Seksuaalinen halu on yhä useammin kadoksissa
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/0...a_3349460.html
Nyt on oikein tutkittu tätä asiaa, minkä moni jo tietää. Tuskin kukaan aavisti, että tasa-arvon sivutuotteena tullut miesten ja naisten samankaltaisuus Suomessa teki Suomalaista naisista haluttomia.
Ratkaisu olisi yksinkertainen: naisellisuuden lisääminen. Ei ole varmaan yllätys kenellekkään, että miehet menevät sekaisin kun näkevät Venäläisen tai Virolaisen naisen tai yleensä ulkomaalaisen naisen. On toki naisellisia Suomalaisiakin naisia, mutta kovin vähän. Ja nyt en puhu vain vaatteista, vaan ihan arjen tavallisista asioista. Niaset eivät varmaan kuitenkaan ihan täysin ymmärrä, että heidän ulkonäkönsä on avain heidän elämänsä onnellisuuteen ja se ei tule koskaan muuttumaan.
Kun katson töissä Suomalaista naista, niin ei tule minkäänlaista seksuaalista vibaa, vaikka pari on ihan kauniitakin. Mutta pääosin he ovat täysin miesmäisiä. He eivät hymyile, eivätkä ole hauskoja vaan jotenkin todella kireitä koko ajan. Katsovat mitä muut tekevät, vertaavat itseään työpaikan ulkomaalaisiin naisiin ja varmaan pohtivat elämäänsä, että mikä meni pieleen. "Miksei minulla ole onnellinen elämä, miksei mieheni kehu minua" jne.
Tässä tulee väkisin mieleen, että tämä tasa-arvo touhotus on ikään kuin DDR:n salainen koe ja surkeasti epäonnistunut sellainen. Mutta itse en odota naistemme muuttuvan, siihen he ovat liian jääräpäisiä. Miehet taas ovat ehkä liian rehellisiä, koska eivät kehu naisiaan, jos kroppa ei ole 100% täydellinen? Sitten se elämä on vaan sellaista mötkötystä...
Kyllä itse alan ymmärtää miehiä, joilla on ulkomaalainen naisellinen vaimo. Kaikki nämä ongelmat poistuvat välittömästi. Sen takia Suomalaisten naisten kannattaisi ottaa heistä oppia, eikä ajatella elämää vaan kilpailuna mies vs nainen, koska se myrkyttää mielen.
Kommentit (32)
sama päävamma kuin aloittajalla? Ja sillä joka on riehunut täällä muissakin keskusteluissa. Ihan samat pakkomielteiset jankutukset ja sama tyyli vastata aiheen vierestä. Sut tunnistaa kilometrien päästä, vaikket tietty sitäkään usko.
Koska teitä on hauska provosoida.
Kylläpä täällä älähdetään. mielipide siis osuu ja uppoaa mammoihin. Mä olen sitä mieltä, että tuossa on totuuden siementä ja monessa asiassa olen samaa mieltä, vaikka en sitä ole esille ottanut. En sillä, että minäkö olisin se naisellisin nainen vanhoinen perheen roolimalleineen ja meillä ei olisi haluttomuusongelmaa, mutta tarkastelisin tätäkin näkökulmaa myös omassa parisuhteessani. :) Hyvä, rohkeaa! :)
paskempaa argumenttia kuin tää kulunut kalikan kalahdus ja osuijaupposi? Jos kukaan ei vastaisi tähän ketjuun, sä kirjoittaisit, että kommentoimattomuus johtuu osuijaupposista.
Ei mulla muuta.
Hamppumaan kummajainen. Hanki elämä tai edes joku riippuvuus.
<a href="http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/0...a_3349460.html" alt="http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/0...a_3349460.html">http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/0...a_3349460.html</a> Nyt on oikein tutkittu tätä asiaa, minkä moni jo tietää. Tuskin kukaan aavisti, että tasa-arvon sivutuotteena tullut miesten ja naisten samankaltaisuus Suomessa teki Suomalaista naisista haluttomia. Ratkaisu olisi yksinkertainen: naisellisuuden lisääminen. Ei ole varmaan yllätys kenellekkään, että miehet menevät sekaisin kun näkevät Venäläisen tai Virolaisen naisen tai yleensä ulkomaalaisen naisen. On toki naisellisia Suomalaisiakin naisia, mutta kovin vähän. Ja nyt en puhu vain vaatteista, vaan ihan arjen tavallisista asioista. Niaset eivät varmaan kuitenkaan ihan täysin ymmärrä, että heidän ulkonäkönsä on avain heidän elämänsä onnellisuuteen ja se ei tule koskaan muuttumaan. Kun katson töissä Suomalaista naista, niin ei tule minkäänlaista seksuaalista vibaa, vaikka pari on ihan kauniitakin. Mutta pääosin he ovat täysin miesmäisiä. He eivät hymyile, eivätkä ole hauskoja vaan jotenkin todella kireitä koko ajan. Katsovat mitä muut tekevät, vertaavat itseään työpaikan ulkomaalaisiin naisiin ja varmaan pohtivat elämäänsä, että mikä meni pieleen. "Miksei minulla ole onnellinen elämä, miksei mieheni kehu minua" jne. Tässä tulee väkisin mieleen, että tämä tasa-arvo touhotus on ikään kuin DDR:n salainen koe ja surkeasti epäonnistunut sellainen. Mutta itse en odota naistemme muuttuvan, siihen he ovat liian jääräpäisiä. Miehet taas ovat ehkä liian rehellisiä, koska eivät kehu naisiaan, jos kroppa ei ole 100% täydellinen? Sitten se elämä on vaan sellaista mötkötystä... Kyllä itse alan ymmärtää miehiä, joilla on ulkomaalainen naisellinen vaimo. Kaikki nämä ongelmat poistuvat välittömästi. Sen takia Suomalaisten naisten kannattaisi ottaa heistä oppia, eikä ajatella elämää vaan kilpailuna mies vs nainen, koska se myrkyttää mielen.
Naiset halusivat samat oikeudet kuin miehet ja niin kävikin. Harmi vaan että velvollisuudet eivät sitten tasoittuneetkaan. Naiset joutuvat alistamaan luontaisimmat viettinsä (äitiys, naiseus, koti) markkinatalouden vaatimuksille. Ulkoistetaan äitiys, sitten koti ja viimeksi naiseuskin. Tunne-elämä on tyhjä, ja naisella seksi kumpuaa tunteista, toisin kuin monella miehellä.
Ei vaan jaksa = ei tunnu missään kun kaikki on annettu pois mitä annettavaa oli.
Ja tämän jälkeen moni supermarjotulee kertomaan kuinka kaiken voi kyllä saada jos vain tarpeeksi yrittää. Äitiyden, uran, naiseuden, tyynen ja rauhallisen kodin, rahan, onnen, terveyden...
Enkä minä sitä kiistä että jotkut voi, kaikki ei suinkaan.
tekstiä naisista. Kerro meistä lisää asioita joita olemme liian tyhmiä tajuamaan.
Tähän mennessä kaikki on ollut uutta tietoa.
Anna palaa vaan, kyllä mä luen. Täytyy vaan käydä koiran kanssa lenkillä, sitten kaupassa ja sitten... noh, keksin kyllä jotain.
On tarkistettu jo. Mitäs jos itse kävisit kurkkaa? Saattaisit tykästyä vielä...
Itse en voi kannattaa niin sanottua naisellisuuden lisäämistä, sillä se on epäaitoutta. Nykyisin onneksi tässä maassa naisillakin on oikeus olla sellaisia kuin ovat, ilman että täytyy koko ajan näytellä jotain sukupuoliroolia. Aika monet meistä eivät luonnostaan ole semmoisia koreilevia perinteisiä naisstereotyyppejä vaan ihan tavallisia ihmisiä, jonka sitten nämä itäkaunotarten ihailijat tulkitevat äijämäisyydeksi.
Itselläni muuten on latinomies, ns. perinteisestä machokulttuurista ja hän taas arvostaa kovasti sitä etten ole sellainen avuton ja tyhjäpäinen kuin monet naiset kotimaassaan vaan aito, hienostelematon ihminen jonka kanssa on helppo olla. Ei ole kaipaillut naisellisemman perään vaan ihastunutkin minuun paljolti sen takia että vaikutin järkevältä ja jalat maassa olevalta ihmiseltä.
Hetkonen, naisellisuus on epäaitoutta? Miksi niin?
Monessa maassa naisellisuus on merkki naisesta ja se toimii. On tietysti poikkeuksia, mutta heitä on varmasti vähemmistö. On aika kova väite että miehesi maan naiset ovat avuttomia tyhjäpäitä.
jossa mm. sanottiin että miesten halut ovat pysyneet ennallaan, naisten eivät.
Eikö vika silloin olisi enemmänkin niissä suomalaisissa miehissä?
En todellakaan ole ainoa - viehättävä, nätti ja seksuaalisesti halukas nainen - jonka mies pihtaa.
N45 - enkä koskaan kieltäydy seksistä - en koskaan missään väsymyksessäkään (pieni lapsikin on!)
korkkarit jalkaan ja minihameen päälle olisin kyllä ihan naamiaisasussa itselleni. Olen ihan tavallinen ihminen, en omaa outoja sukupuoliasenteita.
Ainoa mistä naisen tarvitsee jotenkin ulkoisesti tunnistaa on se että sillä ei ole kikkeliä vaan vagina.
kannattaisi mennä sinne taianomaiseen Britanniaan tarkistamaan asian laita.