestäkään tollasta. Hyvin kasvatettu ja tasapainoinen ihminen ei käyttäydy noin edes ääritilanteessa.
Ja painotan vielä, että vaikka tossa stressiä onkin, niin tuo ei ole ääritilanne missä elävät.
Kirjoitin juurikin, että pidän itsekin Reinoa kusipäänä ja raskaana olevan vaimon pettäminen on pahinta mitä tiedän mitä voi toiselle parisuhteessa tehdä. En siis millään tasolla hyväksy sen touhuja.
Lähinnä yritin korostaa sitä, että kun ihmiset kuitenkin reagoivat eri tavalla eri elämäntilanteissa. Se että joku pystyy olemaan viilipytty vaikka maailma kaatu päälle, niin ei tarkoita sitä että se kaikilta onnistuu.
Täytyy kuitenkin muistaa, että kuvattua matskua on varmasti tuntitolkulla tuostakin parista. Jos se heidän käytöksensä on aina tuollaista, niin se on sairasta. Mutta huolimatta inhostani Reinoa kohtaan pystyisin silti myös kuvittelemaan tilanteen, että sinne leikataan juuri ne kusipäisimmät pätkät. Ja juuri siksi, että sarjalla olisi katsojia ja ihmiset pääsisivät kauhistelemaan keskustelupalstoilla.
Totta kai tuo on leikattu, mutta ihan sama, mitä ihanuuksia se Reino sen loppuajan on puhunut, jos se tuollaisia laukoo suustaan.
On sitä paitsi aika lapsellista vedota ihmisten erilaiseen reagointitapaan. Näin kusipäät voivat kätevästi huutaa lähimmäisilleen mitä sylki suuhun tuo, ilman mitään vastuuta omasta käytöksestään, kun ovat vaan niin "tempperamenttisia" ja ihan vaan "reagoivat silleen". Aikuiset ihmiset eivät vaan reagoi erilaisiin ärsykkeisiin, aikuiset ihmiset ovat vastuussa tekemisistään ja sanomisistaan. Mutta tuotahan taktiikkaa tuo Reinokin yrittää: "mä oon vaan mies".
sopisi ehkä paremmin jotkut toisenlaiset ihmiset, marialle tavallisempi ja reinolle joku temperamenttinen taiteilija. Mutta sitten marialla olisi tylsää ja reino joutuisi katsomaan kiroilua ja tuittuilua.
Reino väsähti heti kun joutui vähän töitä tekemään talolla. Reino vaikuttaa narsistiselta luonteelta jonka pitää saada kaikki tässä ja nyt. Hänellä ei ole aikuisen ihmisten kykyä venyä. Reino on myös mustasukkainen lastensa saamasta huomiosta. Marialla on ikäänkuin kolme lasta (pian). Hän jaksaa osassaan jos aina vaan ymmärtää Reinon kiukuttelua ja kiroilua eikä vaadi mitään itselleen, esim. tukea, turvallista kumppanuutta. Reinon kanssa olevalta vaaditaan erittäin hyviä hermoja ja suurta joustavuutta. Harva kykenee jatkuvaan ymmärtämiseen. Toivottavasti Maria jaksaa. Voimia hänelle!
Taitavat katsoa koko ohjelmaa vain siksi että saavat lisää haukuttavia ihmisiä. Surkeaa.
ohjelmaa (katsoisin kyllä, jos meillä olis telkkari!), mutta kieltämättä tämä(kin) tulee mieleen niistä kommenteista, joita olen täällä lukenut.
EN siis ota nyt kantaa siihen, onko Reino Nordin ällöttävä sika, koska mulla ei ole asiasta kuin toisen käden tietoa, vaan siihen, miten täällä haukutaan suunnilleen koko Nordinin sukukin ihan haukkumisen ilosta. Sama Jonkun Katja Ketun kohdalla, kun Ketusta uutisoitiin, jotkut kaunalla elävät AV-mammat väheksyivät Ketun saavutukset suunnilleen lattianrakoon. Jotenkin mua oksettaa tällainen käytös. Mitähän siellä kotona mahdetaan puhua, varmasti ilkeästi juorutaan ja vähätellään tuttavapiiri läpi.
Taitavat katsoa koko ohjelmaa vain siksi että saavat lisää haukuttavia ihmisiä. Surkeaa.ohjelmaa (katsoisin kyllä, jos meillä olis telkkari!), mutta kieltämättä tämä(kin) tulee mieleen niistä kommenteista, joita olen täällä lukenut.
Koukuttava, tykkään kaikista naisista, vaikka nuorimmat toki vähän lapsellisia.
Linkki:
http://www.sub.fi/iholla/
kun Reino sanoi vihaisesti 'älä nyt taas ala hössöttämään'.
Äitini on todella paha hössöttäjä, ja se on hirveän ahdistavaa :(
Ja äiti vaan hymistelee tyytyväisenä, vähän niinkuin Maria.
Osaa ilmeisesti pyörittää miestään miten mielii, ja käyttää sitä hyväkseen.
itse en tajua sitä, miten ihmeessä kukaan kehtaa puhua siihen tyyliin KUN TIETÄÄ, ETTÄ PUHEET MENEE TELKKARIIN. Kyllähän sitä itsekin välillä hermostuu ja aukoo päätään, mut en jumalauta niitä koko kansalle laukois.
Maria on yllättävän rauhallinen ja pitkämielinen. Minä en pystyisi tuohon. Olisin heittänyt Reinon pihalle jo ajat sitten....
Se että ymmärrän Reinon käyttäytymistä enkä leimaa häntä heti nulluksi narsistiksi ei todellakaan tarkoita sitä että itse henk.koht. jaksaisin katsella moista menoa. Olen saanut temperamenttisista miehistä ihan tarpeekseni lapsuudenkodissa, joten sellaista miestä en ottaisi. Se että ymmärtää, ei tarkoita että hyväksyy.