suhteen eteneminen varatun nettituttavuuden kanssa
Olmemme molemmat varttuja ja tavattu ollaan siellä parjatussa Victoria Milanissa.
Olemme kirjoitelleet nyt parin kuukauden ajan päivittäin ja takana on kaksi taapmista kasvoikkain. Nyt tekisi kovasti mieli tavata kahdestaan, rauhassa hotellissa yms.
Olen kuitenkin huomannut, että mies käy yhä ym. nettisisvustolla päivittäin. Voinko pyytää häntä piilottamaan profiilinsa, jos etenemme seksiin asti? Miten muut ovat toimineet vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (6)
Kyllä tietysti voit vaatia että pettää vain sun kanssa. Ei se ole mies eikä mikään joka pettää useamman kanssa.
Voinko pyytää häntä piilottamaan profiilinsa, jos etenemme seksiin asti?
Pitäähän miehen olla sinulle uskollinen!
Eiku...?
Pitäähän miehen olla sinulle uskollinen!Eiku...?
Ei kai tässä kukaan mitään uskollisuutta odota. Enemmänkin jotain, että "se mistä ei tiedä, ei voi satuttaa" -tyylistä toimintaa. En siis konkreettisesti tahtoisi tietää miehen käyvän ko. sivustolla.
Mies pettää sinua, joka kerta, kun meneen kotiin. En tiedä, mitä haet takaa, mutta hän käy nettisivuistoilla hakemassa seuraa, eikä eikä teidän eteminen seksiin, sido häntä edelleenkään sinuun vaan seuran haku jatkuu.
kirjoitelimme eilen asiasta ja vihjaisin miehelle hyvin hienovaraisesti, että minua häiritsee hänen vierailunsa ko. Sivustolla. Ja hän itse sitten ehdotti, että muuttaa profiilinsa passiiviseksi.
No, onhan netissä monia muita mahdollisia palstoja. Mutta ehkä kuitenkin on niin, että ensin kannattaa jutella asioista asianomaisten kanssa - ei kysellä vinkkejä täältä...;)
piilottamaan profiilinsa, jos etenemme seksiin asti? Miten muut ovat toimineet vastaavassa tilanteessa?
[/quote]
ja hän on siis varattu...eli pyörittää jo kahta naista,mutta etsiikö sit lisää vai miks joka päivä kirjautuu treffisivulle:D
en tiedä.
meillä on ihan seksisuhde.