Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka turkulainen kampaaja, erikoinen tyyli?

Vierailija
22.03.2012 |

Nimeä haen.

Hänellä on todella pitkät, vaaleat hiukset ja hän on ollut monissa paikallisessa lehdissäkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka hiukset on tupeerattu varmaan metrin korkuuteen? Järkyttävän näköinen, näin juuri viikonloppuna hänet mutten kyllä tiedä nimeä.

Haluaisitko itse samanlaisen kasan päähäsi? :)

Vierailija
2/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin hänen vakioasiakkaansa aikoinaan kun asuin Turussa. Aivan loistava kampaaja erikoisesta tyylistään huolimatta!!! Vieläkö hänellä todellakin on se tukka? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan nimi on Teija ja hän työskentelee Kampaamo Loistossa, Kauppiaskatu 3.

Vierailija
4/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi haluankin nimen & löytää kuvan tästä näyttävästä hiustyylistä!

ap

Vierailija
5/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä syy noin erikoiseen tyyliin on? Se tupeeraus lähenteli metrin korkuista, takatukka sitten taas lähellä nilkkoja, sivultapäin oli ihan lituska.

Olen nähnyt hänet kahdesti Skanssissa eli kannattaa pyöriä siellä jos haluat törmätä :)

Vierailija
6/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsellut häntä aina ohi kävellessäni (kauhuissani) sillä tiellä, joka lähtee sokoksen edestä joelle päin. Mikä himskatti sen tien nimi onkaan?? Eikös hän ole kampaajana siinä kampaamossa joka on sillä lyhyellä tienpätkällä? Ennen linnankatua. Monesti olen siellä nähnyt hänet kampaamassa. :)

Vierailija
7/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsellut häntä aina ohi kävellessäni (kauhuissani) sillä tiellä, joka lähtee sokoksen edestä joelle päin. Mikä himskatti sen tien nimi onkaan?? Eikös hän ole kampaajana siinä kampaamossa joka on sillä lyhyellä tienpätkällä? Ennen linnankatua. Monesti olen siellä nähnyt hänet kampaamassa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan