onko oikein? minä kotona
ja mies töissä. Minä herään aamulla 2-veen kanssa ja huolehdin esikoisen kouluun. mies nukkuu n. 8.30 asti. sama juttu viikonloppuisin. Nukkumaan mennään yhtä aikaa. Eli mun päivä alkaa 7.00-7.30. Ai niin ja monesti nukkuu myös paljon pidempään kuin tuo 8.30.
Kommentit (9)
Semmosta se on. Jos päivällä väsyttää, niin nukun meidän parivuotiaan kanssa päikkärit
sun pitää saada myös esim kerran viikossa saada nukkua ihan rauhassa ja pidempään. Ei se lapsi vain sun ole!
Meillä minä heräsin öisin ja sitten tietysti aamulla myös, koska mies nousi töihin 4-5 aikaan. Monesti iltaisin mies valvoi myöhempää ja huolehti lapsen unille.
Vkonloppuisin aina antoi minun nukkua pidempää.
Ikävä mies sulla ap.
Mikä se varsinainen ongelma on? Jos mies on myöhään töissä, niin eikö se ole selvä asia, että voi nukkua pitempään? Heräämisajasta päätellen ei tavallista aamuvuoroa tai virka-aikatyötä tee.
Jos on, niin silloin on mielestäni reilua että mies saa nukkua aamulla, mutta jos ei niin pitäisi sinunkin saada joinain päivinä vuorostaan.
Aikaisintaan heräsi puolilta päivin. Usein veti sikeitä neljäänkin asti päivällä. Ja ei ollut töissä.
Kyllä olis meillä ollut vakavan keskustelun paikka. Ihan liikaa on näitä naisia jotka kattelee jostain syystä tällaista? Miksi tyydytte tuollaiseen elämään???
kunnolla, niin että mieskin tajusi tilanteen vakavuuden. Nyt saa viikonloppuisin nukkua pidempää, mies antaa aamupalat ja menevät sitten ulos, jos mahdollista ja silloin saan nukkua koko aamupäivän. Mies sitten taas nukkuu viikonloppuna kuopuksen kanssa päikkärit, koska eivät vaikuta hänen yöuniinsa mitenkään.
on väsynyt. joskus valvoo pidempään ja tekee töitä esim. 2-3 yöllä