Myös nainen lyö
Avovaimoni,tukistaa, nipistelee ja antaa luunappeja, koirakin saa päin näköä.
Eroko ratkaisu.
Kommentit (4)
Avovaimoni,tukistaa, nipistelee ja antaa luunappeja, koirakin saa päin näköä.
Eroko ratkaisu.
Jos ei ole lapsia teillä niin lähde ja kehota eukkoa menemään jonnekin hoitoon. Kenenkään ei tarvitse sietää väkivaltaa parisuhteessa.
Avovaimoni,tukistaa, nipistelee ja antaa luunappeja, koirakin saa päin näköä. Eroko ratkaisu.
etkä halua elää tuossa tilanteessa, niin ilman muuta, lusikat jakoon. Toista ei löydä tai muuten satuteta, jos toinen ei sitä halua.
Koiran lyöminen on eläinsuojelurikos (toki käytännössä rajanveto kouluttamisen ja väkivallan välillä on veteen piirretty viiva, jos oikeuteen lähdetään).
tuo on yhtä lailla kuin miehenkin aggressiivisuus. Itse olen sellainen että valitettavasti jos on liikaa stressiä, käy itsehillintä minulle vaikeaksi ja saatan käydä käsiksi mieheen, koiraan tai jopa lapsiin vaikka pohjimmiltani en hyväksy minkäänlaista fyysistä väkivaltaa :( Sitten pyydän itkien jälkeenpäin anteeksi mutta eipä se paljon arvoista ole kun tiedän että taas sama voi toistua joskus kun on pinna liian kireällä.
Minua ei onneksi mies ole jättänyt, vaikka ymmärtäisin kyllä hyvin jos niin haluaisi tehdä. Oikeus eroon on minusta aina toisen väkivaltaisuuden takia, olipa väkivaltainen osapuoli mies tai nainen. Toivottavasti kuitenkin avovaimosi saa itselleen (riippumatta siitä eroatteko vai ette) apua jostain oma-avusta tai ammattilaisilta, koska räjähtelyt aiheuttavat paitsi kärsimystä viattomille (esim. sille koirallekin, se ei voi erota emännästään) myös sotkuja omaan elämään jos raivo purkautuu joskus hallitsemattomasti esim. työpaikalla tai kaupan kassajonossa.
Minusta on pöyristyttävää että niin moni nainen kokee olevansa oikeutettu lyömään miestä.
Ei tuollaiseen kannata jäädä roikkumaan.