Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen biletyspaikka lady moon helsingissä?

Vierailija
17.11.2005 |

Voisikos joku ystävällinen tietävä kertoa, minkälainen paikka on lady moon? Minkälaista musiikkia soitetaan, onko siellä porukkaa yleensä, ja minkähän ikäistä? Kannattaako noin kolmekymppisten mennä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin white trash-paikka Helsingissä, jonka voit löytää. Paitsi jos olet Keravalta, niin sitten suosittelen lämpimästi :)

Vierailija
2/2 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamletissa viimeksi käynyt, silloin, kun ylipäätään viimeksi olen ulkona ollut. Kumpi parempi, tai suositelkaa jotain muuta paikkaa lähellä rautatientoria!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi