Kusetan kaikkia :)
Olen pienestä asti elänyt aina vähintäänkin "kaksoiselämää", enkä varmaan enää muuta osaisikaan.
Olen esittänyt erilaisia rooleja tilanteiden mukaan niin että minua on yleensä pidetty vaarattomana höpsönä tai vähän tyhmänä, eikä kukaan voisi kuvitellakaan mitä kaikkea teen salaa muilta.
Esimerkiksi koulussa esitin ujoa, kilttiä ja hiljaista tyttöä, mutta oikeasti valehtelin opettajille paljon ja varastin tavaraa koulusta. Olen kusettanut itselleni kaikenlaisia etuuksia, jotka eivät oikeasti minulle kuuluisi, tehnyt pimeästi töitä ja välillä valehdellut olevani töissä vaikka en ole oikeasti ollut.
Tällä hetkellä minulla on säästötileillä ja käteisenä PALJON rahaa, mutta saan silti kaikki mahdolliset tuet.
Lähden taas pian varmaankin kivalle lomamatkalle lapseni kanssa :) Sehän on tietysti vanhempieni maksama..
Rakastan elämääni! (niitä kaikkia)
Kommentit (11)
ja sitä saa mitä tilaa!
Näissä vanhoissa fraaseissa piilee totuus!
Älä sit itke kun tulee lunta tupaan kusipäisyytesi paljastuttua, vaan katso peiliin
Myös vaikea uskoa että olet aidosti onnellinen ja tyytyväinen itseesi.
Tavallaan huijarit on jossain suhteessa huippuälykkäitä kun ne saa kusetettua muita, mutta jos ne käyttäis senkin älykkyyden ja kyvyn johonkin rehelliseen toimintaan, niin ne vois menestyä elämässä vielä paaljon paremmin.
Tuli mieleen elokuva "Ota kiinni jos saat" , siinä se päähenkilö olisi pystynyt vaikka mihin, mutta hän joutui vaan koko ajan pakoilemaan jahtaajiaan....
vaikka on ihan pähkinä.
Ruma sanoa että ap on luuseri, mutta hän on. Silti hän yrittää vakuuttaa meitä olevansa jotain muuta, mutta meidän todellisuudessa ja osittain hänen, hän on vain pelkkä hullu luuseri.
Maailmassa tosin jollekin jää luuserin ja hullun rooli ja se on parasta vetää hyvin. Kaikki eivät voi olla voittajia, mutta oman elämänsä voittajia voivat olla kaikki omassa väritetyssä todellisuudessaan.
Mä arvostan sekä itsessäni että muissa rehellisyyttä, rohkeutta, vastuunottokykyä. Arvaas kuinka ihanaa on saada olla sellainen kuin on- tehdä virheitä ja saada niitä anteeksi yms. Joskus olen harhautunut toisen naisen osaan ja oli kyllä tosi raskasta ja ahdistavaa kun osa aivoista mietti mitä on kellekin sanonut. Onneksi opin kerrasta ja arvostan suuresti rehellisyyttä ja avoimmuutta. Ei valheellisella elämällä ole mitään virkaa, vaikka kuinka olis rahaa tilillä. Tuolla niitä urpÅja on isoina herroinakin, arvosus 0.
Itse karsastan tuollaisia loisia ja verenimijöitä, mutta mielipiteeni on heille tietty aivan turha. Joten en itsekään jaksa kuluttaa energiaani murehtimalla maailmassa olevia kaltaisiasi ihmisiä. En heitä kumminkaan pysty muuttamaan. Itse en ikinä jaksaisi nähdä moista vaivaa niinkin itselleni turhasta asiasta kuin esim. rahasta, ym. materiasta. Elämäni koostuu muista itselleni tärkeämmistä arvoista.
mulla oli kans tuota vikaa nuorempana, johtui huonosta itsetunnosta, ajattelin etten kuitenkaan osaa elää oikeasti, joten tämä tyyli on ihan ok
nyt kun käyn töissä ja maksan veroni ja omat menoni omilla tienatuilla rahoillani, niin voin kertoa että olo on AIVAN toinen, pidän itsestäni, mun on helppo pitää muista ihmisistä, ja minusta pidetään, ja ennen kaikkea mulla on hyvä olla itseni kanssa, illalla tulee heti uni silmään kun menee nukkumaan, kun omatunto on hiljaa :)
suosittelen
Olen pienestä asti elänyt aina vähintäänkin "kaksoiselämää", enkä varmaan enää muuta osaisikaan. Olen esittänyt erilaisia rooleja tilanteiden mukaan niin että minua on yleensä pidetty vaarattomana höpsönä tai vähän tyhmänä, eikä kukaan voisi kuvitellakaan mitä kaikkea teen salaa muilta. Esimerkiksi koulussa esitin ujoa, kilttiä ja hiljaista tyttöä, mutta oikeasti valehtelin opettajille paljon ja varastin tavaraa koulusta. Olen kusettanut itselleni kaikenlaisia etuuksia, jotka eivät oikeasti minulle kuuluisi, tehnyt pimeästi töitä ja välillä valehdellut olevani töissä vaikka en ole oikeasti ollut. Tällä hetkellä minulla on säästötileillä ja käteisenä PALJON rahaa, mutta saan silti kaikki mahdolliset tuet. Lähden taas pian varmaankin kivalle lomamatkalle lapseni kanssa :) Sehän on tietysti vanhempieni maksama.. Rakastan elämääni! (niitä kaikkia)
Mutta etpäs tiedäkään kuka olen;) Jäit kiinni noista tavoistasi eräässä tilanteessa, jota et itse huomannut. Mut hei, vie vaan lapsesi päiväkotiin, siellähän voi olla jotain terveellisempää mitä oppia. Sä oot sutki ja kumma hiippailija.
hihihi huijaan ihmisiltä almuja ja silti kerään banaaneja banaanipuusta hihhiihihih. Saan banaanien päälle vielä pihvin hiihihi. Huijaan kaikkia.
Ketään ei kiinnosta tämän kerjäläisen tekemiset. Ihan sama vaikka ottaisi turisteilta suihin vapaa-aikanan verottomasti.
hihihi huijaan ihmisiltä almuja ja silti kerään banaaneja banaanipuusta hihhiihihih. Saan banaanien päälle vielä pihvin hiihihi. Huijaan kaikkia.
Ketään ei kiinnosta tämän kerjäläisen tekemiset. Ihan sama vaikka ottaisi turisteilta suihin vapaa-aikanan verottomasti.
Meitä kiinnostaa paljonkin se mihin veromme menevät. Näiden loisten elättämiseen!!!!!
Tiedän kyllä kuka olet :)
Etkä ole itsekään ihan viaton..
siis oikeasti onnellinen. Näyttelet sitäkin ja kusetat itseäsikin. Delf-deceit is the greatest form of deception.