Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook-kavereistani vain noin 60-70 parista sadasta päivittää

Vierailija
21.03.2012 |

usein tai jonkin verran seinälleen. Loput 130-140 ei oikeastaan koskaan. Itse liityin fb:hen vasta vuosi sitten; ehkä tuo ahkerin päivitysbuumi monilla on jo jäänyt taakse.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain on siellä pari sataa kaveria.

Vierailija
2/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain koska ne ihmiset, joiden kanssa olen tekemisissä, eivät kaipaa toistoa mun asioista facessa. Eikä muutenkaan kiinnosta omien asioiden huutelu verkkoyhteisössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt sitä...

Vierailija
4/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain on siellä pari sataa kaveria.

monilla fb-kaverillani on paljon enemmän kuin mulla.

ap

Vierailija
5/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain koska ne ihmiset, joiden kanssa olen tekemisissä, eivät kaipaa toistoa mun asioista facessa.

ei suinkaan ole pelkkää omien asioiden "huutelua". Sillä saa monesti esim. avun johonkin asiaan. Sanotaan vaikka että mietit hyvää ravintolaa perjantai-illaksi niin esittämällä kysymyksen FB:ssä saat aika nopsaan ison liudan hyviä vaihtoehtoja...

Vierailija
6/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain koska ne ihmiset, joiden kanssa olen tekemisissä, eivät kaipaa toistoa mun asioista facessa.

ei suinkaan ole pelkkää omien asioiden "huutelua". Sillä saa monesti esim. avun johonkin asiaan. Sanotaan vaikka että mietit hyvää ravintolaa perjantai-illaksi niin esittämällä kysymyksen FB:ssä saat aika nopsaan ison liudan hyviä vaihtoehtoja...

En ole kyllä ikinä ymmärtänyt tätä facen käyttöä laajemmin. Se on vain hyvä kommunikointiväline kaukana asuvien tuttavien kanssa, kun en meseäkään käytä.

3

Vierailija
7/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne blokkaa päivityksensä sulta. Oletko miettinyt sitä...

Kuitenkin näiltä 'ei ollenkaan päivittäviltä' tulee ehkä noin kerran kolmessa kuukaudessa joku juttu, joka näkyy mulla. Tyyliin "ihanaa, olla vihdoin matkalla maailman äärissä!"

ap

Vierailija
8/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päivittänyt mitään statuksia koskaan. Käytän palvelua yksityiskeskusteluihin sellaisten kavereiden kanssa, jotka fb-buumin tultua ei enää "ehtineet" pitää koneella messengeriä auki :)

Vierailija
9/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos kaipaan apua, kilautan kaverille

En ole kyllä ikinä ymmärtänyt tätä facen käyttöä laajemmin. Se on vain hyvä kommunikointiväline kaukana asuvien tuttavien kanssa, kun en meseäkään käytä.

3

FB:ssä sulle voi vastata esim. em. kysymykseen joku kaukaisempikin kaveri, jolle et ehkä välttämättä soittaisi. Vai soitatko 15 kaverille ja kysyt jokaiselta ravintolasuositusta... noin niinku kärjistettynä esimerkkinä...

Vierailija
10/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä jaksa enää itsekään pahemmin kirjoitella seinälleni ja olla yksin viihdyttäjänä.

Vierailija
11/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

FB:ssä sulle voi vastata esim. em. kysymykseen joku kaukaisempikin kaveri, jolle et ehkä välttämättä soittaisi. Vai soitatko 15 kaverille ja kysyt jokaiselta ravintolasuositusta... noin niinku kärjistettynä esimerkkinä...

olet oikeassa, ei ole avautunut fb tälle henkilölle

Vierailija
12/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päivittää statustaan (edes joskus) on NARSISTI. Jos ei päivitä koskaan on KYTTÄÄJÄ. Sinun kavereistasi kolmasosa on siis narsistejaja kaksi kolmasosaa kyttääjiä!

Vierailija
13/13 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

olet oikeassa, ei ole avautunut fb tälle henkilölle

Mulle on mukavempaa kysyä mieltä askarruttavat kysymykset puhelimitse tai livenä. Koko face on vain sellainen viestintäväline enkä sitä muuna oikein halua pitääkään.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan