Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi apua! Unohdin työhakemukseen laittaa suosittelijat!!!

Vierailija
22.03.2012 |

Nettihakemus ja todella kankea sellainen piti täyttää. LÄhetin juuri ennen määräaikaa ja kun olin nappia painanut, muistin unohtaneeni suosittelijat kokonaan pois! Onko mitään tehtävissä enää??? Olen aiemmin tuossa työpaikassa kyllä ollut töissä ja se näkyy hakemuksessani, mutta mielelläni olisin laittanut suosittelijat nykyisestäkin työpaikasta, sanmoin tuoltakin olisin laittanut silloisen esimieheni. Kylläpä harmittaa!!! KAnnattaako jälkikäteen mitään lisäillä enää? JOuduin muutenkin ottamaan laittamaan tuolle esimiehelle viestin, sillä en ole työtodistusta muistanut pyyttä siltä työajalta (olin kuitenkin 2 vuotta). Ei ole mitään vastannut kysymykseeni. Jos huomenna soittaisin sinne ja lisäisin samalla suosittelijat? Tosin tiedän, että talossa on jo hyvin vahva ehdokas, ihme jos häntä ei valita!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyselet miten asia etenee. Samalla mainitset että se ja se voi suositella. Ja jos olet jo ollut talossa töissä, he kyllä tietävät keltä kysyä

Vierailija
2/3 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koskaan ole laittanut avoimeen tai nettihakemukseen tai osoitettuun hakemukseeen suosittelijoita, niitä on kyllä haastattelussa kysytty sitten, jos sinne asti pääsee. aina olen hakemani paikan saanut, enkä tiedä onko koskaan suosittelijoihin edes otettu yhteyttä. työurani aloitin kohta 20v sitten, eikä silloin mitään suositeltu, mentiin vaan töihin kun pyydettiin =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen silti ens viikolla menossa kahteen paikkaan haastatteluun. On yks tuttu joka oli esimiehenäni silloin, hän sanoi että hälle voi soittaa. Voishinhan siellä haastattelussa ilmoittaa kyseisen ihmisen puhelinnumeron...

Olen siis ollut kotona pitään. Vähän sekava teksti:)