Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuskaaa!!!

Vierailija
21.03.2012 |

Mä haluan lasta niin paljon!!!!! Oon 37-v nainen. Kukaan mies ei ole ikinä rakastellut mua paljaalleen. Miesystäväni ei suostu rakastelemaan paljaallaan. Olemme olleet nyt muutaman kuukauden yhdessä. Edellinen mies ei myöskään suostunut lapseen. Haluaisin tän nykyisen miehen kanssa naimisiin. Haluaisin antaa hänelle kaiken, huolehtia hänestä, perheen, itseni, Olen kaunis ja koulutettu, kaunisvartaloinen ja ihan normaali nainen. Mutta sain äsken elämäni ensimmäisen paniikkikohtauksen. On kuin joku eläin olisi yhtäkkiä herännyt itsessäni, en kestä tätä tunnetta, pelkään että alan kohta viiltämään itseäni. Yritin soittaa auttavaan puhelimeen. Kaikki linjat ovat varattuja. Olen paniikissa, koska en saa kokea naiseuttani, koska mies ei rakastele, keskeyttää yhdynnän aina. En ole koskaan tuntenut miehen spermaa sisälläni. En ehdi saada lasta ikinä, olen halunnut lasta 18-vuotiaasta asti. Mitä voi tehdä? Auta minua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä syvään. Mikään ei tule hirveällä hinkumisella. Rauhoitu ja tee tilaus maailmankaikkeudelle: perheonnea, lapsi ja ennenkaikkea että tiedät mitä haluat. Kyllä kaikki järjestyy, kun uskot siihen.

...Voin vain sanoa, että olen todellakin saanut kaiken mitä olen halunnut, mutten etukäteen voinut tietää mitä se kaikki pitää sisällään. Elämällä on tapana antaa ja viekotella. Välillä tuntuu siltä että meitä koetellaan vähän liiankin kanssa.

Ja ei, en ole uskovainen enkä hihhuli. Enkä juurikaan omaa omakohtaista kokemusta tuosta konkreettisesta "rakastelua kumin kanssa" osastosta, koska ilmeiseti liikumme hieman eri piireissä. Minun elämästäni ei ole puuttunut miehiä jotka ovat missä tahansa tilanteessa valmiita levittämään mitä vaan tauteja ja saattamaan raskaaksi. Nyt vasta tajusin että onhan tässä se hyvä puoli ettei ole tarvinnut kumien kanssa pelleillä! Ha! Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa :)

Toivon sinulle seesteisyyttä ja voimanaiseutta, että osaat tehdä ne valinnat mitkä ovat sinua varten.

Vierailija
2/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sen kummempaa ole.

Anna mennä älä jarruttele. Kadut jos et tee lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sen kummempaa ole.

Anna mennä älä jarruttele. Kadut jos et tee lasta.

Vierailija
4/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneessä elämässään, ehkäpä myös ex-heilojen vaatimat (ja voudin) elatusmaksut tekevät miehen varovaiseksi.

JSSAP.

Voitaisiinko tavata?

Oletko hyvä siivoamaan, laittamaan ruokaa, pesemään pyykkiä? Osaatko kaivaa matoja ja selvittää verkot ja ripustaa ne oikeaoppisesti kuivamaan? Osaatko huopaamisen? Onko sinulla vene ja perämoottori?

Ota yhteyttä ja laita kuva veneestä ja perämoottorista: tero.av.palsta@gmail.com

Tero

Vierailija
5/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydy.

Ryhdy sinäkin Kalastajan vaimoksi!

Tero

Vierailija
6/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
7/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä toivon, että sä löydät sitä hyvää, jota kaipaat elämääsi :)

Toivottavasti nämä linkit ja palvelut voisivat antaa kukin tavallaan sulle tukea, rohkaisua tai apua; tutustu avoimella mielellä, jos voit. Uskon, että voit löytää jotakin hyvää näiden kautta.

- http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

- http://www.healingrooms.fi/?sid=100

- Jos kaipaat inhimillistä kuuntelijaa tai keskustelua voit soittaa tähän palveluun - HUOM. Älä "pelästy", vaikka puhelimen nimi on Sielunhoitopuhelin, sillä koko elämän kirjo on tervetullutta, ja puhelimen työntekijöiden asennoituminen on kokemukseni mukaan lämmin ja inhimillinen.

Helsingin Ev. Lut. Kansanlähetys

Sielunhoitopuhelin, 09 148 5432

Ma-pe 19-22

Vierailija
8/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavista ei tuu ikinä naimaan sua paljaalteen.

Joten hopi hopi nyt, postia tulemaan.

Kenties jo ensi viikolla olen sinun?

Tero

Vierailija
9/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliis sano ettet oo oikea av-Tero!?? =DD

Vierailija
10/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliis sano ettet oo oikea av-Tero!?? =DD

Tero ei ikinä käyttäisi noin karkeaa kieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi