Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha nainen tiukempi kuin lihavampi?

Vierailija
22.03.2012 |

Usein miettii kun näkee oikein laihan naisen että kuinkahan tiukka pillu hänellä olis? Mutta onko siinä kumminkaa eroa? Laiha tai lihava.. Sama pillu se sisältä on?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli sadan naisen otannalla sanoisin, että pulskat on piukempia ! Jos vertaa piukkaa normipainoista tai piukkaa pullukkaa niin pullukan pimppa puristaa koko kyrvän matkalta kun normaalipainoisen/laihan pillun puristus tuntuu lähinnä vain emättimen aukon ympäristössä.

Tosin pullukat on omia suosikkeja että saattaa "pikkasen" olla puolueellista analyysiä.

Viime kesän muisto Mummotunnelista. Näit elämän tähtihetkiä. Työkaverukset joista toinen tosi söpö pullukka ja toinen timmi-mimmi. Timmi oli jotenki takakireänä ja pullukka sellanen sulonen kujerteleva hottis.

Koska olin autolla tarjouduin heittämään daamit kotiin. Timmi ei meinannu millään tajuta että hänet ajetaan ensin Vallilaan ja söpöläisen kanssa jatketaan Malmille. Johon ei tietenkään menty vaan minun luokseni.

Timmi soitteli söpöläisen puhelimeen 10 min. välein kunnes puhelin suljettiin.

Taisi olla Timmille-mimmille kolaus kun ei kelvannukkaan... niin ja olikin. Hän siinä kesänmittaan vuodatteli minun kelvottomuudestani tälle työkaverilleen.

Vierailija
22/33 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole kymmenien naisten kanssa ikinä ollu mutta ne muutamat joiden kanssa ole niin voin sanoa että ei ole mitään ulkoisia eikä ikä seikkoja ettei vois sexiä harrastaa IHAN hyvin!

Jokainen meistä on yksilö eikä ole toista täysin samanlaista ikinä,ulkomaisen kanssa EN ole ollu enkä koskaan tulekkaan olemaan,senverran olen kotiinpäin että oma emäntä pitää puhua SUOMEA!

Myöskään mitään vikaa Suominaisissa ei ole ihan tavallisia naisia he ovat kunhan vaan oikean itselleen löytää JA itse olen löytäny enkä ikinä luovu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisilla naisilla on kireät pillut. Ainakin niillä joita olen itse päässyt koittamaan. Ja he ovat Aasialaiseen tapaan olleet hoikkia.

Vierailija
24/33 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on aina pillu hrrrm jooh

Vierailija
25/33 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty sanomaan ulkonäöstä ja naisen koosta.

Ja 2 lasta synnyttäneellä 35v naisella voi olla todella napakka pimppi.

Vierailija
26/33 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viidakon sananlasku, joka pätee aina

They are all pink inside.;)

Vierailija
27/33 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, itse olen ollut laiha, lihava ja siltä väliltä. Aina tiukka.

Vierailija
28/33 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieteelinen fakta on että lihavilla naisilla on horisontaalisti väljempi pillu. Jos lihava nainen treenaa normaalihkosti, hänen paikkansa eivät leviä niin paljon. Toisaalta laihan naisen pillu voi olla kova, eli häpyluu tuntuu.

Haluaisin nähdä linkin tähän ""tieteelliseen faktaan"".

Miten pillu voisi olla vertikaalisesti väljä?

Miten treenaaminen vaikuttaa pilluun?

Miksi paikat ""leviäisivät""?

Taas kuulostaa joltain, joka ei ole aitoa tavaraa nähnytkään puhumattakaan päässyt kokeilemaan.

Vierailija
29/33 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein miettii kun näkee oikein laihan naisen että kuinkahan tiukka pillu hänellä olis? Mutta onko siinä kumminkaa eroa? Laiha tai lihava.. Sama pillu se sisältä on?

Ei sillä vaikutusta ole - minä olen välillä lihonut ja laihtunut, mutta pimpsan tiukkuuteen sillä ei ole mitään vaikutusta. Miksi ja miten edes olisi? MUTTA eri naisilla se on erilainen ja erikokoinen, on väljiä ja on tiukkoja. 

Vierailija
30/33 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski tai sen puute ei suoranaisesti vaikuta tiukkuuteen. Emätin on sisältä limakalvoa, niinkuin huulet ja suun sisäpuoli - eiväthän nekään "liho". Myöskään viskeraalirasva, eli sisäelimien ympärille kertyvä läski ei purista eli tiukenna emätintä. Emättiminen tiukkuus on kiinni lihaksiston yksilöllisestä rakenteesta ja syvien lantionpohjalihaksien kunnosta, nothing more, nothing less.

Tuntemuseroja kuitenkin on, johtuen vartalon muusta pehmeydestä. Kun mies vetää yhdynnässä naista itseensä päin ja työntyy samalla itse sisään, on lihavan kumppanin kanssa ensimmäiset muutamat sentit liikkeestä pelkästään ulkoista, kun pakara/vyötärö joustaa ja liikkuu - vasta sitten kitka sisällä alkaa tuntua. Hoikan, "kireän" ihmisen kanssa liike alkaa myös sisällä välittömästi ja siksi tuntuu enemmän. On myös tilanteita joissa kummankin lihavuus rajoittaa liikerataa, etenkin pituuden suhteen mutta myös kiivauden, koska aaltoilevat vartalot on saatava samaan rytmiin.

Näin ollen hoikan ihmisen kanssa yhdyntä tuntuu paremmin sukuelimissä, mutta ei tietenkään tee kokonaiskokemuksesta yhtään sen parempaa - sehän on makuasia!

Vierailija
31/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä on hoikka. Omilla kokemuksilla hoikat treenaavat tai muuten urheilevat enemmän. Lihakset kunnossa ja koko lantio tiukka. Kun laukeaminen lähestyy tällaisen vartalon jännittyminen on ihan eri luokkaa kuin hyllyvä läski, jossa ei ole mitään voimaa.

Vierailija
32/33 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskiä on myös sisäelimissä ja tässä tapauksessa myös emättimen ympärillä. Eniten pillun tiukkuuteen vaikuttaa kuitenkin luontainen tiukkuus, jossa on isoja eroja yksilöiden kesken. Synnyttäneellä on usein hyvinkin väljä emätin, joka on todellinen ongelma ellei nainen osaa/pysty käyttämään emättimen lihaksiaan yhdynnän aikana.

Tai oikeamminkin, jos on pieni muna.

Vierailija
33/33 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa miehenä omat kokemukseni. Koko elämän aikana naisia on ollut > 10. Tarkkaan en muista. Ainoastaan kaksi oli ylipainoisia ja toinen erityisesti kehui kuinka tiukka hän on sieltä. En kehdannut sanoa ettei se ollut totta, ainakaan noihin muihin hoikkiin naisiin verrattuna. Toinen pullukka oli myös aika "löysä". En myöskään huomannut mitään eroa vaikka oli synnyttänyt verrattuna siihen ettei ollut. Omat kokemukseni siis eivät tue tuota teoriaa että lihava olis tiukempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi