Voi ei...löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. :(
Mun tunteet on nyt ihan sekaisin, auttakaa...sori et on pitkä juttu mut kokeneemmilta kaipaisin kipeästi neuvoja.
Eli siis, siivosin ja löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. Mies poikamiehenä luki noita paljonkin. Me sovittiin, kun alettiin seurustella, että tommoset lehdet saa sitten jäädä. Meillä on Skoda Octavia, se riittää normaalille, terveelle miehelle. Kenenkään mielelle ei ole hyväksi tuijottaa luukku levällään olevia uusia autoja, se luo vaan vaikeasti tyydytettäviä tarpeita. Ja nyt sit löyty tää lehti...nyt mä ymmärrän, miksi mies vetäytyy vessaan pitkiksi ajoiksi huokailemaan. Varsinkin sivu jossa Mitsubishi Pajero tönöttää lumihangessa erikoisissa asennoissa on aivan hiirenkorvilla ja ruttuinen.
Mun ois pitänyt osata ennakoida tää, kun Pörhön myyjä yhtenä päivänä moikkas mun miestä Prismassa. Mä tinkasin että miten se voi tuntea ton, ja mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi, että kai sitä nyt voi olla kaveri Pörhön myyjän kanssa ilman että mielessä on aina vaan se yksi juttu. No ei voi, kyllä se tiedetään!
Ihan varmasti mies kohta haluaa "puhua" mun kanssa. Se varmaan sanoo, ettei tarkoittanut, ja että näin vaan kävi. Että nyt pitäis auto vaihtaa ja ottaa jättimäinen autolaina ja juosta kaikki liikkeet läpi ja käyttää hirveä määrä aikaa koeajoihin. Että nyt voi sit unohtaa etelänmatkat ja kaiken muun kivan kun maksetaan vuosikausia vaan autolainaa..
Mä tiedän että näin on käynyt tosi monelle mun kaverille, mutta että mulle! Mitä mä teen? Kerronko miehelle heti, että näin ton lehden ja tiedän mitä se puuhaa? Vai mitä mä teen?
Kommentit (667)
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssasisar.
Meillä mies langennut autobild lehteen, myös tekniikan maailma kiehtoo.
Tunnen itseni petetyksi ja meillä ainakin illalla edessä vuosisadan keskustelu.
Joko lehdet tai minä!
Jotain rajaa ;)
Meillä V8 - Magazine. Vertaistukea, anyone?
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssasisar.
Meillä mies langennut autobild lehteen, myös tekniikan maailma kiehtoo.
Tunnen itseni petetyksi ja meillä ainakin illalla edessä vuosisadan keskustelu.
Joko lehdet tai minä!
Jotain rajaa ;)
Meillä V8 - Magazine. Vertaistukea, anyone?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sais lukea vaikka mitä lehtiä, jos ei joka perjantai-ja lauantai-ilta tulis nelivedolla konttaamalla kotiin. Ei sillä ois rahaakaan mihinkään autoon...
En ole koskaan mennyt kotiin nelivedolla konttaamalla. En ole koskaan ollut kiinnostunut autolehdistä, eikä ollut autoakaan (ei sellaiseen oikein ylimääräistä varaakaan). Eikä ole koskaan ollut kukaan nainen oikein minusta, tavis-pekasta, juuri kiinnostunutkaan.
Teillä akoilla roikkuu puskurit, pinta kukkii, nokka on rutussa ja peräpäässäkin on vuotoa.
Täällä vaimo todennut, että voisitko olla normaali ja selailla tissikuvia ym netistä sen sijaan et katselet kaikkea tekniikkahömppää...
Meidän äijään on ilmeisesti iskenyt melkoisen vahva Kepuli.
Sänkyn alta löytyi Maaseudun tulevaisuus, Metsälehti ja kaikkein pervoimpana ruotsalainen Traktor Power!!
Kohta hän tilailee Ilkka-Pohjalaista, paperiversiona!! Helsinkiin.
Tilanne on ilmeisesti karannut jo täysin lapasesta? Mikä avuksi?
Meillä säästetään rahat autoon ensin. Viimeksi ostin itse auton ja .myin edellisen. Mies ei osallistunut, eikä saanut nimeään paperiin.
Yleensäkin velan kanssa eläminen tekee elämästä raskasta. Ainoa asia, missä velka on pakollinen on asunnon hankkiminen. Kohtuullinen vaatimustaso ja arkijärki mukaan.
Mun mies vihdoin luopui autoista, tuli jarkiin.
Mutta nain tosi kivan porchen ja istutin uuden ajatuksen miehen paahaan. Nyt hanen on pakko saada porche :D miehet on niin helppoja jekuttaa
Löysin autotallista laatikoita, joissa oli Lennokki- ja Pienoismalli-lehtiä mieheni nuoruusvuosilta. Onko mieheni piilonörtti? En kestä. Eroan.
Heh, hauska pakina kyllä.
Mitäpä tuosta, mutta asiat voisi olla paljon pahemminkin. Ajattelepa, jos olisit löytänyt urheilulehden!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vihdoin luopui autoista, tuli jarkiin.
Mutta nain tosi kivan porchen ja istutin uuden ajatuksen miehen paahaan. Nyt hanen on pakko saada porche :D miehet on niin helppoja jekuttaa
Miksi sinä idiootti nostit esiin ikivanhan täysin typerän aloituksen esiin?
Vierailija kirjoitti:
Heh, hauska pakina kyllä.
Mitäpä tuosta, mutta asiat voisi olla paljon pahemminkin. Ajattelepa, jos olisit löytänyt urheilulehden!
Olet ääliö.
voi ei. onneksi se ei ollut käytetty kondomi...vaan lehti.
Ole avomielisempi. Mitä pahaa siinä on että miehesi poissaollessasi surruttelee lehteä lukiessaan ihan itsekseen?!
Paljon paljon halvempaa noista on lukea, kuin omistaa. Mutta näemmä vuokrata voi aika helposti. Vai oliko tämä kaksimielinen juttu?
Onko nää jotain provoja? Siis ihan aikuisten oikeesti :D
Tää on niiin legenda :)