Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen halu on yhä useammin kadoksissa

Vierailija
22.03.2012 |

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/0...a_3349460.html

Nyt on oikein tutkittu tätä asiaa, minkä moni jo tietää. Tuskin kukaan aavisti, että tasa-arvon sivutuotteena tullut miesten ja naisten samankaltaisuus Suomessa teki Suomalaista naisista haluttomia.

Ratkaisu olisi yksinkertainen: naisellisuuden lisääminen. Ei ole varmaan yllätys kenellekkään, että miehet menevät sekaisin kun näkevät Venäläisen tai Virolaisen naisen tai yleensä ulkomaalaisen naisen. On toki naisellisia Suomalaisiakin naisia, mutta kovin vähän. Ja nyt en puhu vain vaatteista, vaan ihan arjen tavallisista asioista. Niaset eivät varmaan kuitenkaan ihan täysin ymmärrä, että heidän ulkonäkönsä on avain heidän elämänsä onnellisuuteen ja se ei tule koskaan muuttumaan.

Kun katson töissä Suomalaista naista, niin ei tule minkäänlaista seksuaalista vibaa, vaikka pari on ihan kauniitakin. Mutta pääosin he ovat täysin miesmäisiä. He eivät hymyile, eivätkä ole hauskoja vaan jotenkin todella kireitä koko ajan. Katsovat mitä muut tekevät, vertaavat itseään työpaikan ulkomaalaisiin naisiin ja varmaan pohtivat elämäänsä, että mikä meni pieleen. "Miksei minulla ole onnellinen elämä, miksei mieheni kehu minua" jne.

Tässä tulee väkisin mieleen, että tämä tasa-arvo touhotus on ikään kuin DDR:n salainen koe ja surkeasti epäonnistunut sellainen. Mutta itse en odota naistemme muuttuvan, siihen he ovat liian jääräpäisiä. Miehet taas ovat ehkä liian rehellisiä, koska eivät kehu naisiaan, jos kroppa ei ole 100% täydellinen? Sitten se elämä on vaan sellaista mötkötystä...

Kyllä itse alan ymmärtää miehiä, joilla on ulkomaalainen naisellinen vaimo. Kaikki nämä ongelmat poistuvat välittömästi. Sen takia Suomalaisten naisten kannattaisi ottaa heistä oppia, eikä ajatella elämää vaan kilpailuna mies vs nainen, koska se myrkyttää mielen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen kanssasi kun käy ilmi ettet enää elä Hattiwatti-tatti taikamaailmassa.

Katsos kun minä en tiedä kuin tästä maailmasta. Täällä tavikset menee naimisiin tavisten kanssa ja päälle nelikymppinenkin on vielä nainen.

Vierailija
2/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vs. nainen. Sekavaa tekstiä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota vakavasti.

Vierailija
4/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan itsenäisesti päättänyt elää ilman miehiä. Olen paljon onnellisempi näin.

Eläköön Suomi, jossa nainen voi valita olla itsenäinen yksilö!

Rakastan vapauttani eikä mua voisi vähempää kiinnostaa kenenkään miehen mielipiteet, ne on näkymättömiä mulle.

Vierailija
5/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, liian itsepäisiä. No itseään voi syyttää, kun mies lähtee vieraisiin. Kun mies ei kehu. Kun mies ei ole kiva enää.

Lopputulos tasa-arvosta:

"Nuoria naisia kaatuu rivistä kuin heinää"

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20…

"Suomessa EU-maista eniten sinkkunaisia"

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomessa+EU-maista+eniten+sinkkunais…

Jatkakaa samaan malliin vaan... :(

Vierailija
6/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatketaan samaan malliin, kiitos toivotuksista. Täällä normaalien parissa se ei ole mikään ongelma.

Vierailija
7/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika lailla uskomatonta, kun niin monet viraalliset tutkimukset jo kertovat naisten ongelmista. Ja sitten kun niistä uutisoidaan ja yritetään keskustella, niin asiasta ei saa edes asiallista keskustelua aikaiseksi.

Jokainen näkee mitä tapahtuu. masennusta, yksinhuoltajuutta, haluttomuutta, ikisinkkuutta... Tätäkö naiset sitten haluavat?

Vierailija
8/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla ei tehdä ketään naiselliseksi, ne ovat vain ulkokuorta (ihankuin mies paremmasta ymmärtäisi..) ja naiseus tulee sisältäpäin. Naisellinen voi olla vaikka millaisissa vaatteissa ja kampauksissa, sotavuosina lyhyt tukka oli muotia eikä se miehiä haitannut (vrt. nykyään itkevät sen vuoksi palstoilla).

Jospa miehet miehistyisivät ja olisivat sen arvoisia, ettei naisten tarvitsisi erota heistä tai päätyä elämään yksin? Oman mieheni kanssa aiheesta riideltiin viime yönä, kun hän ei lohduttanut minua vaikka itkin silmäni päästäni mielipahan vuoksi. Sen jälkeen tilalle astui raivo miehen saamatonta käytöstä kohtaan ja lopputulos oli, että tajusin etten voi luottaa kunnolla edes omaan elämänkumppaniini. Jos kaipaan vastedes lohtua, en hae sitä häneltä. Jos tahdon hellyyttä, en hae. Opettelen itsenäiseksi kunnolla ja katotaan sitten, tarvitsenko saamatonta ja perässävedettävää miestä enää mihinkään!

Vierailija
9/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskos uomalaisissa miehissä olla mitään vikaa jos naista lakkaa haluttamasta?

Toisekseen, on epänormaalia haluta ja ajatella seksiä kaiken aikaa. Ihmisen kuuluukin olla välillä haluton. Ei me olla mitään elukoita kuitenkaan.

Vierailija
10/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika lailla uskomatonta, kun niin monet viraalliset tutkimukset jo kertovat naisten ongelmista. Ja sitten kun niistä uutisoidaan ja yritetään keskustella, niin asiasta ei saa edes asiallista keskustelua aikaiseksi.

Jokainen näkee mitä tapahtuu. masennusta, yksinhuoltajuutta, haluttomuutta, ikisinkkuutta... Tätäkö naiset sitten haluavat?

että selkeästi mies kuvittelee tietävänsä hevon v*ttujakaan siitä mikä naisten "ongelma" on.

Jokainen löytää tutkimuksia jotka miellyttävät omia mielipiteitä. Turha tulla tänne itkemään että se on joku Jumalan totuus että naiset ovat onnettomia saati sitten että se on heidän oma vikansa kun eivät tajua alkaa esitellä persettään sovinistimiehille, kun niitä normaaleitakin miehiä on.

Vierailija
11/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen näissä tasa-arvo asioissa melko samoilla linjoilla ja siinä, että naisista on tullut liian äijiä tasa-arvon myötä ja kas kummaa miesten seksuaalinen haluttomuus on lisääntynyt??hymm. Hyvä mielipidekirjoitus. asiaa.

Vierailija
12/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen näissä tasa-arvo asioissa melko samoilla linjoilla ja siinä, että naisista on tullut liian äijiä tasa-arvon myötä ja kas kummaa miesten seksuaalinen haluttomuus on lisääntynyt??hymm. Hyvä mielipidekirjoitus. asiaa.

hengenheimolaisia. Kannattaa lukea Henry Laasasen blogia. Siellä on muitakin käsinukkeja.

Vierailija
13/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaipaavat naiset lisää naisellisuutta ja miehet miehisyyttä. Alkuviestissä oli se oikein, että ongelman juuri on liian pitkälle viety tasa-arvoajattelu. Meidän tulisi mieluummin juhlia sukupuolten erilaisuutta kuin pakottaa kaikkia sukupuolettomuuden harmaaseen laariajatteluun.

Havaintojeni mukaan sellaiset pariskunnat ovat kaikkein onnellisimpia, joissa nainen saa rehdisti olla nainen ja mies olla mies. Toista kunnioitetaan eikä pakoteta mihinkään, vaan oma sukupuolinen identiteetti tulee luonnostaan. Tällaiset parit pysyvät yhdessä pitkään ja seksielämä kukoistaa.

Vierailija
14/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaipaavat naiset lisää naisellisuutta ja miehet miehisyyttä. Alkuviestissä oli se oikein, että ongelman juuri on liian pitkälle viety tasa-arvoajattelu. Meidän tulisi mieluummin juhlia sukupuolten erilaisuutta kuin pakottaa kaikkia sukupuolettomuuden harmaaseen laariajatteluun.

Havaintojeni mukaan sellaiset pariskunnat ovat kaikkein onnellisimpia, joissa nainen saa rehdisti olla nainen ja mies olla mies. Toista kunnioitetaan eikä pakoteta mihinkään, vaan oma sukupuolinen identiteetti tulee luonnostaan. Tällaiset parit pysyvät yhdessä pitkään ja seksielämä kukoistaa.

eli samanarvoisuus ei ole sama asia kuin samanlaisuus. Lakkaa vastailemasta itsellesi.

Vierailija
15/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli samanarvoisuus ei ole sama asia kuin samanlaisuus. Lakkaa vastailemasta itsellesi.

Että tasa-arvoajattelu, joka itsessään on hyvä asia, on viety liian pitkälle jolloin se on muuttunut sukupuolettomuusdoktriiniksi. Se jos mikä näivettää nykyisen henkisen ilmapiirin täydellisesti.

Enkä vastaile itselleni vaan olen keskustelussa uusi osanottaja.

Vierailija
16/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yllättää nähdä naisia, jotka ovat muuttaneet patriarkaaliseen maahan, kuten vaikkapa Britanniaan. Siellä feministitkin ovat muuttuneet taas naisellisiksi ja homma toimii.

Näin ollen ongelman juuret ovat juuri tämä tasa-arvo ajattelu ja siitä tullut ideologia, joka jotenkin muuti naiset miehekkäiksi. Naisten miehekkyys on vain epäluonnollista.

Jos näistä asioista yrittää keskustella, niin miksi sitten tulee vihakeskustelua?

Vierailija
17/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu olisi siis naisellisuuden lisääminen - miksei yhtä hyvin miehisyyden lisääminen? Missähän AP on töissä? Mun työpaikallani on on niin suomalaisia kuin ulkomaalaistaustaisia naisia ja miehiä ja hymy on herkässä. AP, jos hymyä ei irtoa, voisko syytä olla myös vastapuolessa tai yleisessä ilmapiirissä?

Itse en pukeudu täihin sillä mielellä, että saisin aikaan seksuaalista vibaa. Kotona tykkään pukeutua paremmin, omaa miestäni varten. Mutta en silti väittäisi, että ulkonäköni olisi avain onnellisuuteeni. Kas kun onnellisuutta ei kukaan toinen voi mulle antaa.

Siitä olen samaa mieltä, ettei elämää kannata ottaa kilpailuna. Mutta ei se tarkoita omien oikeuksien pitämistä vähempiarvoisina.

On liikuttavaa, että AP on huolissaan haluttomuudesta. Mulla ei onneksi ole siitä kokemusta, koska mä ja mieheni pelaamme niin hyvin yhteen. Mieheni huomio mua ja arvostaa mua omana itsenäni. Hän on ulkomaalaistaustainen, ja toivoisin, että suomalaiset miehet voisivat ottaa hänestä oppia eikä pitää vahvaa naista uhkana.

Vierailija
18/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pukeudu täihin sillä mielellä,

Vierailija
19/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tasa-arvoajattelu, joka itsessään on hyvä asia, on viety liian pitkälle jolloin se on muuttunut sukupuolettomuusdoktriiniksi. Se jos mikä näivettää nykyisen henkisen ilmapiirin täydellisesti.

Enkä vastaile itselleni vaan olen keskustelussa uusi osanottaja.

sama päävamma kuin aloittajalla? Ja sillä joka on riehunut täällä muissakin keskusteluissa. Ihan samat pakkomielteiset jankutukset ja sama tyyli vastata aiheen vierestä. Sut tunnistaa kilometrien päästä, vaikket tietty sitäkään usko.

Vierailija
20/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipide siis osuu ja uppoaa mammoihin. Mä olen sitä mieltä, että tuossa on totuuden siementä ja monessa asiassa olen samaa mieltä, vaikka en sitä ole esille ottanut. En sillä, että minäkö olisin se naisellisin nainen vanhoinen perheen roolimalleineen ja meillä ei olisi haluttomuusongelmaa, mutta tarkastelisin tätäkin näkökulmaa myös omassa parisuhteessani. :) Hyvä, rohkeaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi