Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei...löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. :(

Vierailija
21.03.2012 |

Mun tunteet on nyt ihan sekaisin, auttakaa...sori et on pitkä juttu mut kokeneemmilta kaipaisin kipeästi neuvoja.

Eli siis, siivosin ja löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. Mies poikamiehenä luki noita paljonkin. Me sovittiin, kun alettiin seurustella, että tommoset lehdet saa sitten jäädä. Meillä on Skoda Octavia, se riittää normaalille, terveelle miehelle. Kenenkään mielelle ei ole hyväksi tuijottaa luukku levällään olevia uusia autoja, se luo vaan vaikeasti tyydytettäviä tarpeita. Ja nyt sit löyty tää lehti...nyt mä ymmärrän, miksi mies vetäytyy vessaan pitkiksi ajoiksi huokailemaan. Varsinkin sivu jossa Mitsubishi Pajero tönöttää lumihangessa erikoisissa asennoissa on aivan hiirenkorvilla ja ruttuinen.

Mun ois pitänyt osata ennakoida tää, kun Pörhön myyjä yhtenä päivänä moikkas mun miestä Prismassa. Mä tinkasin että miten se voi tuntea ton, ja mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi, että kai sitä nyt voi olla kaveri Pörhön myyjän kanssa ilman että mielessä on aina vaan se yksi juttu. No ei voi, kyllä se tiedetään!

Ihan varmasti mies kohta haluaa "puhua" mun kanssa. Se varmaan sanoo, ettei tarkoittanut, ja että näin vaan kävi. Että nyt pitäis auto vaihtaa ja ottaa jättimäinen autolaina ja juosta kaikki liikkeet läpi ja käyttää hirveä määrä aikaa koeajoihin. Että nyt voi sit unohtaa etelänmatkat ja kaiken muun kivan kun maksetaan vuosikausia vaan autolainaa..

Mä tiedän että näin on käynyt tosi monelle mun kaverille, mutta että mulle! Mitä mä teen? Kerronko miehelle heti, että näin ton lehden ja tiedän mitä se puuhaa? Vai mitä mä teen?

Kommentit (667)

Vierailija
541/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia teille siskot !

Mun mies on jättänyt kaikki lehdet, ja sillä on nykyisin netti auki vähän väliä, nettiauto, mobile.de jne. Se luulee, etten huomaa, mutta se raukka ei osaa tyhjätä selaushistoriaa, siitä näen missä se on taas surffaillut. aivan kauheaa, sanon minä.

:(

Vierailija
542/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaattekste tehä miehistänne jotain neitejä kun ei autolehtiä tai muita tollasia ihan "normi" miesten ?! mä oikeesti niiiiin säälin teijän miehiä.. en voi muuta kuin nauraa teijänlaisille hourupäille! :D

sori kirjoitus virhe, piti sanomani että: ihan "normi" miesten lehtiä saa lukee ?!

ps. sattuipas sopivasti, tipahti justiinsa postilaatikosta uusi Bilteman kuvasto, että vaviskaa hyvät rouvat ja toivokaa että miehenne eivät sitä löydä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaattekste tehä miehistänne jotain neitejä kun ei autolehtiä tai muita tollasia ihan "normi" miesten ?! mä oikeesti niiiiin säälin teijän miehiä.. en voi muuta kuin nauraa teijänlaisille hourupäille! :D

että kaikki tähän ketjuun kommentoineet nauravat sinulle.....

Täähän on niinkuin aikoinaan Törkeä kassaneiti-ketju.... tosikot ja ei-niin tosikot :)

Vierailija
544/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
545/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Vierailija
546/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kirjoitus virhe, piti sanomani että: ihan "normi" miesten lehtiä saa lukee ?!

ps. sattuipas sopivasti, tipahti justiinsa postilaatikosta uusi Bilteman kuvasto, että vaviskaa hyvät rouvat ja toivokaa että miehenne eivät sitä löydä :D

Sehän on vielä suht pehmo kamaa, jota itsekin selailen salaa sillointällöin..

Vierailija
547/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisitteko mikä niissä autolehdissä nyt niin kovin hirveää on että mielenrauhansa niistä pitää meneettää?

Vierailija
548/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessasta löytyy offroadpro-lehti... Eikä siinä vielä kaikki... Sivuhistoriasta ja suosikeista löytyy kyseisen lehden nettisivut:S kai se on otettava asia puheeksi... Niin ja ne crossi-videotkin vielä mitä mies iltaisin katselee kun mä olen nukkumassa!

Vierailija
549/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisitteko mikä niissä autolehdissä nyt niin kovin hirveää on että mielenrauhansa niistä pitää meneettää?

et kai sä oikeasti tosissasi kysy?!

Vierailija
550/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai jokaisella nyt hyvänenaika on omat mielenkiintonsa kohteet, kunhan vaan osaa pitää ne sillain aisoissa ettei liikaa aikaa vie.

Vierailija
551/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
552/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi ymmärtää jos ei ole itse sitä joutunut käymään läpi. Mies kiistää ongelman kirkkain silmin mutta roikkuu illat ja jopa yöt noilla sivuilla.. Sit pitäis käyttäytyä niinkun mitään ei olisi tapahtunutkaan! Mä en kestä!

Vierailija
553/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto-ja moottorilehtien vaikutusta paitsi oman miehen käytökseen, myös lapsiin. Helposti tommoset mielenkiinnon kohteet siirtyvät isältä pojalle (tiedän, tosi ikävä sanoa tällaista mut niin se vaan on...) Meillä jokaisella on vastuu siitä, ettei pojistamme kasva Audi-miehiä, ja etteivät tyttäremme kasva kuvitellen, että tommonen on normaalia.

Vierailija
554/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna revitään kaikki autolehdet ja potkitaan Mitsubishi Pajerot! Joukolla mukaan naiset!

Joskushan tämän täytyy loppua!

Vierailija
555/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti huomenna käännän kaikki kaupan autolehdet väärinpäin aina kun niitä näen! Asia on vakava ja aiheuttaa niin paljon kärsimystä naisille kautta maailman.

Vierailija
556/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja entinen romuttamolle :(

Vierailija
557/667 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia miehet ei saisi säilyttää harrastuksiaan? Ja nytkin kyse pelkästään lehden lukemisesta. Ihan kuin kyse olisi maailmanlopusta. Minulla on kohta vuoden ikäinen lapsi ja isäntä harrastaa autoja mutta silti on hyvä isä. Aivan typerästä asiasta valitat.

Vierailija
558/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sais lukea vaikka mitä lehtiä, jos ei joka perjantai-ja lauantai-ilta tulis nelivedolla konttaamalla kotiin. Ei sillä ois rahaakaan mihinkään autoon...

Vierailija
559/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan musta kyllä tuntuu, että mulla on vieläkin pahempi tilanne. Mies viipyi pitkään kaupassa lauantaina, ja minä siivoilin. Arvatkaas mitä löysin? MP-lehden! Ihan selvästi luettu tosi paljon. Mä en uskaltanut vielä sanoa siitä mitään, kun en tiedä, miten sen ottaisi puheeksi. Hirveä epäily, aiemmin olen luottaanut mieheen 110% ja nyt mietin, oliko se silloin lauantainakin jotain moottoripyöriä katselemassa...

Joo, se on 46-v, mä olen kuullut, että se on paha ikä.

Vierailija
560/667 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MP-lehtiä yms kevyttä. Olkaa onnellisia!

Mun mies on ollut 11 vuoden ajan Caravan-lehden kestotilaaja :(

Parantumaton, tiedän. Mutta meillä on välillä hyviä hetkiä, varsinkin kun hän viettää aikaa yhdessä lasten kanssa, Caravan lehteä selaillen.

Vai eikö minulla ole enää voimia jättää häntä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan